وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز

همه چیز در مورد وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز یا معامله اینجاست

 موسسه حقوقی بین المللی بهروش راه امید با داشتن وکیل حرفه ایی در موضوعات مختلف و با تخصوصی کردن پرونده های حقوقی ،کیفری و خوانده سعی در هر چه بهتر و سریع تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قراردادها در شیراز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز:

  • آیا با وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز آشنایی دارید ؟
  • آیا تا کنون برای شما پیش امده است که به وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز مراجعه کرده باشید؟
  • وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز دارای چه تعهداتی در مقابل موکل خود می باشد؟

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز وظیفه بسیار مهمی در جریان پرونده های حقوقی و مالی ، امور تجاری و غیر تجاری دارد.

 ویژگی های وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز:

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز حتما جز وکلای پایه یک دادگستری میباشد که اجازه این را دارد وکالت پرونده های مختلف مربوط به عقد قرارداد و یا فسخ قراردادها را بر عهده گیرد و آنها را به بهترین نحو ممکن به نحوی که موکل نتیجه مطلوب خود برسد پیش ببرد.

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیرازمی تواند این اقدامات را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد و آنها را به نتیجه برساند، وکیل فسخ قرارداد دارای سال ها تجربه در زمینه پروند های فسخ و بطلان معاملات مختلف می باشد و معمولا کسانی که به دنبال وکیل فسخ قرارداد هستند ترجیح می دهند که وکالت پرونده خود را به یک فرد حرفه ای و مجرب بسپارند که تخصص کافی و زیادی در این زمینه داشته باشد.

جهت مشاوره و معرفی بهترین وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز اینجا کلیک کنید

پرسش: در آذر ۹۵ یه واحد آپارتمان به مبلغ دویست و هفتاد میلیون تومان قولنامه کردم که پنجاه میلیون تومان از آن را می بایست به هنگام تحویل سند دراواخر اردیبهشت ماه ۹۶ باید پرداخت می کردم ، به همراه کد رهگیری.

فروشنده مدعی بود که تا اسفند ماه۹۵ کل سند های این مجتمع آماده است و به هر یک از خریداران تحویل داده خواهد شد. در ضمن کل مجتمع بابت ساخت در تیر ماه ۹۴ در رهن بانک قرار گرفته و تا دی ماه ۹۵ مهلت پرداخت بدهی داشته و هم اکنون که در اواخر تیرماه ۹۶ هستیم.

فروشنده هیچ گونه اقدامی در خصوص تفکیک سند و پرداخت بدهی بانک انجام نداده است و مالکین این مجتمع بلاتکلیف بوده و استرس دارند که بانک مجتمع را مصادره کند لطفا راهنماییم کنید .

پاسخ وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز :

شما می توانید دادخواست الزام به تفکیک ، فک رهن و تنظیم سند داده و آپارتمان را تحویل بگیرید ، در صورتی که فروشنده محکوم شد ، و حکم را اجرا نکرد ، سند به شرطی منتقل می شود که دیون رهن و فک رهن را پرداخت کرده و همچنین سایر هزینه های قانونی مطالبه شده را بپردازد و سایر اقدامات لازم صورت پذیرد ، در غیر اینصورت می بایست دادخواست فسخ معامله یا قرارداد کنید.

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز رو از کجا پیدا کنیم؟

چنانچه به وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز در مورد پرونده خود نیازدارید و دقیقا نمی دانید که چه باید بکنید!!

درابتدا تحقیقات لازم در این زمینه را انجام دهید تا احتمال هرگونه خطا و اشتباه در چنین مواردی کاهش یابد اما متاسفانه هنگامی که صحبت از وکیل فسخ قرارداد می شود، افراد زیادی مدعی می گردند که دارای توانایی فسخ قراردادهای مختلف هستند اما حقیقت آن است که بسیاری از این افراد دارای توانایی و تخصص لازم نیستند.

راهکار پیشنهادی وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز اینست: که بدون اینکه به تبلیغات گسترده وکیل مورد نظر دقت کنید به بررسی توانایی ها و میزان تجربه وکیل دقت کنید و رزومه و سابقه کاری وکیل فسخ قرارداد را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم در مورد میزان موفقیت های او در جریان دادرسی پرونده های مختلف را بدست آورید و خدا نکرده دچار اشتباه نشوید. 

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز قوانین مرتبط با فسخ:

طبق ماده ۳۹۶ قانون مدنی مواردی را بیان کرده که در معامله ای خریدار یا فروشنده بتواند قراردادی که در ابتدا و موقع انعقاد غیر قابل فسخ بوده را فسخ کنند که عبارتند از :

۱-خیار مجلس (طبق ماده ۳۹۷ قانون مدنی ) زمانی که دو نفر با هم قراردادی را می بندند تا زمانی که از هم جدا نشده اند می توانند معامله را به هم بزنند.

۲-خیار حیوان (طبق ماده ۳۹۸ قانون مدنی ) اگر مورد معامله حیوان باشد مثلا فروشنده یک راس گوسفند را بفروشد و خریدار در مقابل آن وجهی به فروشنده پرداخت نماید از روز معامله به مدت ۳ روز خریدار حق فسخ معامله خواهد داشت.

۳-خیار شرط (طبق مواد ۳۹۸، ۳۹۹، ۴۰۰، ۴۰۱ قانون مدنی ) خیار شرط یا همان شرط کردن اختیار فسخ معامله ،گاهی طرفین اختیار فسخ معامله را برای خریدار یا فروشنده یا هر دو در قراردادشان می آورند.

۴-خیار تاخیر ثمن (براساس ماده ۴۰۲ ) مورد معامله یک مال معین باشد یا در حکم مال معین باشد، اشباه و نظایر آن نباشد مثل اینکه یک خودرو را که صفر نیست بخواهیم بفروشیم در مقابل مبلغی پول وبرای پرداخت مبلغ مذکور یا تسلیم کردن خودرو ،مدت تعیین نشده باشد و خریدار و فروشنده هیچ کدام مورد معامله را به یکدیگر نداده باشد و ۳ روز هم از تاریخ قرارداد بگذرد و بعد این ۳ روز هنوز خریدار مبلغ پول مورد توافق را به فروشنده نداده باشد فروشنده حق فسخ معامله را دارد.

۵-خیار غبن (طبق ماده ۴۱۹) بیشتر مواقع اتفاق می افتد که اشخاص در زمان بستن قرارداد از قیمت های عادله آگاهی ندارند اما از لحاظ اضطرای و ناچار مجبور به معامله کردن می باشند ،اگر یکی از طرفین در هنگام معامله غبن فاحش داشته باشد حق خواهد داشت که قرارداد مزبور را به هم بزند .

غبن فاحش می گویند که از نظر عرف قابل مسامحه و گذشت نباشد. 

آیا برای اعمال فسخ نیازی به رجوع به دادگاه است؟

پاسخ وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز:
خیر به کار بردن حق فسخ حق طرف است و خود فرد می تواند آن را اعمال کند و اگر در خصوص این فسخ اختلافی پیش آید دادگاه فقط حکم به تایید فسخ می دهد نه اعمال فسخ.

طبق ماده ۱۹۰ قانون مدنی برای صحت هر معامله شرایط زیر اساسی است:

  • اهلیت طرفین
  • قصد و رضای طرفین
  • موضوع معین که مورد معامله باشد
  • مشروعیت جهت معامله

لازم است بدانید اگر قراردادی شرایط ذکر شده فوق را نداشته باشد باطل است.

وکیل حرفه ای فسخ قرار داد در شیراز از شرایط فسخ قرار داد می گوید:

•    قصد فسخ 

یعنی کسی که قرارداد را فسخ می کند باید اراده و قصد عمل فسخ را داشته باشد.

•    رضایت از فسخ قرارداد

یعنی شخص فسخ کننده باید از فسخ قرارداد کاملا راضی باشد و اگرعلی رغم میل باتنی مجبور به فسخ قرارداد شد ، فسخ قرارداد اعتبار قانونی نخواهد داشت.

•    اهلیت فسخ قرارداد

شخصی که می خواهد قرارداد را فسخ کند باید صلاحیت فسخ قرارداد را داشته و از نظر عقلانی و روحی روانی مشکلی نداشته باشد.

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مطالب فوق هستیداینجاکلیک کنید

 

Banner Moshavereh.Rayeghan Banner Rahnama.Telephoni Banner Moshavereh.Hozoori

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود