وکیل رابطه نامشروع در کرج+مشاوره حضوری رایگان۱۴۰۲

بهترین وکیل ارتباط نامشروع در کرج

 

وکیل رابطه نامشروع در کرج

 

سلام مجتبی هستم کارشناس ارشد حقوق خیلی تا حالا برامون پیش اومده که میگن کسی رو به خاطر جرم رابطه نامشروع گرفتن و… حتی زمانی ام که ازدواج می کنین این موضوع دست از سرمون بر نمی داره دلیلش چیه؟همسرم بهم خیانت می کنه نمی تونم اثبات کنم چیکار کنم؟ رابطه نامشروع همون زناست؟با هم فرق می کنه؟ مجازاتش چیه؟ راه اثباتش چطوره؟ آیا وکیل لازمه که بگیرم؟ تو ماشین منو بایک خانم گرفتن باید چیکار کنم؟  اگر می خواین که از مخمصه بیاین بیرون ، این مقاله رو بخونین و با یک وکیل رابطه نامشروع تو شهر خودتون سریعا مشاوره بشید:

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل رابطه نامشروع در کرج

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

رابطه نامشروع چیست؟

رابطه نامشروع در زمره جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی دسته بندی می شود و تعریف ان به طور عمومی این است که اگر زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت وجود ندارد روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه انجام دهند مرتکب جرم شده اند و به مجازات محکوم می شوند و اگر عمل با عنف و اکراه طرف مقابل باشد فقط اکراه کننده مجازات می شود.در قانون ایران ، رابطه نامشروع از زنا جدا شده است و به عنوان یک جرم تعزیری جرم انگاری شد است که از این جهت به آن رابطه نامشروع دون زنا یعنی کمتر از زنا گفته می شود .

تفاوت رابطه نامشروع با زنا

رابطه نامشروع به اعمال منافی اخلاق و عفت از قبیل تقبیل و مضاجعه که بین زن و مردی که ازدواج نکرده اند، گفته می شود ولیکن در جرم زنا بین زن و مرد که علقه ازدواج بین آنها نباشد، عمل دخول در قُبُل یا دُبُر (جماع) باید صورت گیرد و مجازات رابطه نامشروع ۹۹ ضربه شلاق است و در حالیکه مجازات زنا در مواردی اعدام و گاهی رجم (سنگسار) و در مواردی ۱۰۰ ضربه شلاق می باشد که شرح آن در مواد ۲۲۱ تا ۲۳۲ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱/۲/۱۳۹۲ بیان گردیده است.

برای مشاوره حضوری رایگان با وکیل در کرج همین الان نوبت بگیرید

 

اثبات جرم رابطه نامشروع

مسلماً این بزه با اقرار شهادت شهود و علم قاضی قابل اثبات است و لیکن گاهی ادله ای همچون پرینت مکالمات، پیامک ها و نیز تصویر، فیلم و صوت روابط بین زن و مرد که علقه زوجیت بین آنها نبوده و حاکی از رابطه عاشقانه و یا جنسی باشد، در مواردی که از طریق رسانه های جمعی مانند تلفنی، موبایل های هوشمند، کامپیوترها و شبکه های مجازی مانند؛ تلگرام، اینستاگرام و…. واقع می گردد نیز قابل اثبات است.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص رابطه نا مشروع در کرج اینجا کلیک کنید

مروری بر یک پرونده رابطه نامشروع (دون زنا)

این پرونده از زبان یکی از موکلین می باشد :

پارسال برای مسافرت به همراه دوستم(محسن) و خانومش (لیلا) به کرج رفتیم تابستون بود هوا به شدت گرم بود وقتی به کرج رسیدیم رفتیم به هتلی که رزرو کرده بودیم فک می کنم ساعت ۱۲ ظهر بود وقتی رفتیم وسایل رو گذاشتیم رفتیم لابی هتل برای خوردن ناهار من و خانومم زودتر از محسن و لیلا رفتیم تو رستوران منتظر بودیم تا بیان ما حدودا ۵۰ دقیقه منتظر بچه ها بودیم بالاخره اومدن وقتی که اومدن احساس کردم که ناراحتن ازشون پرسیدم این رستوران و اگه دوس ندارین بریم ی جای دیگه گفتن نه مشکلی نیست باشیم همینجا در نهایت ناهار رو خوردیم قرار شد بریم استراحت کنیم و ساعت ۸ شب بریم برای خرید.

ساعت ۸ شد .بازم بچه ها دیر کردن. و حدودا ساعت ۹ بود که اومدن پایین بازم با همون حالتی که ظهر بودن اما دیگ سوال نپرسیدم.خلاصه رفتیم. خرید و شام خوردیم. ساعت ۱۱ شب شد. تو راه برگشت به هتل بودیم. که محسن به من گفت می شه خانوما برن هتل منو تو بریم قدم بزنیم؟گفتم آره چطور چیزی شده؟گفتم می خوام باهات مشورت کنم. بالاخره رسیدیم. هتل و خانوما رفتن تو هتل و من و محسن رفتیم. به قدم زدن محسن گفت که مشکلی داره که نمی خواسته جلو خانومش بگه بهم گفت که دیروز وقتی به هتل رسیدن خانومش میره حموم و گوشیش چندین بار زنگ می خوره کلی پیام میاد.

 

وکیل رابطه نامشروع در کرج

ترس از اعتراف

جوری که محسن بلند می شه. ببینه کیه که اینقدر داره به همسرش تماس می گیره .می بینه که عکس ی آقایی روی گوشی خانومش افتاده صبر می کنه تا لیلا از حموم بیاد. ازش توضیح می خواد که بگه این عکس کیه اما لیلا با کلی دعوا و سر و صدا به محسن جوابی نمی ده و ازش ناراحت می شه که چرا به گوشیش نگاه کرده دوباره ساعت ۷ شب این آقا بازم تماس می گیره محسن خودشو به خواب می زنه تا ببینه آیا همسرش جواب اونو میده یا نه؟

می بینه که همسرش با طرف مقابل صحبت می کنه و کلی پیام میده و حتی برای صحبت کردن میره تو اتاق دیگه وقتی که تلفنشو قطع میکنه محسن دوباره ازش سوال می پرسه اما بازم لیلا از جواب دادن تفره میره در نهایت محسن اصرار می کنه و لیلا بالاخره میگه که با اون مرد خیلی وقته رابطه داشته اما ابراز پشیمونی می کنه و می گه که رابطه شون خیلی سطحی بوده (دون زنا) و دیگه خیلی وقته باهاش در ارتباط نیست اما اون هر روز باهاش تماس می گیره و اذیتش می کنه و از ترس اینکه به طرف به محسن نگه مجبور می شده جوابشو بده.

 

راه پیدا کردن وکیل رابطه نامشروع

من به محسن گفتم که باید حتما با یک وکیل متخصص رابطه نامشروع تو این زمینه مشورت کنه تا بتونه کمکش کنه و بهش سایت وکیل نوین و معرفی کردم چون ۵ دقیقه مشاوره حقوقی دارن و می تونه شما رو به وکیل متخصص تو هر شهری که باشی ارجاع می ده در نهایت محسن با یک وکیل مشاوره گرفت و تونست قرارداد ببنده و با پرداخت یک حق الوکاله مناسب تو کمترین زمان از اون

آقایی که با زنش در ارتباط بوده طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی طرح شکایت کنه چون رابطه اونا دون زنا(پایین تر از از زنا ) بوده به ۹۹ ضربه شلاق محکوم میکنه.اصولا این نوع جرایم چون خانوادگی هستش و مردم خیلی تمایل به تعریف موضوعشون به افراد دیگه ندارن باید سریعا با وکیل متخصص تو این امر مشورت بشن.

اعمال نامشروع و خلاف عفت عمومی در داخل خودرو

در صورتی که زن و مردی نامحرم در حال انجام رابطه نامشروع داخل خودرو دستگیر شوند خودروی آن‌ها به مدت دو هفته توقیف خواهد شد و پلیس امنیت قضایی در خصوص این تخلفات صرفاً اتومبیل را به مدت دو هفته توقیف می کند ولی این امر برای هیچ کس سوءسابقه محسوب نمی‌شود و اگر این اعمال تکرار شود یا به عنوان جرم در منظر عمومی انجام شود زن و مرد ،طبق قانون به مقام قضایی جهت تعقیب قضایی معرفی می شوند.

مجازات جرم رابطه نامشروع

قانونگذار در ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی برای رابطه نامشروع ۹۹ ضربه شلاق تعیین نموده است و البته اگر یکی از طرفین رابطه، مکَره باشد تعزیر نمی شود (یعنی مجازات نمی گردد) و فقط اکراه کننده مجازات می شود. با توجه به اینکه ماده ۶۳۷ به نحوی تنظیم شده است. که بدون تماس فیزیکی بین زن و مرد، رابطه نامشروع را ثابت تشخیص می دهد. فلذا مرتکب چنین جرمی به ۹۹ ضربه شلاق محکوم می شود.

وکیل رابطه نامشروع در کرجمزایای استفاده از وکیل در جرم رابطه نامشروع

اگر چنانچه طرفین در رابطه نامشروع متهم گردیدند. دفاعیاتی موجه داشته باشند. و به طور مثال مدعی باشند. که فاقد عنصر معنوی و فاقد قصد انجام جرم بوده اند. مسلماً محکوم نخواهند شد. فلذا دفاع وکیل به ایشان می تواند کمک کند. که قاضی دادسرا و یا دادگاه ایشان را تبرئه نماید و یا اگر به شهود تعرفه شده و یا حتی گزارش مرجع انتظامی معترض باشند. اظهارات وکیل و دفاعیات وی کارساز خواهد بود.

تخصص های وکلای راه امید در کرج

چنانچه شما دنبال وکیل متخصص در حوزه خانواده اعم از :طلاق ، نفقه ، مهریه ، جهیزیه ، تمکین ، حضانت فرزند ، اثبات نسب و… و یا حوزه حقوقی اعم از چک ، دعاوی ملکی ، ارث  ، اداره کار ، مالیات ، مطالبه وجه ، قرارداد.  و یا دعاوی کیفری منجمله کلاهبرداری ، سرقت ، فروش مال غیر ، خیانت در امانت ،زنا ،رابطه نامشروع (دون زنا)، جعل ، قتل ، مواد مخدر ، جرایم سیاسی و تعزیرات  و… 

مراحل پیدا کردن وکیل رابطه نامشروع در کرج

  1. ثبت درخواست وکیل یا مشاوره تلفنی با وکیل رابطه نامشروع کرج ( کلیک کنید )
  2. اطلاعات وکیل متخصص رابطه نامشروع در کرج را مشاهده و از طریق پیامک دریافت کنید
  3. با ۲ وکیل متخصص رابطه نامشروع  در کرج تلفنی صحبت داشته باشید .
  4. به دفتر وکیل مورد نظر در کرج مراجعه کنید و در صورت صلاحدید عقد قرارداد وکالت نمایید .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل رابطه نامشروع در کرج

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود