وکیل جرایم رایانه ای در یزد

سلام مجتبی هستم کارشناس ارشد حقوق میخوام تو این مقاله براتون از پرونده ای جذاب از زمان دانشجویی یکی از موکلین در شهر یزد که دنبال یک وکیل تو بحث جرایم رایانه ای میگشت تعریف کنم امیدوارم این تجربه بهتون کمک کنه چون موضوع جرایم رایانه ای یکی از مباحث روز هست و خیلی از ماها وقتی باهاش رو ب رو میشیم نمیدونیم باید چیکار کنیم؟ یا به کجا مراجعه کنیم؟ و این موضوع باعث اذیت خیلی از ماها میشه،حتما این مقاله رو بخونین تا با یک وکیل مختصص مشاوره بشید :

وکیل جرایم رایانه ای در یزد

 

عرض سلام ادب و احترام خدمت مردم گرامی شهر یزد مقاله ای در اینجا براتون آماده کرده ایم با عنوان وکیل جرایم رایانه ای در یزد.

تعریف وکیل جرایم رایانه ای در یزد از جرام رایانه ای :

وکیل جرایم رایانه ای در یزد : یعنی کسی با استفاده از کامپیوتر اقدام به انجام اعمال مجرمانه ای مانند بدست آوردن اطلاعات شخصی دیگران کند . جرم رایانه ای در قانون تعریف نشده است و تنها به بیان انواع و مصادیق آن اکتفا شده است.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل جرایم رایانه ای در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 پرونده جذاب در رابطه با جرایم رایانه ای  

وکیل جرایم رایانه ای در یزد : (این پرونده از زبان یکی از موکلین می باشد )

ترم ۴ دانشگاه تصمیم گرفتم یک پیج اینستاگرام داشته باشم.که بتونم باهاش کار کنم و درامدزایی کنم اینطوری شد که شروع کردم به اموزش دیدن. در مورد نحوه درآمد زایی از پیج اینستاگرام با چند نفر تو این زمینه مشورت کردم تا این که با فردی تو اینستا آشنا شدم، که ادعا میکرد خیلی حرفه ای هست تو این زمینه آدرس پیجشو داد.

منم چن روزی پیجشو نگاه کردم خب راستشو بخوایید پیجش و کاراش خوب بود تقریبا  یک هفته اموزش دیدم و بعدش یک سری اموزش تصویری برام تو دایرکت میفرستاد و منم نگاه میکردم، وبعد از اینا یک سری فیلم آموزشی برام فرستاد و گفت خودم کمکت میکنم نگران نباش منم تو این مدت زیاد باهاش چت میکردم و خیلی از کارامو انجام میداد و یه جورایی بهش اعتماد کرده بودم.

طوری اعتمادمو جلب کرده بود که آی دی پیجمو ، رمزش رو  بهش داده بودم. تا یکسری کلیپ رو برام اپلود کنه چون بهم گفت این کلیپا حجمش خیلی بالاست و نمیتونه برات بفرسته.

بعد یک هفته وقتی سر کلاس تجارت نشسته بودم دیدم یکی از هم کلاسیام بهم گفت امیر این پیج مال تو هست؟ گفتم کدوم پیج؟! وقتی پیجو  بهم نشون داد داغون شدم دیدم که کلی از عکسای شخصیم اونجا بود.جوری که آبرو و حیثیتم با محتوای نادرست برای همه تو اینستاگرام پخش شده بود.

اینم بگم ک من هفته قبلش براش ۱میلیون تومن پول واریز کرده بودم برای اینکه پیج منو مدیریت کنه.

جهت مشاوره و معرفی بهترین وکیل جرایم رایانه ای در یزد اینجا کلیک کنید

چگونه وکیل مورد نظرمو پیدا کنم؟

 ناراحت و عصبی بودم سریعا باهاش تماس گرفتم اما جواب نداد تو دایرکت بهش پیام دادم اما دیدم اون پیجی که به من پیام داده بود از دسترس خارج شده.واقعا دیگه نمیدونستم چیکار کنم😟 خیلی ذهنم درگیر بود تا اینکه با یکی از دوستام صحبت کردم اون بهم گفت، چرا با یک وکیل مشورت نمیکنی که بهت کمک کنه؟گفتم من اینجا کسی رو نمیشناسم که بخوام باهاش مشورت کنم. گفت چرا تو گوگل سرچ نمیکنی؟

با خودم گفتم فکر خوبیه وقتی سرچ کردم.با سایت وکیل نوین آشنا شدم. و اونجا موضوع و شماره تماسمو ثبت کردم.راستشو بخوایین اولش ترسیدم که این سایتم مث بقیه اول ازم پول بخواد.اما دیدم باهام تماس گرفتن و مشاوره حقوقی گرفتم! و بهم گفتن نیازی به پرداخت هزینه به صورت اینترنتی نیست و حضوری میتونم تو هر شهری که هستم به وکیل مراجعه کنم بعدش اطلاعات یک وکیل جرایم رایانه ای در یزد برام فرستادن.

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مطالب فوق هستیداینجا کلیک کنید

حسن ما در تخصصی بودن ماست

 بعد از اون به دفتر وکیل جرایم رایانه ای در یزد مراجعه کردم و ماجرا رو براش تعریف کردم و سریعا قرارداد رو امضا کردیم. وکیلم شروع کرد به پیگیری ماجرا خداروشکر تونستیم از طریق پولی ک به حسابش واریز کرده بودم پیداش کنم.

وازش تحت عنوان هتک حیثیت و نشر اکاذیب طبق ماده ۷۴۵ قانون جرایم رایانه ای طرح شکایت کنیم.و به ۲ سال حبس و ۴ میلیون جزای نقدی محکومش کنیم.روزانه خیلی از این افراد سودجو از مردم اخاذی  میکنن و لطمه جبران ناپذیری به ابرو افراد وارد میکنن.وقتی ادم تو این شرایط قرار میگیره بهترین راه مشورت با یک وکیل جرایم رایانه ای در یزد که متخصص و خبره هست تا بتونه هر چه سریع تر از مشکلات و عواقب خطرناک اون جلوگیری کنه.

وکیل جرایم رایانه ای در یزد
وکیل جرایم رایانه ای در یزد

نحوه تنظیم شکایت از جرایم رایانه ای:

درباره شیوه ای که می توان تنظیم شکایت در این دادسرا باید گفت که افراد قبل از طرح هرگونه شکایتی حتما با افراد متخصص و وکیل جرایم رایانه ای در یزد در این زمینه باید مشورت کنند و تحقیقات لازم را به عمل بیاورند زیراکه با طرح شکایت نادرست و پرداخت هزینه و رفت و آمد در دادسرا، سرانجام با مختومه شدن پرونده و صدور قرار منع تعقیب دعوا روبه‌رو می‌شوند.

در صورتی که شاکی خود شخصا اقدام به طرح دعوی کند، ابتدا باید از طریق یکی از دفاتر خدمات قضایی الکترونیک اقدام به ثبت‌ نام در سامانه قضایی ثنا کند. در صورتی که منضمات و دلایل و مدارکی را نیز شاکی دارد می‌تواند بر روی سایت پلیس فتا بارگذاری کند.

مصادیق جرایم رایانه ای

وکیل جرایم رایانه ای در یزد مصادیق جرم را طبق قانون در موارد زیر دانست :

۱)  دسترسی. غیر مجا.ز به داده. یا سامانه های رایانه ای. و مخابراتی .
۲) شنود غیر مجاز محتوای در حال انتقال ارتباطات غیر عمومی در سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا امواج مغناطیسی یا نوری 
۳) جاسوسی یارانه ای 
۴) جعل رایانه ای 
۵) تخریب. و اخلال. در داده ها. یا سامانه های. رایانه ای. و مخابراتی 
۶) جرم سرقت اینترنتی و کلاهبرداری مرتبط با رایانه 
۷) جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی
۸) هتک حیثیت و نشر اکاذیب 
۹) تولید . انتشار. یا در دسترس قرار دادن. یا معامله داده ها یا نرم افزارها یا هر نوع ابزار الکترونیکی 
۱۰) فروش. یا انتشار یا در دسترس قرار دادن گذرواژه یا هر داده ای که امکان دسترسی غیرمجاز به داده ها یا سامانه های رایانه ای یا مخابراتی متعلق به دیگری
۱۱) انتشار یا در دسترس قرار دادن محتویات آموزش دسترسی غیرمجاز ، شنود غیرمجاز ، جاسوسی رایانه ای و تخریب و اخلال در داده ها یا سامانه های رایانه ای و مخابراتی.

گردش کار در دادسرا توسط وکیل جرایم رایانه ای در یزد 

شاکی با مراجعه به دادسرا و ارائه شکوائیه و مدارک پیوست باید اقدام به ابطال تمبر و پرداخت هزینه دادرسی کند. پس از اخذ دستور از معاونت محترم دادسرای جرایم رایانه ای، نامه‌ای خطاب به پلیس فتا در جهت مستندسازی از دلایل و تحقیق از شاکی به شاکی ارائه می‌شود و پس از آن شاکی باید شکایت خود را با دستور معاونت ارجاع دادسرا به پلیس فتا ارائه کند.

ارجاع پرونده به یکی از شعب

پلیس فتا پس از اتمام تحقیقات در مدت معلومی که معاونت دادسرای جرایم رایانه‌ای دستور داده‌، موظف است که تحقیقات را تکمیل کند و پس از آن پرونده به دادسرا ارجاع می‌شود. پس از وصول پرونده. به دادسرای جرایم رایانه‌ای، به تشخیص معاونت محترم دادسرا. پرونده به یکی از شعب دادیاری. و یا بازپرسی. ارجاع می‌شود.که شاکی پرونده و یا وکیل جرایم رایانه ای در یزد می تواند با مراجعه به بخش رایانه دادسرای جرایم رایانه‌ای، اطلاعات مرتبط با شماره پرونده و شعبه‌ای که پرونده به آن ارجاع شده. است. را به دست آورد.

جرایم رایانه ای شامل قابل گذشت و غیر قابل گذشت:

وکیل جرایم رایانه ای در یزد خوب است بدانید: جرایم رایانه ای در یک تقسیم بندی کلی دو نوع به جرایم غیرقابل بخشش و جرایم قابل گذشت  تقسیم میشوند.

جرایمی که با شکایت شاکی پرونده آغاز به رسیدگی و مراحل تعقیب متهم و تحقیقات مقدماتی آن صورت می گیرد و با اعلام رضایت و گذشت شاکی، پرونده کیفری مربوطه مختومه میگردد، مانند مزاحمت تلگرامی یا اینستاگرامی، جرایم رایانه ای قابل گذشت گفته میشود.

((مستندا به ماده ۱۰۰ قانون مجازات اسلامی و تبصره های آن)) ولیکن برخی از جرایم رایانه ای نیز مانند سایر جرایم که در فضای واقعی رخ میدهند، جزو جرایم رایانه ای غیرقابل گذشت بوده و در اینجا اعلام رضایت شاکی پرونده در مختومه شدن پرونده کیفری تاثیری نخواهد داشت

وکیل جرایم رایانه ای در یزد : جرم تهدید در فضای مجازی ازنظر تعیین مقدار ودرجه بر اساس شناخت ملاک و معیار بودن مجازات آن، و برطبق ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی، تعریف شده است جزو جرایم درجه شش در قانون می باشد و به موجب تبصره ماده ۱۱ قانون کاهش زندانها، حداقل و حداکثر مجازات زندان مرقوم، به نصف آن کاهش یافته و تقلیل شده است.

وکیل جرایم رایانه ای در یزد: مدت زمان حبس جرم تهدید در فضای مجازی، از یک ماه تا یک سال در قانون تعریف شده است

انتخاب وکیل جرایم رایانه ای در یزد از وکیل نوین

برای اینکه بتوانید به راحتی وکیل جرایم رایانه ای در یزد و سایر شهرستان ها انتخاب نمایید و سوابق تحصیلی و کاری آن ها را به صورت آنلاین مشاهده و مطالعه نمایید، سامانه وکیل نوین این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بهترین وکلا در همه حوزه های حقوقی از جمله وکیل جرایم رایانه ای و همچنین دریافت مشاوره حقوقی جرایم رایانه ای را با بهترین شرایط در یزد داشته باشید. وکیل نوین  با بیش از ۱۰۰۰ وکیل متخصص و مجرب در حوزه های مختلف دردسترس شما خواهد بود.

حسن ما در تخصصی بودن ماست

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مطالب فوق هستیداینجا کلیک کنید

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل جرایم رایانه ای در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

1 نظر
  1. مهرداد می گوید

    چه عجیب وکیلا چقد کارشون سخته ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود