امین اموال جهیزیه

امین اموال جهیزیه 

 موسسه حقوقی بین المللی بهروش راه امید با داشتن وکلای متخصص در موضوعات مختلف و با  تخصصی کردن پرونده های حقوقی ،کیفری و  خوانده سعی در هر چه بهتر و سریع تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد. شما می توانید با تماس با کارشناسان حقوقی موسسه،  مشاوره ای تلفنی و یا با اخذ نوبت مشاوره  حضوری داشته باشید  .

آدرس: قاسم آباد – بلوار شاهد – شاهد۳۳ – برج ایلما  -طبقه چهارم – واحد ۴۰۱ موسسه حقوقی بین المللی راه امید

 

حسن ما در تخصصی بودن ماست

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص جهیزیه 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل


زن می تواند با تهیه لیست اموال و استشهادی که توسط افرادی که جهیزیه و انتقال آن را به منزل شوهر مشاهده نموده اند دادخواست استرداد جهیزیه بدهد .

آیا می دانید که : اگر سیاهه در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم شود، این مسأله حکم سند رسمی را پیدا خواهد کرد واز اعتبار بیشتری برخوردار خواهد شد . در ضمن می توانیم امضای زوجه را همچنین در دفترخانه اسناد رسمی گواهی امضا کنیم که در صورت وقوع هر نوع اختلافی زوج نتواند نسبت به امضای خود هیچ گونه ادعایی را مطرح کند . لازم به تذکر است که حتماً می بایست زوج و یه چند نفری از خانواده و اقوام زوج سیاهه را امضا نموده چون امضای زوج به سیاهه اعتبارمی دهد خصوصا اگر اثر انگشت او در سیاهه درج  شود، این موضوع اعتبار سیاهه  را بیشتر می کند.  چون سیاهه ایی که بدون امضا باشد هیچ گونه اعتباری ندارد ، در ضمن سیاهه می بایست نزد پدر و مادر  عروس خانم نگه داری شود .

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص جهزیه اینجا کلیک کنید

ترجیحا بهتر است که شهود حداقل دو نفر مرد باشند و از اقوام زوجه نباشند .

نکته مهم دیگر این که هوای فاکتورها را هم داشته باشید که بعد از ده پانزده سال همچنان به کار می آیند و می شود به آنها استناد کرد.

نکته جالب دیگراینکه همسران در مسائل مالی خود استقلال دارند. به عنوان مثال اگر زمانی همسرتان بدون اطلاع به شما اموالتان را فروخت می توانید به جرم فروش مال غیر از او شکایت کنید به این شرط که قابل اثبات باشد که یکی از راههای آن ارائه سیاهه یا فاکتور یا شهادت شهود می باشد و ثانیا این که اثبات کنید که زوج آن را فروخته و نه فرد دیگری .

 

2 نظرات
  1. مهسا می گوید

    در صورت نداشتن امین برای جهیزیه چه باید کرد؟

    1. حمیدرضا عظیمی می گوید

      سلام دوست عزیز
      لطفا بیشتر توضیح بدید
      کسی که ازدواج میکنه خودش عاقل و بالغ نیاز به امین نداره
      موضوع استرداد جهزیه هستش؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود