بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز ( لیست ۱۰ وکیل )

بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز

 

با سلام خدمت شما هموطنان گرامی در این مقاله میخواهم شما رو با مفاهیم تهدید و اکراه و شرایط انتخاب بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز آشنا کنم. 

 شاید سوالاتی که میخواهم مطرح کنم روزانه برای خیلی از شما بزرگواران پیش آمده که لازم به راهنمایی دقیق باشد. 

    • مثلا: کسی رو تهدید میکنین که یه امضا یا مهر تایید روی یک برگه بزنه براتون اگر شکایت کرد باید چیکار کنیم؟
    • اصلا مجازات تهدید برای امضا چیه؟
    • آیا اگه کسی از ما به زور امضا بگیره میشه کاری کرد و آیا مجازات داره؟
    • تمام اینا سوالاتی که تو ذهن همه هست به خصوص اگر با این صحنه مواجه شدید اصلا نگران نباشید حتما این مقاله رو بخونید و با بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز بیشتر آشنا شوید.پ

لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل کلاهبرداری در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تهدید در شیراز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

  • بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز در مورد شرایط وضوح جرم تهدید میگوید:

    بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز تهدید باید به صورت واضح باشد، به نحوی که قاضی بتواند تهدید بودن امر را تشخیص دهد وهیچ شک و ابهامی در آن نباشد ، همچنین عرف و شرایط و اوضاع و احوال نیز در تشخیص تهدید بودن یا نبودن موضوع موثر است.

     

    ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز چیست؟

    وکیل با تجربه ای که در زمینه جرم تهدید و اکراه سال ها کار کرده و پروند های موفقی داشته و به راحتی میتواند به حل مشکلات شما کمک کند و قابل اعتماد مردم و موکلین باشد، دلسوزانه و با صبر و حوصله باشد را باید با دقت و بررسی زیادی انتخاب نمود.

    اراده تهدید کننده

    چنانچه فرد سو نیت و اراده ای از این کار نداشته باشد ، تهدید محسوب نمیشود مانند تهدید کردن در حالت مستی یا درحالت جنون پس لذا اراده و انگیزه فرد تهدید کننده نیز مهم و تاثیر گذار است. 

    آیا میدانید فرق بین اکراه و تهدید چیست ؟

    بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز (معنی تهدید)

جرم تهدید لفظی یعنی مرتکب جرم با استفاده از الفاظ، طرف مقابل را نسبت به انجام یک عمل بد و نامشروع در آینده بترساند.

تهدید به سه نوع زیر تقسیم می شود:

  • ضرر نفسی : ایجاد هرگونه رعب وحشت و ترس در فرد که باعث ایجاد ترس جان و صدمه نفسانی به مخاطب شود.
  •  ضرر مالی : ضرری که اموال و منافع شخص مربوط می شود و باعث تخریب و نابودی اموال شخص گردد.
  • ضررشرفی : هر گونه عملی که جایگاه شخصیت و شان فرد رو به مخاطره بیندازد مثلا تهدید به افشای مشکلات مالی واخلاقی فرد و یا نزدیکانش.

جهت مشاوره و معرفی بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز اینجا کلیک کنید.

بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز از انواع تهدید می گوید:

تهدید به انجام یک فعل نظیر آن که فردی به زور و با اجبار فرد یا افراد دیگری را وادار به عمل مجرمانه نظیر قتل، سرقت، حمل مواد مخدر، جعل اسناد، تهدید به رابطه نامشروع و غیره … نماید.

  • تهدید نفسانی: ترساندن فرد از وارد کردن آسیب بدنی به فردی دیگر و نیز اطرافیان و خانواده وی، مانند تهدید به قتل، تهدید به شکستن دست و پا و …
  • تهدید حیثیتی: ترساندن فرد از بردن آبروی با اعمالی نظیر افشای رازهای وی، انتشار تصاویر خصوصی که معمولا این جرم با اخاذی همراه می‌شود.

بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز : مروری بر یک پرونده تهدید و اکراه در معامله 

لازم است دقت داشته باشید این پرونده از زبان یکی از موکلین می باشد :

من (سیاوش) در ۲۷ شهریور سال ۹۸ رفتم شیراز برای شرکت در یک همایش به محضی که به شیراز رسیدم مستقیم رفتم به هتلی که شرکت برام رزو کرده بود وقتی که رسیدم یک ساعت از استراحت کردنم گذشت، که یهویی دیدم در اتاقمو میزنن و من زمانی که در و باز کردم ۴ نفر که ماسک زده بودن چاقو گذاشتن زیر گلوم گفتن که این برگه رو امضا کن و اثر انگشت بزن وقتی از اونا خواستم ک متن برگه رو بخونم بهم اجازه ندادن و به زور و تهدید ازم امضا گرفتن.

وقتی که اونا رفتن من که کاملا سراسیمه شده بودم به رزرواسیون هتل مراجعه کردم و از اونا خواستم تا با پلیس تماس بگیرن زمانی که پلیس رسید ماجرا رو براشون تعریف کردم و یک صورتجلسه بهم دادن و گفتن فردا یا خودت یا وکیلت به پاسگاه مراجعه کنید.

 

لیست ۱۰ نفر از بهترین وکلای جرم تهدید در شیراز

 

_عارف اسدی 

ایشان اقای عارف اسدی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری منطقه فارس میباشد.ایشان در سال ۱۴۰۰ در ازمون دکترای دلنشگاه شیراز در گرایش جزا و جرم شناسی شرکت کردند و موفق به اخذ رتبه ۵ ذز این ازمون شدند و در حال حاضر مشغول به تحصیل در این مقطع میباشند و از همین جهت برای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز فرد مناسبی هستند

 

_فاطمه رئیسی 

رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. در سال ۹۲ ایشان موفق به اخذ درجه ممتازین استعداد درخشان دانشگاه شیراز شدند و به جهت برخورداری از سهمیه استعداد درخشان بدون ازمون در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی پذیرش شدند.ایشان سابقه درخشانی در خصوص پرونده های حقوقی دارند و از این رو برای مسائل حقوقی پیشنهاد میشوند.همچنین سرکار خانم فاطمه رئیسی که در لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز ما قرار دارند تجربه بخصوصی درپرونده های تصادفات دارند.

آدرس دفتر: شیراز،خیابان الندشت،نرسیده به سراه عنیف اباد جنب عطاری چهل گیاه طبقه سوم دفتر وکالت

شماره تماس: ۰۹۱۷۳۲۹۸۴۴۱  در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخگوی شما باشد.

 

_نجمه مباشریخانم نجمه مباشری

خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس . ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند .

آدرس دفتر: شیراز،خیابان وکلا (خیابان همت شمالی) طبقه فوقانی اتوموبیل افریقا ساختمان ستاوند

شماره تماس : ۰۹۱۷۳۰۳۹۴۶۰ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد.

 

_مریم سادات پیراستهخانم مریم سادات پیراسته 

رزومه: خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد.

آدرس دفتر: شیرازبلوار پاسداران بین کوچه ۶۶ و ۶۸ ساختمان وزرا طبقه چهارم

شماره تماس: ۰۹۱۷۳۱۰۹۴۰۲ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخ گوی شما باشد.

ایمیل: pirastehy@gmail.com

 

_محمد حسین اسمال بیگیاقای محمد حسین اسمال بیگی

محمد حسین اسمال بیگی وکیل دادگستری و کارتور حقوقی کانون وکلا ،دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی فعال در دعاوی خانواده،حقوقی، ثبتی ،کیفری که با تعهد و سخت کوشی متعهد میشود امورات حقوقی شما را در کم ترین زمان به سرانجام برساند و ایشان به عنوان یک وکیل حرفه ای و با تجربه اماده ارائه خدمات مشاوره ای در انواع دعاوی حقوقی،ملکی،چک،سفته،دیه قرارداد دیه تصادفات کیفری،خانواده طلاق مهریه میباشد.

شماره تماس: ۰۹۱۷۱۱۶۷۶۶۴  در ابتدای تماس بفرماایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرد تا وکیل متحرم پاسخگو شما باشد.

آدرس دفتر: شیراز خیابان ملاصدرا جنب بانک رفاه

_راحله کیانی

راحله کیانی وکیل پایه یک دادگستری شیراز ، دارای ۱۳ سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت ، دارای پرونده های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی ملکی میباشد.خانم راحله کیانی به عنوان یک وکیل ملکی خبره،قبل از قبول یک پرونده ،جلسه مشاوره ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی را با موکل در میان میگذارد تا مراجع کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

وکیل خانم راحله کیانی ،به عنوان یک وکیل حرفه ای و با تجربه اماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی حقوقی ،کیفری و خانواده میباشد.شما میتوانید برای اعطای وکالت به سرکار خانم راحله کیانی تحت عنوان بهترین وکیل شیراز ازیکی از راه های زیر با ایشان ارتباط برقرار کنید:

آدرس دفتر: شیراز،چهارراه ملاصدرا،کوچه ۲۴ قضرالدشت،طبقه دوم بانک پاسارگاد،واحد ۵

شماره تماس: ۰۹۱۷۱۰۴۷۰۷۷ در ابتدای تماس ،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگو شما باشد.

پیداکردن بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز درباره تهدید واکراه 

منم چون اونجا کسی رو نمیشناختم تصمیم گرفتم از بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز مشاوره بگیرم وقتی تو گوگل سرچ کردم با سایت وکیل نوین آشنا شدم و تونستم با بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز تو این زمینه مشاوره بگیرم چون اونا تو همه کشور وکیل داشتن در نهایت به دفتر وکیلی که سامانه وکیل نوین بهم معرفی کرد مراجعه کردم .

و با پرداخت یک حق الوکاله بسیار مناسب قرارداد بستم و از فرداش وکیلم کارامو انجام داد و تونستم از اون ۴ نفر شکایت کنم و اونا رو طبق ماده ۶۶۸ قانون مجازات اسلامی به ۲ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کنم ! واون برگه ای رو که امضا کرده بودم، یک معامله بود که به زور ازم امضا گرفته بودن و تونستم اونم طبق ماده ۱۹۰ قانون مدنی به دلیل نداشتن هیچ کدام از شرایط معامله ، معامله باطل شد و خلاصه هر کاری رو باید سپرد به دست اهلش!!!

بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز
بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز

بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز: (مفهوم اکراه)

در تبیین مفهوم اکراه می توان گفت که اکراه حالتی است که در آن کسی دیگری را وادار به انجام کاری می کند که با رضایت او صورت نگرفته است در واقع عامل اصلی به وجود آورنده اکراه ، تهدیدی است که اراده او را تحت الشعاع قرار می دهد و به واسطه آن دیگری بدون رضایت و قصد قلبی کاری را انجام می دهد .

جهت مشاوره و معرفی بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز اینجا کلیک کنید.

اکراه در قانون مدنی 

بهترین وکیل جرم تهدید در شیراز: در ماده ۲۰۲ قانون مدنی تعریف اکراه آمده است ،اکراه در قانون مدنی به این ترتیب تعریف شده است :

” اکراه به اعمالی حاصل می شود که موثر در هر شخص با شعوری بوده و او را نسبت به جان و مال یا آبروی خود تهدید کند به نحوی که عادتا قابل تحمل نباشد . در مورد اعمال اکراه آمیز سن و شخصیت و اخلاق و مرد و زن بودن شخص باشد در نظر گرفته شود “

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مطالب فوق هستید اینجا کلیک کنید

مستند قانونی جرم تهدید 

قانون‌گذار تهدید را در ماده ۶۶۸ و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات تصریح کرده است که این مواد را موردبررسی قرار می‌دهیم:

ماده ۶۶۸ : هر کس با اجبار و قهر یا با اکراه و تهدید شخص دیگری را مجبور به دادن نوشته یا سند یا امضا و یا مهر نماید و یا سند و نوشته‌ای که متعلق به او یا سپرده به او است را از وی بگیرد. به حبس از ۳ ماه تا ۲ سال و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

ماده ۶۶۹ : هر گاه کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یا شرفی یا مالی و یا به افشاء سری نسبت به خود یا بستگان او نماید،‌اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه یا مال یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نموده یا ننموده باشد به مجازات شلاق تا (۷۴) ضربه یا زندان از دو‌ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مطالب فوق هستید اینجا کلیک کنید.

امیدواریم مطالبی که بیان شد راه گشای مشکلات کیفری شما باشد.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تهدید در شیراز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود