وکیل جرایم رایانه ای در مشهد

وکیل جرایم رایانه ای در مشهد

 

در سامانه راه امید بهترین وکلا برای جرایم رایانه ای در مشهد حضور دارند که می‌توانید با ارتباط با آن‌ها مشکل خود را سریعا برطرف کنید.

برای ارتباط با سامانه راه امید با شماره‌های زیر تماس بگیرید تا وکیل متخصص برای جرایم رایانه ای در  مشهد به شما معرفی شود.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل جرایم رایانه ای در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

دسترسی غیر مجاز

ماده ۷۲۹ : هر فردی که به داده ها یا سامانه های رایانه ای یا مخابراتی به صورت غیر مجاز که توسط تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی پیدا کند . از نود و یک روز تا یک سال حبس دارد یا

از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال هم جزای نقدی شامل آن می شود یا به هردو مجازات محکوم خواهد شد. شنود ( شنیدن ) غیر مجاز

ماد۰ ۷۳۰ : هر کسی محتوای در حال انتقال ارتباطات غیر عمومی در سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا امواج الکترومغناطیسی یا نوری را شنود کند مجازات آن از شش ماه تا دو سال حبس یا از ده میلیون ریال تا چهل میلیون ریال جزای نقدی و یا هم حبس و هم جزای نقدی محکوم خواهد شد.

جاسوسی رایانه ای

ماده ۷۳۱ : هر شخصی نسبت به داده های مخفیانه یا سری در حال انتقال یا ذخیره شده در سامانه های رایانه ای یا مخابراتی موجب انجام اعمال زیر شود به مجازات های زیر محکوم می شود :

الف : دسترسی پیدا کردن به داده های ذکر شده یا بدست آوردن آنها یا شنود ( شنیدن ) محتوای مخفیانه در حال انتقال از یک تا سه سال حبس یا از بیست میلیون ریال تا شصت میلیون ریال جزای نقدی یا هر دو مجازات را دارد.

جرایم-رایانه-ای

ب : اگر کسی داده های ذکر شده را در دسترس کسی قرار دهد که در صلاحیت او نباشد از دو تا ده سال حبس دارد.

ج : آشکار کردن یا در دسترس قرار دادن داده های ذکر شده برای دولت ، سازمان ، شرکت یا گروه بیگانه یانماینده آنها از پنج تا پانزده سال حبس دارد. تعریف داده های سری : داده های سری یا مخفیانه به داده هایی گفته می شود که آشکار کردن آنها به امنیت کشور یا منافع ملی لطمه می زند.

ماده ۷۳۲ : هر شخص از روی عمد به داده های سری که در ماده ۷۳۱ آمده است دسترسی پیدا کند و تدابیر امنیتی سامانه های رایانه ای یا مخابراتی را نقض کند از شش ماه تا دو سال حبس یا از ده میلیون ریال تا چهل میلیون ریال جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص جرایم رایانه ای در مشهد اینجا کلیک کنید

جاسوسی ماموران دولتی

ماده ۷۳۳ : ماموران دولتی که مسوول و ضامن نگهداری و حفظ کردن داده های مخفیانه ( سری ) که در ماده ۷۳۱ آمده است یا سامانه های مربوط هستند و به آنها آموزش هایی که لازم باشد را داده باشند یا داده ها را در اختیار آنها قرار داده باشند چنانچه در نتیجه بی احتیاطی ، بی دقتی یا رعایت نکردن تدابیر امنیتی به افرادی که صلاحیت ندارد باعث دسترسی شود از نود و یک روز تا دو سال حبس یا از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال جزای نقدی یا هر دو مجازات و برکناری از خدمت از شش ماه تا دو سال محکوم خواهند شد.

راه امید؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل جرایم رایانه ای در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود