بهترین وکیل درکرج

بهترین وکیل

 موسسه حقوقی بین المللی بهروش راه امید با داشتن بهترین وکیل در تهران و وکلای متخصص در موضوعات مختلف و با تخصصی کردن پرونده های حقوقی ،کیفری و خوانده سعی در هر چه بهتر و سریع تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در کرج

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

حسن ما در تخصصی بودن ماست

متذکر می شویم که در انتخاب وکیل دقت داشته باشید. زیرا انتخاب یک وکیل خوب انجام یک پرونده بسیار موثر هست و این وکیل  می تواند نقش بسزایی در امور وکالتی شما داشته باشد. موسسه حقوقی وبین المللی بهروش ، یکی از موسسات قدیمی دارای وکیل تهران می باشد و قادر می باشد متناسب با پرونده شما، بهترین وکیل را معرفی کند. اگر شما در انتخاب دچار سردرگمی شدید می توانید از مشاوره موسسه استفاده کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

بهترین وکیل :

وکالت به معنی واگذار نمودن می باشد و در اصطلاحات حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود می نماید. همچنین وی میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند. وکالت درمعنی لغوی به معنی واگذار نمودن می باشد و در اصطلاحات حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود می نماید. همچنین وی میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند.

وکیل نوین :

در انتخاب وکیل دقت داشته باشید. زیرا انتخاب یک وکیل خوب در انجام یک پرونده بسیار موثر هست و این وکیل می باشد که می تواند نقش بسزایی در امور وکالتی شما داشته باشد. موسسه بین المللی بهروش ، یکی از موسسات قدیمی دارای بهترین وکیل خوب شیراز می باشد و قادر می باشد متناسب با پرونده شما، بهترین وکیل را معرفی کند. اگر شما در انتخاب بهترین وکیل تهران دچار سردرگمی شدید می توانید از مشاوره رایگان موسسه استفاده کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

برای مشاوره حضوری رایگان با وکیل در کرج همین الان نوبت بگیرید

ویژگی بهترین وکیل تهران

۱ – تحقیق کنید زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و  حق الوکاله و سایر خصوصیات یک وکیل خوب مطمئن شوید تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  کفایت وی بسپاید.

۲- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

۳- سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد  بودن وکیل نیست . گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

۴- کسی که عنوان وکیل و مشاورحقوقی را اخذ می کند علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق رادارد ، مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

انتخاب وکیل خوب و متخصص

لازم است اگر کاری انجام پذیر نیست و از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد. یک وکیل خوب سعی در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهمه کشاندن آن نخواهد داشت. مهمترین ویژگی یک وکیل خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد. وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محاسن را دارا باشد اما فاقد تخصص و علم کافی باشد، نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع کند. بنابراین وکیلی را می توان مورد تایید قرارداد که هم از نظر سلامت اخلاقی مورد وثوق باشد و هم تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد. هر بخش از دعاوی مانند وکیل طلاق ، وکیل مهریه ، وکیل چک , وکیل خانواده و… نیازمند به وکلای متخصص همان زمینه می باشند که موسسه حقوقی و بین المللی بهروش با دارا بودن ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در زمینه های گوناگون، می تواند پرونده های شما عزیزان را به سر انجام برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود