آیا نام خود را می شود تغییر داد؟

وکیل تغییر نام

 

گروه وکلای سامانه راه امید دربسیاری از موارد با ارائه ی دادخواست در صورت وجود شرایط تغییر نام اقدام به ثبت نام جدید در شناسنامه می نماید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تغییر نام

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

فرآیند تغییر نام

در بسیاری از موارد می توانید از طریق ارائه دادخواست به دادگاه حقوقی اقدام به تغییر نام کوچک خود کنید و تقریبا تغییر نام از مذهبی به ملی غیر ممکن است. فقط در صورتی تغییر نام امکان پذیر است که القاب ناشایست ، پسوند و پیشوند نامناسب و یا اسامی باشد که با فرهنگ اجتماع و یا مذهب فرد تعارض داشته باشد و یا اسمی باشد که با شان و شخصیت شخص متناسب نباشد و فرد مورد تمسخر قرار گیرد. مثلا اگر در بین دوستان و آشنایان خود به نام دیگری مشهور هستید از طریق استناد به استشهادیه می توانید رای بگیرید البته قیودی دارد که باید در دادخواست رعایت شود.

راه امید با در اختیار داشتن وکلایی متخصص در زمینه تغییر نام بهترین نتیجه مطلوب را برمبنا تجربه بالا بهترین نتیجه را به ارمغان می آورد.

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص تغییر نام اینجا کلیک کنید

راه امید؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود