آیا بدهی معوقه مالک قبلی آپارتمان به عهده مالک جدید است؟

وکیل آپارتمان نشینی

قوانین اپارتمان لازمه زندگی آپارتمان نشینی می باشد، ارتقای فرهنگ زندگی در این مکانها و عدم تطابق زندگی ساکنین مجتمع های مختلف باعث بروز مشکلات زیادی شده است که تدوین این قانون بسیاری از مشکلات مرتفع گردیده است. از زمان زیاد شدن آپارتمان نشینی قانون گذار به منظور پرهیز از بروز مشکلات احتمالی مجموعه قوانین آپارتمان را وضع نمود .

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص ملکی 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

سلام وقت تون بخیر من دو هفته پیش یک آپارتمان خریداری کردم بعد از اینکه در ملک مسقر شدیم مدیر آپارتمان اومده و میگه مالک قبلی شما بدهی معوقه بابت شارژ و سایر هزینه ها دارد.به مالک قبلی گفتم ،من ملک رو همونطوری به شما فروختم و شما هم قبول کردی.حالا تکلیف ما چیه ؟این آقا اصلا موقع فروش حرفی از بدهی ملک نزده. ممنون از وقتی که میگزارید و جواب میدید؟

سلام وقت شماهم بخیر بدهی های معوقه ملک از قبیل شارژ و هزینه های مشترک بر عهده مالک قبلی می باشد از این بابت نگرانی نداشته باشید با تشکر از سوال شما

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص ملکی اینجا کلیک کنید

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

 راه امید با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است. با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و  وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد. در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد. این امر باعث می‌شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود