نحوه تابعیت اتباع عراقی در مشهد | وکیل اتباع عراقی در مشهد

 

وکیل اتباع عراقی در مشهد

 

چنانچه به دنبال وکیل خوب تابعیت در مشهد هستید برای گرفتن تابعیت ایران ویا گرفتن برگه تردد یا آمایش ، همچنین جهت گرفتن اقامت ایرانی ، راه اندازی کسب و کار در ایران و ازدواج با زن ایرانی  چنانچه وکیلی نیاز دارید که با حقوق عراقی ها آشنا باشد و بتواند از آنها به درستی در دادگاه های ایران دفاع کند با ما تماس حاصل فرمایید . 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تابعیت در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

تابعیت یک رابطه سیاسی ، حقوقی و معنوی است که شخصی را به دولتی معین مرتبط می سازد. فقط دولت است که تابعیت را به شخص می دهد نه ملت . داشتن یک تابعیت برای هر فردی لازم است. تابعیت باید واحد باشد نه متعدد.هیچ دولتی یک طرفه نمی تواند کسی را از داشتن تابعیت محروم کند یا ملزم به تغییر آن کند .ولی با این وجود تا بعیت یک امر همیشگی نیست و قابل تغییر می باشد . اشخاصی هستند که یا بدون تا بعیت هستند یا دارای دو تا بعیت می باشند .

 

سلب تابعیت به عنوان مجازات

به عنوان مجازات سلب تا بعیت زمانی پذیرفته می شود که تابعیت از نوع اکتسابی ( طبیعی ) باشد . و زمانی بعد از تولد به علتی برای شخص حاصل شده است . طبق ماده ۴۱ قانون اساسی : هر فرد ایرانی حق داشتن تا بعیت کشور ایران را دارد و دولت از هیچ ایرانی نمی تواند سلب تابعیت کند مگر خود فرد درخواست کرده باشد یا در صورتی که به تابعیت کشور دیگر درآید.

 

تاثیر پناهندگی و مهاجرت بر تابعیتتاثیر پناهندگی و مهاجرت بر تابعیت

ممکن است شخصی در اثر پناهندگی و مهاجرت تا بعیت مبدا خود را از دست داده باشد و به تابعیت دولت جدید هم در نیامده باشد در نتیجه بی تابعیت بماند.

اختلاف قوانین در تابعیت

در اثر اختلاف قوانین کشور های مختلف از هنگام تولد برای طفل تابعیت ایجاد نشود و بدون تابعیت بماند. به طور مثال اگر طفلی در ایران از پدر و مادر خارجی متولد شود و قانون دولت متبوع اولیای طفل اصل خاک را پذیرفته باشد این طفل از زمان متولد شدن بدون تا بعیت خواهد بود . حتی طفلی نامشروع در آلمان از مادری انگلیسی متولد شود چون قانون تا بعیت آلمان و انگلیس چنین طفلی را تبعه خود نمی دانند طفل بدون تا بعیت خواهد ماند. ترک تابعیت و عدم تا بعیت جدید : ممکن است هنگامی که شخصی تا بعیت یک کشوری را ترک می کند اقدام به گرفتن تا بعیت کشور جدید نکند در نتیجه بی تابعیت می شود . هم چنین اگر کسی به منظور تحصیل تا بعیت اولی را ترک کند ولی موفق به گرفتن موافقت کشور دوم جهت تحصیل تا بعیت نشود بی تابعیت خواهد ماند .

 

چرا راه امید رو انتخاب کنیم؟

راه امید بزرگترین گروه وکلا در کشور بوده که در ۳۰ استان فعال میباشد

هموطنان عزیز میتوانند با تماس به شماره های اعلام شده متناسب با پرونده خود در شهرشان وکیل متخصص در آن حیطه را پیدا نمایند.

 

اگه از وکیلم راضی نبودم چکار میتونم انجام بدم؟

مثلا وکیل جواب تلفنم رو نداد .

مزیت راه امید بر این است که در صورت عدم رضایت موکلین از روند پیگیری خود و پاسخگو نبودن وکیل میتوانند با تماس به دفتر مرکزی تقاضای تغییر وکیل برای پرونده خود نمایند همچنین در روند رسیدگی از ناحیه وکیل مسئولین سی آر ام راه امید مستمر با موکل محترم تماس گرفته و نظر سنجی صورت میگیرد ، البته این امر تنها منوط به یک شرط میباشد که موکلین از ابتدای امر گروه وکلای راه امید را از روند قراردادی خود مطلع و پاسخگو صحیح به مسئولین سی آر ام باشند.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص تابعیت در مشهد اینجا کلیک کنید

راه امید؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تابعیت در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود