بهترین وکیل شیراز/لیست ۱۰ تایی وکیل در شیراز/۱۴۰۲

معرفی وکیل متخصص در شیراز

 

بهترین وکیل شیراز

 

سلام شیرازی های عزیز. برای رسیدن به هر موفقیتی داشتن یک راهنما و یک مشاور خوب می تونه راه رو برامون هموار تر بکنه. مثلا برای موفق تر شدن در پرونده های حقوقی, کیفری, خانواده با این فشردگی خاصی که در دادگاه ها وجود داره و تایم و هزینه زیادی هم صرف می شه داشتن بهترین وکیل در شیراز در این راه دشوار مهمه.

ما در این مقاله قصد داریم که رو بهتون معرفی کنیم تا با خصوصیات و ویژگی های یک وکیل خوب شیراز آشنا بشید و همچنین دانش حقوقی خودتون رو هم بالا ببرید ما برای یک انتخاب درست کنارتان هستیم.

وکیل شیراز چه کسی است؟

شخصی است که با قبولی در آزمون وکالت و داشتن پروانه وکالت از مرکز کانون وکلا استان فارس در شیراز به امر وکالت مشغول است و با دانش و تجربه عملی خود در دادگاه ها و پرونده های چالش انگیز توانسته موفق باشد و از سابقه خوبی برخوردار است.

مزایای داشتن بهترین وکیل شیراز:

  1. انجام مشاوره و مطالعه دقیق پرونده شما
  2. ارائه دادن راهکار های قانونی برای مشکل
  3. سرعت بخشیدن در روند رسیدگی پرونده در دادگاه
  4. آگاه شدن شما از عواقب و نتیجه پرونده
  5. جمع آوری ادله و دلایل برای بی گناهی و منفعت شما
  6. حضور وکیل در تمام مراحل رسیدگی بدون حضور شما
  7. جلوگیری از وارد شدن آسیب های بیشتر به شما در آینده

مشاوره حضوری رایگان با وکیل بهترین وکیل شیراز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

هزینه وکیل شیراز چقدر است؟

معمولا برای طرفین در دعاوی میزان دستمزد وکیل و شیوه پرداخت آن و نحوه حساب کردن دستمزد وکیل از موضوعات قابل اهمیت است. مثلا در دعاوی مالی از ۷ تا ۱۰ درصد طبق تعرفه پیش بینی شده است که از موکل گرفته می شود. ولی در بیشتر دعاوی توافقی بین وکیل و موکل انجام می گیرد.

از این رو شما نگران هزینه مشاوره و حق الوکاله نباشید زیرا وکیلی که به شما معرفی می کنیم منصف و حال و شرایط موکل رو درک می کنند و حتی می شود اقساطی یا در پایان پرونده پرداخت کرد. هدف ما حل مشکل شماست ن فقط دریافت هزینه.

چنانچه در انتخاب در خصوص پرونده خودتون دچار تردید هستید اینجا کلیک کنید.

 

 

لیست ۱۰ تایی وکیل در شیراز

 

عارف اسدیعارف اسدی

ایشان آقای عارف اسدی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری منطقه فارس می باشد.ایشان در سال ۱۴۰۰ در آزمون دکترای دانشگاه شیراز در گرایش جزا و جرم شناسی شرکت کردند و موفق به اخذ رتبه ۵ در این آزمون شدند و در حال حاضر مشغول به تحصیل در این مقطع می باشند و از همین جهت برای لیست ۱۰ تایی فرد مناسبی هستند 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

فاطمه رئیسیوکیل خانم

رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. در سال ۹۲ ایشان موفق به اخذ درجه ممتازین استعداد درخشان دانشگاه شیراز شدند و به جهت برخورداری از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی پذیرش شدند.ایشان سابقه درخشانی در خصوص پرونده های حقوقی دارند و از این رو برای مسائل حقوقی پیشنهاد می شوند.همچنین سرکار خانم فاطمه رئیسی که در لیست ۱۰ تایی ما قرار دارند تجربه بخصوصی در پرونده های تصادفات دارند.

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

میلاد یونسیمیلاد یونسی

ایشان یکی از وکلای خوب وکلای مرکز قوه قضائیه در استان فارس می باشند. و از مهارت حل مسئله و فن بالایی برخوردارند که یک امنیت خاطری را به موکل می دهد. و از تخصص های ایشان هم می توان به تحصیل مال از طریق نامشروع و ضرب و جرح دیه چک جرایم پزشکی سرقت مطالبه دیه ارث مطالبه وجه و تنظیم قرارداد داد اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

                                                         معصومه بدری

معصومه بدریایشان جزء وکلای برتر پایه یک مرکز قوه قضائیه استان فارس می باشد. که توانسته اند جزء از نگاه مردم شیراز انتخاب شوند و از توانایی خوبی در دفاع از موکل نحوه برخورد با قاضی بر خور دارند. و از تخصص های ایشان می توان از ملکی خیانت در امانت کلاهبرداری اجرت المثل مطالبه دیه و خسارت نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

مجید فرهادیمجید فرهادی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری در استان فارس می باشند و دارای مدرک کارشناسی حقوق و همچنین روابط عمومی بالا و مهارت در پرونده های ملکی و بیمه و شهرداری و ثبتی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

مشاوره تلفنی و معرفی اینجا کلیک کنید.

 

توجه داشته باشید این مقاله در روز های آتی بروز رسانی خواهد شد و وکیل های بیشتری در آن قرار خواهند گرفت و چنانچه شما وکیل محترم شیراز هستید و تمایل دارید نامتان در مقاله بهترین وکیل در شیراز باشد با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۳۳۲۷۹۸۹۲۰

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید.

 

 

مشاوره حضوری رایگان با وکیل بهترین وکیل شیراز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما