روش وصول اجاره بهای معوقه از محل رهن | وکیل قرارداد اجاره

 

وکیل قرارداد اجاره

 

 

آدرس مشهد –

قاسم اباد – بلوار شاهد – شاهد۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص قراردادها

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

روش وصول اجاره بهای معوقه از محل رهن

وصول اجاره بهای معوقه به صورتی است که هرگاه مستاجر پس از انقضای مهلت اجاره، عین مستاجره را تخلیه نکند؛ موجر می تواند برای تخلیه به دایره اجرایِ اداره ثبت مراجعه کند.

موجر باید کل مبلغ ودیعه را به آن دایره بسپارد و همزمان گواهی دفتر شعبه دادگاه صالح را مبنی بر تسلیم دادخواست مطالبه ضرر وزیان به دایره اجرا تحویل دهد. دایره اجرا مبلغ رهن را به مستاجر نمی دهد و فقط پس از صدور رای دادگاه و کسر مطالباتِ موجر، اقدام به رد آن به مستاجر میکند. در مواردی که مستاجر پس از انقضای مهلت اجاره از عین مستاجره را تخلیه نمی کند و موجر برای تخلیه به دایره اجرای اداره ثبت مراجعه کند باید کل مبلغ ودیعه را به ان دایره بسپارد و همزمان گواهی دفتر شعبه دادگاه صالح را مبنی بر تسلیم دادخواست مطالبه ضرر وزیان به دایره اجرا تحویل دهد. دایره اجراء همان مبلغ را به مستاجر نمی دهد و پس از صدور رای دادگاه و کسر مطالبات موجر اقدام به رد آن به مستاجر میکند .

 مشاروه تلفنی و معرفی وکیل متخصص قرارداد اجاره اینجا کلیک کنید

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ، این امر باعث میشود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود