وکیل در رفسنجان

بهترین وکیل در رفسنجان

معرفی وکیل خوب در رفسنجان

سلام من محمد باقر بهروش هستم. توی این مقاله میخوام خاطره ای از زمانی که دنبال یک وکیل خوب و کار بلد توی شهر رفسنجان بودم رو براتون تعریف کنم. خوشحال میشم که شما هم این تجربه رو تا آخر بخونید و از حاصل تلاشم در این خصوص استفاده کنید.و وکیل متخصصتون رو توی رفسنجان بدست بیارید ضمنا قبل از بیان خاطره عرض کنم 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص رفسنجان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

زمانی که دانشجو مقطع کارشناسی بودم.دوستی داشتم به اسم امیر ، امیر مدرس زبان به صورت خصوصی بود.که برای تدریس به خونه افراد مراجعه میکرد. یک روز متعاقب معمول از آگهی های روزنامه یک خانم به اون تماس گرفت.و از اون خواست که برای تدریس زبان به منزلش مراجعه کنه و ساعتی رو فیکس نمودند. زمانی که امیر به منزل اون خانم مراجعه کرد در حین تدریس کلاس متوجه شد. مامورین پلیس پشت درب ورودی منزل خانم هستند. با باز شدن درب متوجه شد همسر اون خانم که قصد جدایی از اون خانم خود رو داشته با کلک همسرش رو سوق به آموزش زبان میدهد.و به او میگوید از توی روز نامه تماس بگیر و مدرس خوبی رو پیدا کن.و به این بهونه با حضور امیر در منزل ، آقا با اعلام به پلیس که خانمش با مردی درون منزل است. اقدام به دستگیری امیر تحت عنوان زنا و رابطه نامشروع نمودند .

امیر که بی خبر از هر چیزی بود به من تماس گرفت و گفت توی بد مخمسه ای افتاده و سریع تر براش یک وکیل خبره متخصص پیدا کنم.با حداقل حق الوکاله توی رفسنجان ، منم برای این مسئله به دفتر چند وکیل مراجعه کردم و هرجایی متفاوت حق المشاوره پرداخت کردم .ولی بعدش متوجه شدم اون وکیل اطلاعات کافی و تجربه خوبی در خصوص این پرونده نداره تا بلاخره بعد از هفتمین دفتر وکالت با وکیلی خیلی خوب آشنا شدم .و تونستم به امیر معرفی کنم و با راهنمایی های اون وکیل بی گناهی امیر ثابت شد و از زندان حارج شد.

وکیل در رفسنجانجرقه ذهنی ایجاد یک دپارتمان و سامانه حقوقی؟     

این مسئله منو به فکر فرو برد.که چرا ما مرکزی نداریم که مثل بیمارستان که پزشکای متخصص اونجا حضور دارند محلی باشد.که وکلای متخصص حضور داشته باشند و افراد بتونن با هزینه کم مشاوره کنن.و با متخصص مشورت کنن ، این شد که به سرم زد سامانه ای رو طراحی کنم که وکلا در اون ثبت نام کنن.و تخصص های خودشون رو اعلام کنن و مردم ابتدا با وکلا مشورت کنن. و اگر از خدمات اون وکیل مطمئن شدند به دفتر وکیل مراجعه و عقد قرارداد وکالت نمایند. اینک بعد از ۵ سال تلاش بی وقفه سامانه وکیل نوین به اوج خود رسیده و وکلای متعدد در سراسر کشور عضو این سامانه هستند. و تخصص های خودشون رو اعلام کردند .

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص در رفسنجان اینجا کلیک کنید

تخصص های وکلای راه امید در رفسنجان

چنانچه شما دنبال وکیل متخصص در حوزه خانواده اعم از :طلاق ، نفقه ، مهریه ، جهیزیه ، تمکین ، حضانت فرزند ، اثبات نسب و… و یا حوزه حقوقی اعم از چک ، دعاوی ملکی ، ارث  ، اداره کار ، مالیات ، مطالبه وجه ، قرارداد.  و یا دعاوی کیفری منجمله کلاهبرداری ، سرقت ، فروش مال غیر ، خیانت در امانت ، جعل ، قتل ، مواد مخدر ، جرایم سیاسی و تعزیرات  و…

در شهر رفسنجان و یا هرجای ایران هستید کافیست از طریق تب و لینک درخواست وکیل و مشاوره مشکل حقوقی خود رو ثبت کنید. و در لحظه ۲ وکیل متخصص در شهر رفسنجان و یا شهر مورد نظر شما معرفی و پیامک میشود.

امید وارم  از این مقاله لذت برده باشید و برای درخواست وکیل و مشاوره از طریق لینک زیر اقدام نمایید .

مراحل پیدا کردن وکیل در رفسنجان

  1. ثبت درخواست وکیل یا مشاوره تلفنی با وکیل رفسنجان ( کلیک کنید )
  2. اطلاعات وکیل متخصص را مشاهده و از طریق پیامک دریافت کنید
  3. با ۲ وکیل متخصص در رفسنجان تلفنی صحبت داشته باشید .
  4. به دفتر وکیل مورد نظر مراجعه کنید و در صورت صلاحدید عقد قرارداد وکالت نمایید .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در رفسنجان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود