بهترین وکیل کلاهبرداری در بندرعباس+مشاوره حضوری رایگان(۱۴۰۳)

بهترین وکیل کلاهبرداری در بندرعباس+مشاوره حضوری رایگان(۱۴۰۳)

فهرست مطالبی که در مقاله ما میخوانید… 

۱. تعریف کلاهبرداری 

۲. انواع عناصر کلاهبرداری

۳.تفاوت کلاهبرداری با خیانت در امانت

۴.تفاوت کلاهبرداری با سرقت

۵.موارد تشدید مجازات کلاهبرداری

۶.تدلیس کیفری 

۱.تعریف وکیل کلاهبرداری در بندرعباس: کلاهبرداری یعنی فریب عمدی اشخاص برای کسب منافع غیر منصفانه وغیر قانونی و یا محروم کردن قربانی از حقوق قانونی خودو اینکه کلاهبرداری برپایه فریب است.

۲.کلاهبرداری سه نوع عنصر بدنبال خود دارد:

۱)عنصر قانونی که میشه یا کلاه برداری ساده یا مرکب

۲)عنصر مادی که کلاهبرداری ساده و مرکب که با توجه به این ارکانی که نام میبریم میشود تشخیص داد به ترتیب

الف)سِمت مرتکب

ب)رفتار مرتکب

ج)وسیله

د)شرایط و اوضاع و احوال جرم:اغفال و فریب قربانی

ه)موضوع جرم

و)نتیجه

ی)رابطه سببیت

۳)عنصر روانی :انگیزه ،سوئ نیت عام سوئ نیت خاص

درکل کلاهبرداری یعنی توسل به وسایل تقلبانه+بردن مال دیگری

معمولا کلاهبرداری یک جرم یقه سفید است و تقریبا به هوش نیازمند است و جزء جرایم فسفری است در مقابل جرایم کلسیمی که به زور نیاز دارند. برخی از موارد درجرم کلاهبرداری ممکن است که قربانی تمایلی به شکایت نداشته باشد چون هراس دارد که مورد سرزنش دیگران قرار بگیردوگاهی هم چون خود قربانی درصدد انجام کار خلافی بوده  است مثلا پول داده که برای اومدارک جعلی درست کنند پس شکایت نمیکنند.

 

 

 

برای دریافت بهترین وکیل در بندرعباس+مشاوره حقوقی رایگان۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید.

تفاوت کلاهبرداری با خیانت در امانت دربندرعباس

۱ -کلاهبرداری متضمن فریب است ولی خیانت در امانت همراه با فریب نیست. خیانت در امانت، اتفاقا همراه با رضایت است و رضایت هم واقعی است چون وقتی مالی را به امانت به کسی میدهیم، او را امین فرض میکنیم و این امین است،که بعدا خالف امانت رفتار میکند.شخصی با فریب خودش را امین جا میزند و طرفِ مقابل بر این اساس، مالش را به امانت به او میسپارد،

این خیانت در امانت است یا کلاهبرداری؟ خیانت در امانت نیست چون آن شخص، امین واقعی نبوده است و این همان مانور متقلبانه او است و خودش را امین معرفی کرده است و امین جا زده است پس کلاهبرداری است. )در کلاهبرداری، نیاز به مانور متقلبانه داریم.

۲ -کلاهبرداری مساوی است با تقلب + بردن مال دیگری. خیانت در امانت مساوی است با دادن مال )تحویل مال( + رفتارخالف امانت. در کلاهبرداری، اولین مرحله تقلب و فریب است و بعدا مال را میدهیم اما در خیانت در امانت اولین مرحله، مال را میدهیم و بعدا خیانت در امانت رخ میدهد. 

۳ -در کلاهبرداری، کلاهبردار از ابتدا دنبال طعمه است و فکر مجرمانه از همان ابتدا در او شکل گرفته است و با این افکار،سراغ قربانی میرود ولی در خیانت در امانت، امین از اول سوء نیت ندارد چون اگر از اول سوء نیت داشت، کلاهبرداری میشود بلکه بعدا وسوسه میشود که مال را مسترد نکند و تصاحب کند و خیانت میکند.

 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در بندرعباس

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .اهبرداری

 

درخواست وکیل

۵تا از بهترین وکلای بندرعباس از منظر وکیل نوین

۱-سامان احمدی

وکیل پایه یک دادگستری در بندرعباس با چندین سال سابق وکالت در امور حقوقی ،خانواده،ملکی،کیفری و…

اقای سامان احمدی از منظر وکیل نوین یکی از بهترین افرادی که توانسته در پرونده های زیادی موفق شود و با رعایت اصول و کاربردی ترین راه ها نتیجه مطلوبی بجا بزارد..

یکی از مطلوب ترین کارهاشون اینه که شما میتونیئ اقساطی باهاشون قراردادببندید.

برای ارتباط سریع با سامان احمدی با این شماره تماس بگیرید.

۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰

۲-یاسمن رضایی

خانم یاسمن رضایی دربندرعباس وکیل پایه یک دادگستری  دارای سابقه درخشان در بندرعباس که حسن نیت و حسن سابقه و برخورد بسیار بسیار خوب با موکلینشان زبان زد  این شهر بوده و بخاطر ارائه دادن راه های مطلوب وپرکاربرد باعث شده کی از بهترین وکلای بندرعباس شناخته شوند.

پیگیری ها مستمر وسماجت در کارشان،به موقع پیگیری کردن پرونده ها، بررسی  ابلاغ ها به صورت دقیق و… از صفات خوب این وکیل هست.

برای ارتباط سریع بایاسمن رضایی با این شماره ها تماس بگیرید.

۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰

۳-وحید عبدلی

جناب وحید عبدلی وکل پایه یک دادگستری دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق و حقوق خصوصی

ایشان بسیار مهارت بالایی در اعتبارات اسنادی  تاسیس و راه اندازی موسسات اعتباری جبران خسارت بانک ها عملیات های بانکی بدون ربا،عقود معاملات تعزیرات حکومتی و..

برای ارتباط سریع با وکیل وحید عبدلی  با این شمار ها تماس بگیرید.

۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰

۴-علی محمدی

اقای محمدی وکیل پایه یک دادگستری انسان بسیار شریف و صبوری هستند که با پشتکار در رسیدگی پرونده های موکلین یکی دیگر از وکلای شناخته شده دربندرعباس هستند.

ایشان در دعاوی حقوقی  چک سفته سرقفلی فسخ قراردادها دعاوی بانکی قرار مشارکت در ساخت دعاوی خانواده طلاق به درخواست مردف طلاق توافقی

برای ارتباط سریع باوکیل علی محمدی با این شماره ها تماس بگیرید.

۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷

۵-ستاره قلی پور ملک شاه

وکیل دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه قضائیه ۳سال سابقه وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری از جمله اعسار اجرای احکام مدنی جرای علیه اخلاق و عفت عمومی دعاوی بانکی تملک آپارتمان ها تعزیرات و مجازات های بازدارنده

برای ارتباط سریع با وکیل ستاره قلی پور ملکشاه بااین شماره ها تماس بگیرید.

۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰

 

برای ارتباط سریع با بهترین وکیل بندرعباس اینجاکلیک کنید.

تفاوت کلاهبرداری باسرقت دربندرعباس

۱ -در کلاهبرداری همراه با فریب است ولی سرقت نیاز به فریب و تقلب ندارد. کافی است بدون رضایت صاحب مال آن مال را ببرد.

۲ -در کلاهبرداری، صاحب مال، مال را به اصطالح، دو دستی و با رضایت ظاهری تقدیم طرف مقابل )مجرم( میکند و بهو تحویل میدهد ولی این رضایت، رضایتی است که ناشی از فریب بوده و یک رضایت معیوب و ناقص و ظاهری است و مالک از فریب شخص اطالع نداشته است. ولی در سرقت، بزه دیده یا غافل بوده است یا دچار زورگیری میشود و بارضایت مال خود را به سارق نمیدهد.

۳ -کلاهبرداری هم در مال منقول و هم در مال غیر منقول رخ میدهد مثال با فریب، زمین شخصی را به دیگری میفروشد ولی در سرقت فقط مربوط به اموالی است قابل جابجایی و منقول میباشد. 

برای دسترسی به وکیل کلاهبرداری در طرقبه  شاندیز مشهد روی این لینک کلیک کنید.

موارد تشدیدمجازات کلاهبرداری 

۱ -اتخاذ عناوینی که در ماده ۱ تشدید بیان شده است:

موسسات دولتی + سازمان های دولتی + وزارت خانه ها + نهاد های عمومی غیر دولتی مثل بنیاد شهید و کمیته امداد + هلال احمر + شهرداری ها.

در این موارد اگر شخصی از این طریق و با انتقاد به این ها بگوید مثال من کارمند شهرداری هستم و کلاهبرداری کند از علل تشدید مجازات محسوب میشود. دانشگاه آزاد و آستان قدس جزء این موسسات نیستند و از موارد تشدید محسوب نمیشوند. حال اگر شخصی  یکی از عناوین دولتی را غصب کند ماده ۵۵۶ و ۵۵۶ ق.م.ا و اتخاذ غیر قانونی عناوین دولتی چون مردم به این عناوین اعتماد میکنند اگر در اثر این موارد مالی برده شود باز مجازات تشدید است و تعدد محسوب میشود.

۲ -استفاده از تبلیغات عمومی )

تبلیغات عامه(: شامل وسایل ارتباط جمعی و نطق در مجامع و انتشار آگهی میشود. پس اگر موسسه کنکور از طریق تبلیغات رسانه ای، وجوهی را از مردم بگیرد و به تقلب متوسل به دروغ عده ای را رتبه های برتر خود معرفی کند و صحنه سازی کند از طریق آگهی یا نشست یا ارتباط جمعی مرتکب کلاهبرداری مشدد شده  است چون علت و فلسفه این تشدید مجازات این است که گستردگی بزه دیدگان بالقوه است و سهولت در فریب خوردن  از طریق نطق در مجامع هم حتما الزام نیست یک نشست رسمی تشکیل شده باشد.

مثال: ممکن است یک جمعیتی در حال مشاهده مجازات اعدامی در ملاء عام باشد و شخصی در همین جمعیت خود راوکیل معرفی میکند و بین مردم کارت پخش میکند و میگوید من این حکم را تضمینی گرفته ام و در حال اجرا است، درحالیکه نه وکیل است و نه ارتباطی داشته است و نه توانایی گرفتن چنین حکمی را داشته است و مردم هم به او اعتمادمیکنند و وجوهی را به او پرداخت میکنند که اینجا هم کلاهبرداری مشدد محسوب میشود.

درصورتی که نیاز به مشاوره تخصصی داشتید با این شماره  ها تماس بگیرید.

۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰۰۵۱۳۶۱۴۰۱۰۱۰۵۱۳۶۱۴۰۲۰۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود