طلاق در تهران

طلاق در تهران

 موسسه حقوقی بین المللی بهروش راه امید با داشتن وکلای متخصص در موضوعات مختلف و با تخصصی کردن پرونده های حقوقی ،کیفری و خوانده سعی در هر چه بهتر و سریع تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد.

شما می توانید با تماس با کارشناسان حقوقی موسسه،  مشاوره ای تلفنی و یا با اخذ نوبت مشاوره حضوری داشته باشید  

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

حسن ما در تخصصی بودن ماست

 

سوال : با سلام وتشکر اگر زنی از طرف شوهرش وکالت برای طلاق داشته باشد میتواند هم مهریه اش را بگیرد وهم طلاق بگیرد؟ وسوال دیگر اینکه اگر بداند شوهرش ملکی دارد وآدرس شهرداری ملک رابداند ولی شماره پلاک ثبتی آنرا نداند میتواند جهت توقیف ملک اقدام کند ؟ با سپاس

پاسخ : با سلام بله می تواند طلاق بگیرد و مهریه خود را نیز مطالبه نماید مگر اینکه در ضمن متن وکالتنامه زوج ذکر کرده باشد که زوجه در صورت بذل تمام یا میزان خاصی از مهریه خود وکالت در طلاق دارد. برای توقیف ملک حتما پلاک ثبتی مورد نیاز می باشد . موفق باشید.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

سوال: آیا با صدور عدم تمکین برای زوجه امکان ازدواج مجدد وجود دارد؟

پاسخ: بله البته در صورت صدور مجوز از سوی دادگاه در صورتی که ملائت زوج برای اداره دو خانواده وجود داشته باشد و اجازه دادگاه برای ازدواج موجب تحقق شرط ضمن عقد دایر بر حق طلاق زوجه در صورت ازدواج مجدد مرد شامل نمی شود چون با اجازه دادگاه ازدواج دوم صورت گرفته اما بدون اجازه دادگاه باشد زوجه حق گرفتن طلاق برابر با شروط ضمن عقد خواهد شد.

سوال: ایا با اینکه زن و مرد مدت ۶ یا ۷ سال دور از هم زندگی کردند واختلاف داشتند امکان طلاق با وجود نداشتن موارد موجب طلاق در زوج وجود دارد؟

پاسخ: بله به نظر اگر زن و مردی در ۷ یا ۸ سال نتوانستند به نتیجه قطعی برای ادامه یا متارکه بگیرند ادامه زوجیت موجب عسر وحرج برای زوجه میباشد و بنده ۲ مورد در این خصوص رای گرفتم هرچند زوج مخالف بود.

سوال: ایا صرف دستگیری زوج با یک خانم تحت عنوان رابطه نامشروع امکان طلاق است ؟

پاسخ: در شروط ضمن عقد فقط جرایمی که محالف شئونات زندگی مشترک( در قانون حمایت خانواده هم هست ) باشد از موجبات طلاق خواهد بود نه هر دستگیری و در رابطه نامشروع که صرفا موجب شلاق خواهد بود به نظر به تنهایی موجب طلاق نخواهد شد ولی اگر محکومیت به سو’ معاشرت / اعتیاد/ یا ندادن ۶ ماه نفقه و عدم امکان الزام زوجه از موجبات طلاق و ایجاد حق نسبت بر هریک از موردها حواهد شد یا جرایم مکرر و متعدد زوج  از جمله انهاست.

سوال: آیا امکان منع  تحصیل زوجه از طرف زوج وجود دارد؟

پاسخ: خیر مگر در ضمن عقد شرط شده یا ادامه تحصیل به جهت دوری مسافت یا … که به ارکان خانواده با تشخیص دادگاه خلل وارد کند چون تحصیل حقی است که قانون اساسی هم به اشخاص داده و سلب این حق ممکن نیست اما مشاغل که برخلاف شئونات خانوادگی یا موجب فروپاشی خانواده گردد نیز با تشخیص دادگاه امکان طلاق را  دارد.

سوال: آیا مطالبه مهریه که در عقد نامه عندالاستطاعه قید شده هر زمان وجود دارد؟

پاسخ: خیر در صورت استطاعت زوج و دارا شدن اموال اقدام ممکن است ولی در عندالمطالبه و در صورت نداشتن مال برای زوج امکان دادن دادخواست و حبس زوج وجود دارد مگر اعسار و نداشتن مالی برای زوج جهت ادای مهریه با  گواهی ۴ نفر شاهد ثابت گردد که در ان صورت تقسیط و از حبس زوج از این جهت خودداری خواهد شد.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود