بهترین وکیل ملکی در مشهد|با هزینه وکالت مناسب و شرایط اقساطی {آپدیت ۱۴۰۳}

مشاوره حضوری حقوقی 10 دقیقه رایگان با بهترین وکیل ملکی در مشهد

بهترین وکیل ملکی در مشهد

سلام همشهریهای عزیز بنده ایمان محمودی هستم مقاله نویس سایت راه امید. یک مختصر توضیح در مورد موسسه حقوقی راه امید توضیح بدم موسسه راه امید یک تیم پر قدرتی دارد که ۲۴ ساعته جواب گوی تمام موکلین کشور هست و با داشتن مدیر جوان و پر از ایده های جدید که همیشه به فکر موکلین هست که راحت تر بتوانند با وکیل مورد نظر خودشون مشاوره شوند. که در این مقاله جز بهترین وکیل ملکی در مشهد بارزمه کامل گذاشته شده است دکتر وکیل علی به روش .

می خوام شما را راهنمایی کنم که برای موضوع دعاوی حقوقی با چه وکیلی مشاوره شوید فقط یک نکته در نظر داشته باشید که حتما با وکیل متخصص همان موضوع مشاوره شوید پس بریم که بهترین وکیل ملکی در مشهد را به شما عزیزان معرفی کنم.

ویژگی های فردی بهترین وکیل ملکی در مشهد

سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری ،کارآموز
تخصص: حقوقی،کیفری،خانواده
خدمات: مشاوره حضوری رایگان+پیگیری پرونده ها
میزان موفقیت: موفقیت پرونده ها ۹۰%
هزینه وکالت: براساس سختی پرونده

 

 

 

بهترین وکیل ملکی در مشهد کیست؟

اگر می خوای بدونی چه وکیلی در حوضه دعاوی ملکی بهترین مشاوره را می دهد باید با چند وکمیل مشاوره شوید و بدانی که ایا این وکیل تا حالا پرونده ای شبیه پرونده شما داشته است یا اینکه اطلاعات زیادی در مورد موضوع ملکی وکیل داشته باشد. شما می توانید به راحتی از سایت راه امید بهترین کیل خود را در زمینه ملکی در شهر مشهد انتخاب کنید .

 

لیست ۷ تا از بهترین وکیل ملکی در مشهد{آپدیت ۱۴۰۳}

 

 

 

دکتر علی بهروش۱.وکیل علی به روش

سوابق بهترین وکیل ملکی در مشهد: ایشان وکیل کارآموز دکترای بین الملل خصوصی ،بنیانگذار موسسه حقوقی سامانه راه امید ، با بیش از ۱۴ سال این موسسه به قدرت خداوند بزرگ درحال پیش رفت هست ، ایشان بهترین مدیریت و  با اخلاق ترین و درک بالا باعث شدن یک تیم پرقدرت در این موسسه داشته باشند.

مهارت و تخصص بهترین وکیل ملکی در مشهد: ایشان در دعاوی حقوقی پرونده بسیاری را به بهترین شکل به ثمر رسانده اند و باعث شده که تمام موکلین شون را رازی نگهدارند ، البته یکی از دلایل اینکه موکلین ایشان رازی بودن انصاف داشتن در حق وکاله هست ،انقدر خوشحال می شوند وقتی پرونده ای به خوبی به اتمام میرسد یعنی اینکه مشکل موکل از پول برای ایشان مهم تر است.

آدرس دفتر وکالت : قاسم آباد ،چهارراه ورزش شاهد۳۳ برج ایلما طبقه ۴ واحد ۴۰۱ موسسه راه امید

شماره تماس وکیل علی به روش:۰۹۱۵۶۲۲۲۲۱۳   

شمار دفتر وکالت: ۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰  :  ۰۵۱۳۶۱۴۰۱۰۱

 

 

 

مجتبی علوی
۲.وکیل مجتبی علوی

سوابق بهترین وکیل ملکی در مشهد:سید مجتبی علوی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری با ۱۶ سال سابقه وکالت در تهران و مشهد می باشند.

مهارت و تخصص بهترین وکیل ملکی در مشهد :حوزه فعالیت آقای علوی در دعاوی حقوقی ،کیفری، خانواده می باشند.درصد بالای پیروزی در دعاوی ملکی و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار می دهد.

 

 

امیر راما صالح

 

۳.وکیل امیر راما صالح

سوابق بهترین وکیل ملکی در مشهد:وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است.

مهارت و تخصص بهترین ملکی وکیل در مشهد:همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید.

 

۴.وکیل مریم ثابتی بایگی

سوابق بهترین وکیل ملکی در مشهد :ایشان ، جزو بهترین وکلا در سامانه وکیل نوین در شهر مشهد به حساب می آیند، فارغ التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی، با وکالت تخصصی هستند .

مهارت و تخصص بهترین وکیل ملکی در مشهد: در دعاوی ملک (فروش مال مشاعی و پرونده های حصر و انحصار وراثت) ، چک، شهرداری، الزام به تنظیم سند و مطالبه وجه، تنظیم قرارداد ها علی الخصوص قرارداد مشارکت در ساخت و الزام به تحویل مبیع و کلاهبرداری و قبول وکالت همچنین طلاق توافقی را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه انجام می دهند.

 

۵.وکیل نگار گرمرودی

سوابق بهترین وکیل ملکی در مشهد: ایشان وکیل پایه یک دادگستری دارای پرونده وکالت به شماره ۲۳۳۵ رتبه ۳۵ آزمون وکالت و رتبه ۸ اختبار کانون وکلای دادگستری خراسان می باشند.

مهارت و تخصص بهترین وکیل ملکی در مشهد :دارای مدارک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و حدود ۹ سال سابقه تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی ، پیام نور و آزاد هستند.دارای سابقه عضویت در مجمع مشورتی بانوان و مسئول کمیسیون حقوقی آن مجمع نیز بوده اند. در دعاوی خانواده ، حقوقی و کیفری فعالیت دارند.

 

 

۶.وکیل فاطمه بیگی

سوابق بهترین وکیل ملکی در مشهد: ایشان وکیل پایه یک دادگستری با ۱۳ سال سابقه در شهرهای قوچان ،سبزوار، بجنورد،مشهد وطرقبه شاندیز فعالیت داشته اند و در انواع دعاوی شامل خانوادگی ملکی مطالبه ی وجه مالیاتی کیفری و غیره دارای تجربه هستند.

تخصص و مهارت بهترین وکیل ملکی در مشهد :جز مرکز وکلا . در دعاوی خانواده ، حقوقی ، کیفری

 

 

 

 

 

۷.وکیل سمیرا دهقانی

سوابق بهترین وکیل ملکی در مشهد: ایشان وکیل پایه یک دادگستری ، عضو کانون وکلای خراسان رضوی، دارای رتبه برتر آزمون وکالت ، عضو واحد آموزش دادسرای ناحیه ۵ مشهد، دارای رویکردی حرفه ای و نگرش جدید در عرصه وکالت ،

  مهارت و تخصص بهترین وکیل ملکی در مشهد:با تجربه و با انگیزه و فداکار در راه عدالت ، توانایی خاص در حل موضوعات حقوقی، کیفری، خانواده

 

 

 

 

 

 

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل ملکی داشتین اینجا کلیک کنید

 

ویژگی های بهترین وکیل ملکی در مشهد

اخلاق و رفتار وکیل در پرونده شما خیلی موثر هست و اینکه آشنایی با قوانین کامل حقوقی یعنی تخصص وکیل در زمینه ملکی باشد . و بتواند یک مشاوره خوبی به موکل بده که موکل با خیال راحت به وکیل وکالت بدهد. بهترین وکیل ملکی در مشهد با مطالعه خوب روی پرونده موکلین توانسته پرونده را به سرانجام برساند.

 

 

 

 

هزینه وکالت بهترین وکیل ملکی در مشهد

اینکه بعضی موکلین نگران هستند که هزینه وکالت برای موضوع ملکی معلوم نیست چقدر وکیل بگیرد که با عث می شود مشکل شما بیشتر شود به خاطر اینکه اول به پول وکالت فکر می کنید.

اولا شاید بایک مشاوره با وکیل مشکل شما حل شود حتی اگر پول هم ندارید که وکالبت به وکیل بدهید باز هم یک مشاوره با وکیل بشوید،ولی در نظر بگیرید که قرار دادی که وکیل بین موکل و خودش تنظیم می کند قید شده اول یک بلغی کم پرداخت می کنید اگر رای بگیرد وکیل اون موقع اتمام کار پرداخت می کنید. پس دیگر نگران هزینه وکالت نباشید 

 

 

 

 

 

۱۰ دقیقه مشاوره حضوری با بهترین وکیل ملکی در مشهد

موسسه حقوقی راه امید برای اینکه موکل راه حت تر وکیل خود را انتخاب کند ۱۰ دقیقه مشاوره رایگان گذاشته است البته هزینه مشاوره جز قرار داد شما موکلین حساب می شود . پس شما می توانید با بهترین وکلای شهر مشهد بهترین مشاوره را داشته باشید.

 

 

 

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص ملکی در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل آقای محمودی

قطعه زمینی داشتم که برای گرفتن پروانه ساخت به شهرداری مراجعه کردم که بعد از طی مراحل اداری مشخص شد زمین حریم دکل‌های برق فشار قوی میباشد وقتی به شرکت برق منطقه‌ای تهران مراجعه کردم به بنده گفتند باید جهت خسارت زمین به دادگاه مراجعه کنید. چه اقدامی باید انجام دهم؟

با تقدیم دادخواست مطالبه قیمت زمین به طرفیت فروشنده میتوانید به دادگاه مراجعه نمایید.

1 نظر
  1. Ahmad می گوید

    سلام:اگه سه دانگ خونه ی پدری بنام مادر باشه آیا یکی از وراث که پسر ارشدم باشه و بخواد متنی تهیه کنه دال بر اینکه قبل از فوت پدر منو به عنوان فرزند بزرگ پیش خودش فرا خونده به عنوان مشورت و ازخودمم خواسته که دستخط و تهیه ی خودم باشه و بهم بگه من مثلا دینی تو گردنم داشتم که اگه عمری وفا نکرد سه دانگ و میخوام بزنم به نام مادرت به عنوان مهریه و یه جور تشکر نسبت به همسر….ایا اعتراضی وجود داره که این پسر ارشد بتونه حداقل از سهم الارث مادری کم کنه که حداقل سهمش با بقیه ی وراث تقریبا مساوی شه و مهریش بره به حساب وراث؟،سه دانگ که بنامش هست یک و هشتم که داره میگیره.وراث ۵ تا فرزند یه مادر ۶ نفریم.مورد قبول قاضی هست.؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی