وکیل اخذ تابعیت در مشهد

وکیل اخذ تابعیت

 

همه ما در زندگی روزمره شاهد اتفاقات و حوادثی هستیم که معمولا برایمان خوشایند نیست که می‌توان با یک تصمیم‌گیری درست و معقول مشکل را برطرف کرد.

سامانه راه امید این پتانسیل را در خود دیده که تمامی دعاوی حقوقی و کیفری و خانواده را در شهرهای مختلف ایران عزیز به عهده بگیرد.

راه ارتباطی راه امید: 

 آدرس : مشهد -قاسم اباد -بلوار شاهد-شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

من از طریق سامانه راه امید تونستم وکیل خوبی پیدا کنم و کارهای تابعیت خود و همسرم را انجام بدهم. شما هم می‌توانید با بهترین وکیل اخذ تابعیت در سامانه راه امید مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری داشته باشید.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تابعیت در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

تابعیت رابطه‌ای حقوقی، معنوی و سیاسی بین شخص و دو پلت است. شخصی که تبعه‌ی یک کشوری باشد حقوقی دارد که دولت باید آن‌ها را تامین کند مثل مسکن، ازدواج، کار، تحصیل، خدمات درمان و رفاهی و … و در مقابل تکالیفی در برابر دولت دارد مثل پرداخت مالیات، حمایت از دولت هنگام جنگ و تحریم و …. در واقع، تبعه‌ی یک کشور، شهروندان اصلی آن کشور محسوب می‌شود.

 

وکیل اخذ تابعیت

 اخذ تابعیت در هر کشوری براساس مقررات همان کشور تعیین شده و فرآیند و مراحل آن باید مطابق قوانین و مقررات همان کشور باشد وگرنه ورود به آن کشور، غیرقانونی و جرم خواهد بود. شخصی که می‌خواهد تابعیت کشوری را اخذ کند، باید درخواست تابعیت خود را به سفارت آن کشور همراه با مدارک مثل دلایل درخواست تابعیت و مدارک زبان و مشخصات هویتی خود بدهد و یک سری مراحل مثل مراجعه حضوری، مصاحبه و … را که براساس قانون هر کشوری ممکن است متفاوت باشد، بگذراند و یا چند سالی در کشور مورد نظر اقامت داشته باشد و سپس درخواست تابعیت بدهد. درصورتی که درخواستش قبول شود، تبعه و شهروند آن کشور محسوب می‌شود و حقوق و تکالیف بیشتری نسبت به یک مهاجر یا مقیم دارد.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص تابعیت در مشهد اینجا کلیک کنید

در سامانه راه امید وکلای متخصص و مجربی برای امر مهاجرت، اخذ تابعت از تمامی کشورها حضور دارند که می‌توانید از طریق مشاوره تلفنی، آنلاین و یا حضوری با بهترین وکیل اخذ تابعیت در سامانه راه امید ارتباط برقرار کنید و به راحتی مراحل اخذ تابعیت خود را بگذرانید.

 

راه امید؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود