وکیل مشروبات الکلی در تهران

مشاوره حقوقی الکل در تهران 

وکالت و مشاوره حقوقی و کیفری در تهران 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مشروبات الکلی در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 
معرفی الکل
 
الکل و مشروبات الکلی الکل نوعی ماده مخدر است که در مقایسه با سایر مواد مخدر، راحت تر در اجتماع پذیرفته می شود. با این حال، قدرت اعتیادآوری آن به هیچ عنوان کمتر از سایر انواع مواد نیست. از لحاظ علمی، الکل در زمره موادی دسته بندی می شود که فعالیت بدن را کند کرده و سرعت عملکرد های حیاتی آن را کاهش می دهد. در نتیجه فردی که الکل مصرف می کند به سختی راه می رود، بریده بریده صحبت می کند، و قادر نیست که به سرعت از خود عکس العمل نشان دهد.
الکل پس وارد شدن به بدن، از طریق مویرگ های موجود در دیواره معده و روده کوچک به آرامی وارد جریان خون شده و ظرف مدت چند دقیقه از زمان نوشیده شدن، از طریق سیستم گردش خون، به مغز می رسد. در این زمان تاثیرگذاری الکل بر بدن آغاز شده و سرعت عملکرد سلول های عصبی بدن کاهش پیدا می کند. همچنین الکل موجود در جریان خون به داخل کبد نیز وارد شده و در آنجا طی فرایندی تصفیه شده و به یک ماده غیر سمی تبدیل می شود. در هر نوبت، کبد تنها قادر به تصفیه کردن میزان خاصی الکل می باشد و در صورتی که حجم الکل مصرف شده از آن مقدار بیشتر باشد، تصفیه نشده و به گردش در جریان خون ادامه می دهد. مصرف بسیار زیاد الکل، باعث کند شدن فرایند تنفس شده و به علت کمبود و نرسیدن اکسیژن کافی به مغز، می تواند باعث کما و یا حتی مرگ شود.
الکل با اثرگذاری بر عملکرد پیام رسان های شیمیایی مغز (نوروترانسمیترها)، باعث بروز اختلال در عملکرد عادی آن می شود. از جمله مهمترین تاثیرات الکل در ساختار شیمیایی مغز، بر هم زدن تعادل بین پیام رسان های “مهار کننده” و “تحریک کننده” می باشد. استفاده کوتاه مدت از الکل باعث افزایش میزان پیام رسان های مهار کننده شده و تعداد پیام رسان های تحریک کننده را کاهش می دهد؛ بنابراین سرعت عملکرد بدن کاهش یافته و فرد رفتارهایی مانند آرام صحبت کردن، و یا تلو تلو خوردن موقع راه رفتن را از خود بروز می دهد که در اصطلاح به آن مست شدن گفته می شود. به طور همزمان، الکل میزان لذت در بدن را نیز افزایش داده و به فرد احساس رضایت می دهد. در صورتی که مصرف الکل ادامه دار بوده و به یک عادت بلند مدت تبدیل شود، مغز وادار می شود تا تعدل بین این پیام رسان ها را مجددا برقرار کند و لذا با کاهش دادن میزان پیام رسان های مهار کننده، پیام رسان های تحریک کننده را افزایش می دهد که این کار باعث بروز حالتی می شود که از آن با عنوان “مقاوم شدن بدن” یا “تلورانس” یاد می شود. مقاوم شدن بدن به این معنی است که برای دستیابی به همان میزان لذت و رضایت قبلی، مقدار بسیار بیشتری الکل باید وارد جریان خون شود. در صورتی که نوشیدن الکل به طور مداوم تکرار شود، این مقاوم شدن بدن، باعث پیدایش و توسعه یافتن بیماری اعتیاد به الکل یا “الکلیسم” می شود.
الکل در انواع مختلف نوشیدنی ها یافت می شود اما مشروبات الکلی که از آنها با نام اسپیریت یاد می شود، میزان الکل بیشتری نسبت به شراب یا آبجو دارند. همچنین اگرچه که چنین به نظر نمی رسد، اما انواع نوشیدنی های تقطیری مخلوط با آب میوه که به آن کوکتل می گویند نیز، میزان الکل بیشتری نسبت به شراب و یا آبجو دارد. به طور کلی می توان گفت که مشروبات الکلی که با استفاده از فرایند تخمیر تولید می شوند مانند شراب، یا آبجو میزان الکلی در حدود ٢ الی ٢٠ درصد، و مشروباتی که به صورت تقطیری تهیه می شوند مانند ویسکی یا ودکا حاوی ۴٠ تا ۵٠ درصد الکل می باشند.
 
عوارض و تاثیرات
 
الکل
 
هنگامی که فرد معتاد به الکل قصد می کند تا مصرف خود را قطع کند، مغز وی نیز تلاش برای عملکرد عادی بدون نیاز به حضور الکل را آغاز می کند. این تلاش مغز برای بازگشتن به حالت عادی، با عوارض و عواقبی به همراه است که باعث بروز خماری در فرد معتاد می شود. فرد مغز معتاد با بروز رفتارهایی مانند افسردگی، عصبانیت و یا استرس (که متعادل کننده های روانی مربوط به درد فیزیکی هستند) سعی می کند تا تعادل از دست رفته خود که بر اثر حضور دائمی الکل و مختل شدن کارکرد طبیعی مغز به وجود آمده است را مجددا به دست بیاورد. همین نشانه های جسمی و روحی خماری هستند که باعث می شود تا معتادان به الکل نتوانند به راحتی مصرف الکل را کنترل کرده و یا به کل کنار بگذارند.
مصرف مداوم الکل به طرق بسیار زیادی بر جسم فرد معتاد تاثیر می گذارد. معتادان به الکل اغلب معمولا به ترکیبی از چندین نوع عارضه خطرناک از جمله: حملات قلبی، ایست قلبی، دیابت، بیماری های ریوی، و یا اختلالات کبدی دچار می شوند.
مصرف بیش از حد الکل (اوردوز) و مسمویت ناشی از الکل می توانند باعث مرگ شوند. این خطر مخصوصا برای دسته از مصرف کنندگان که به طور دائم مصرف خود را قطع کرده و پس از مدتی مجددا مقدار زیادی مصرف می کنند بیشتر و جدی تر می باشد. خطر اوردوز و مصرف بیش از حد الکل، تنها به کسانی که در یک نوبت مقدار زیادی مصرف می کنند محدود نمی شود، بلکه افرادی که به طور مداوم میزان زیادی الکل مصرف می کنند و کبد و جریان خون آنها دائما در معرض الکل قرار دارد نیز ممکن است به این حالت دچار شوند. “هذیان خمری” یا “جنون الکلی” نیز از جمله عوارض خماری معتادان به الکل می باشد که باعث بروز اختلالات روانی و عصبی شده و گاها می تواند کشنده نیز باشد. استفاده طولانی مدت و دائمی از الکل باعث مزمن شدن بیماری شده و برای مصرف کننده مشکلات جسمی، رفتاری، و اجتماعی زیادی به همراه خواهد داشت.
الکلی هایی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند با عوارض بعد از عمل خطرناک تری رو به رو هستند که از آن جمله می توان به: عفونت، خونریزی، کاهش عملکرد قلب و ریه، و تاخیر در بهبودی زخم ها اشاره کرد. همچنین عوارض خماری بعد از عمل جراحی نیز به موارد فوق اضافه شده و بهبودی آنان را به تاخیر می اندازد.
 
به طور کلی عوارض مصرف الکل عبارتند از:
 
لکنت زبان
خواب آلودگی
استفراغ
اسهال
ناراحتی معده
سردرد
مشکلات تنفسی
انحراف دید و شنوایی
تصمیمات غیر منطقی
کاهش ادراک و هماهنگی
عدم هوشیاری
کم خونی (از دست رفتن سلول های قرمز خون)
اغماء
از دست دادن حافظه
مجازات محکومان به جرایم ناشی از موادالکلی در کتاب تعزیرات قانون مجازات
قانون مجازات اسلامی در بخش تعزیرات مصوب سال ۱۳۷۵، در سال ۱۳۸۷ اصلاح شد و مقررات شدیدی در مورد جرایم ناشی از مصرف مواد الکلی وضع شد.
بر اساس تبصره ۳ ماده ۷۰۳ این قانون، دادگاه تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند حکم به تعلیق اجرای مجازات محکومان به جرایم ناشی از مواد الکلی را بدهد.
در ماده ۷۰۳ این قانون نیز آمده است که وارد کردن مشروبات ‌الکلی به کشور قاچاق محسوب می‌شود و وارد‌کننده ‌صرف ‌نظر از میزان آن به ۶ ماه ‌تا پنج سال حبس و تا ۷۴ ضربه ‌شلاق ‌و نیز پرداخت جزای نقدی به میزان ۱۰ ‌برابر ارزش عرفی (‌تجاری‌) کالا یاد‌ شده‌ محکوم‌ می‌شود. رسیدگی ‌به ‌این جرم در صلاحیت محاکم عمومی است.
 
در نشست سالانه قلب اروپا مطرح شد
 
مصرف الکل و سن بالا دو فاکتور سکته مغزی در بیماران قلبی
مصرف بیش از حد الکل در سنین بالا می‌تواند خطر سکته مغزی را در افراد دچار اختلال ریتم قلب موسوم به فیبریلاسیون دهلیزی افزایش دهد.
 
… به علت مصرف الکل و سن افراد.
 
حتی در کل، استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون با خطر کمتری مرتبط بود.
 
با وجود… می‌دهد که الکل نوعی فاکتور خطر مستقل برای سکته مغزی در بیماران مبتلا به فیبراسیون دهلیزی محسوب می‌شود.
 
 این پژوهش طی نشست…
 
دادستان کرمانشاه اعلام کرد
 
بازداشت ۱۱ نفر در پرونده قاچاق الکل
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از تشکیل پرونده‌ای در رابطه با قاچاق ۶۷۰ هزار لیتر الکل شرکت خمیر مایه رازی خوزستان خبر داد.
 
…، گفت: پرونده‌ای در راستای قاچاق ۶۷۰ هزار لیتر الکل شرکت خمیر مایه رازی خوزستان تشکیل شده و بنا بوده این الکل‌ها از مرز گمرک… کرمانشاه خارج شود که با تبانی بعضی از پرسنل گمرک، برگه‌های صدور جعلی صادر شده ولی الکل خارج نشده است.
 
دادستان کرمانشاه…
 
آمار دقیقی از تعداد مصرف کنندگان الکل وجود ندارد
 
رئیس گروه مطالعات اعتیاد مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، گفت: متاسفانه آمار دقیقی از تعداد مصرف کنندگان الکل و نوع الکل مصرفی توسط آنان وجود ندارد.
 
…به گزارش ایسنا، دکتر قدیر زاده صبح امروز در کارگاه دو روزه درمان الکل که در سالن کنفرانس مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر… برگزار شد، با اشاره به بروز مرگ و میر ناشی از مصرف الکل گفت: مرگ و میر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی، دسته بندی های متنوعی…
 
 
۲۰ مرداد ۹۵ – ۱۴:۵۳
 
کاریکاتور / تلفات مصرف الکل ایرانی!
آمارها نشان می‌دهد ۷۰ درصد الکل‌های مصرفی در داخل کشور تولید می‌شوند و اغلب الکل‌های دست‌ساز عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه دارند به طوری که در هر هفته ۲ نفر بر اثر مصرف این نوشیدنی‌های الکلی جان
 
محققان دانشگاه پردو آمریکا:
 
اعتیاد به الکل ریشه در ژنتیک دارد
محققان پس از سال‌ها تحقیق و بررسی بالاخره نقش ژنتیک را در مصرف اعتیادآمیز نوشیدنی‌های الکلی تایید کردند.
 
… معتاد به الکل در طول چند دهه دریافتند که بیش از ۹۳۰ ژن در وابستگی شدید به مصرف الکل موثر هستند.
 
دکتر ویلیام میر… که سرپرستی این مطالعه را بر عهده دارد عنوان کرد: پس از چند دهه تکثیر و پرورش موش‌های معتاد به الکل بالاخره نظریه اعتیاد ژنتیکی…
 
کشف و توقیف کارگاه مشروبات الکلی
 
گردان امنیتی امام حسن مجتبی”ع” یک کارگاه تولید مشروبات الکلی را کشف و توقیف کرد.
 
 
۱۵ مرداد ۹۵ – ۲۳:۸وکیل ,برای, تهران, مشاوره حقوقی, جهت ,نگهداری ,مصرف, حمل ,الکل, تلفن
 
 
شیر مادر؛ غذای جسم و جان کودک 
 
شیر مادر؛ غذای جسم و جان کودک
کارشناس سلامت کودکان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه شیر مادر حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز کودک و محرک تکامل سیستم ایمنی است،گفت: شیر مادر بهترین غذا برای پرورش جسم و جان کودک است.
 
… است.
 
وی، دریافت ۴۰۰ میکروگرم اسید فولیک در روز برای زنان در سنین باروری، رژیم غذایی مناسب قبل از بارداری، عدم مصرف مواد مضر نظیر الکل…
 
تست مصرف الکل با تاتوی موقت
دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا در سن‌دیگو یک چسب مشابه تاتوی موقت ابداع کرده‌اند که می‌تواند سطوح الکل در بدن افراد را تشخیص داده و اطلاعات آن را به تلفن همراه یا ساعت هوشمند ارسال کند.
 
… با الکترودها تماس پیدا کرد، می‌تواند سطح الکل موجود در سیستم بدن فرد را تشخیص داده و نتایج را به تلفن همراه وی ارسال کند.
 
در حال… حاضر این تاتو تنها برای یک بار استفاده طراحی شده است. محققان آن را پیش و پس از مصرف الکل بر روی ۹ داوطلب آزمایش…
 
معاون وزیر بهداشت مطرح کرد
 
تجارت مرگ در بازار سیگار و قلیان/ بازار گرمی قلیان با روانگردان و الکل
… برای داغ‌تر کردن بازار خود مواد روانگردان نیز به قلیان‌ها اضافه و به جای آب از الکل استفاده می‌کنند. سال گذشته وزارت بهداشت چندین…
 
تست مثبت الکل وترامادول قاتل ستایش
 
 
مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی ضمن بیان آنکه شیوع مصرف و اختلال الکل در کشور حدود یک درصد است، اظهار کرد: ۰٫۷٫٫٫ درصد این افراد دچار وابستگی و ۰٫۳ درصد آنان دچار سوء مصرف الکل هستند. همچنین استان‌های تهران، البرز، اصفهان، لرستان…
 
 
۵ خرداد ۹۵ – ۱۷:۲۷
 
 
هشدار نسبت به تبدیل شدن مصرف مشروبات الکی به کلاس‌اجتماعی
وکیل ,برای, تهران, مشاوره حقوقی, جهت ,نگهداری ,مصرف, حمل ,الکل, تلفن
در سمینار سوءمصرف و اعتیاد به الکل عنوان شد
هشدار نسبت به تبدیل شدن مصرف مشروبات الکی به کلاس‌اجتماعی
… در سومین سمینار علمی سوءمصرف و اعتیاد به الکل از دیدگاه طب بالینی و قانونی با بیان اینکه مصرف الکل روز به روز شیوع بیشتری… در ادامه ضمن بیان آنکه شیوع مصرف الکل در جامعه رو به افزایش است، اظهار کرد: شیوع مصرف الکل در کشور نیاز به بررسی گسترده…
 
مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت خبر داد
 
تشدید نظارت‌ها بر مراکز ترک اعتیاد /”ترک الکل” در ۱۵۰ مرکز
مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، اعتیاد و روان وزارت بهداشت با بیان اینکه شکی نیست که برخی کلینیک‌های ترک اعتیاد تخلف می‌کنند، از سختگیرانه‌تر شدن نظارت‌های وزارت بهداشت در این حوزه خبر داد.
 
… که اکنون ابلاغ شده، بسیار سخت‌گیرانه‌تر از گذشته است.
 
سرنوشت راه‌اندازی مراکز مجزای ترک الکل به کجا رسید…؟
 
مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، اعتیاد و روان وزارت بهداشت همچنین در پاسخ به نتیجه راه‌اندازی مراکز مجزای ترک الکل که در گذشته…
 
 
۲۷ اردیبهشت ۹۵ – ۶:۴۳
 
روایت ۳ فوتبالیست مشهور از روزهای خماری
… این فوتبالیست بر اثر مصرف مواد و الکل بوده است. اعلام شدن این مسأله با وجود این‌ که با انتقاد برخی از اهالی فوتبال همراه بود اما زنگ…، پیشکسوت استقلال درباره خطر مصرف مواد مخدر و الکل برای بازیکنان می‌گوید: «در دوره‌ای که ما فوتبال بازی می‌کردیم، چنین چیزهایی…
 
محسنی‌اژه‌ای اعلام کرد
 
علت فوت «مهرداد اولادی»، مصرف مواد و الکل است
وکیل ,برای, تهران, مشاوره حقوقی, جهت ,نگهداری ,مصرف, حمل ,الکل, تلفن
 
… معاون اول قوه قضاییه توضیحی را درباره علت فوت «مهرداد اولادی» ارائه کرد.
 
… نیست و وی در اثر مصرف مواد و الکل فوت کرده که این موضوع اعلام نظر پزشکی قانونی و پزشک بوده است و دادگاه باید در مورد…
 
مادران باردار انگلیسی به رغم هشدارها الکل مصرف می‌کنند
 
پس از آن که نتایج پژوهش‌ها در انگلیس از نوشیدن روزانه الکل توسط تعداد قابل توجهی از مادران باردار خبر دارد، پزشکان انجام آزمایش الکل از نوزادان تازه به دنیا آمده را مد نظر قرار داده‌اند.
 
 
پس از آن که نتایج پژوهش‌ها در انگلیس از نوشیدن روزانه الکل توسط تعداد قابل توجهی از مادران باردار خبر دارد، پزشکان… انجام آزمایش الکل از نوزادان تازه به دنیا آمده را مد نظر قرار داده‌اند.
 
به گزارش سرویس سلامت ایسنا، نمونه‌برداری از صدها…
 
واکنش وزارت بهداشت درباره “وجود الکل در برخی آدامس‌های مجوزدار”
 
رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو در خصوص شایعات الکل‌دار بودن برخی آدامس‌های مجوزدار بهداشتی توضیحاتی ارائه کرد.
 
 
رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو در خصوص شایعات الکل‌دار بودن… نسترن محمدی با تکذیب وجود الکل در برخی آدامس‌های مجوزدار، این قبیل اخبار را شایعه سازی در فضای مجازی دانست و اظهار…
 
 
۲۴ فروردین ۹۵ – ۱۷:۳۸
 
 
گسترش مراکز ترک الکل؛ امسال/ادغام با مراکز متادون درمانی
 
معاون اداره سلامت اعتیاد وزارت بهداشت خبر داد
گسترش مراکز ترک الکل؛ امسال/ادغام با مراکز متادون درمانی
معاون اداره سلامت اجتماعی، اعتیاد و روان وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای گسترش مراکز ترک الکل به صورت ادغام یافته با مراکز متادون درمانی خبر داد.
 
 
معاون اداره سلامت اجتماعی، اعتیاد و روان وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای گسترش مراکز ترک الکل به صورت ادغام…)، در خصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی مراکز ترک الکل گفت: مراکز ترک الکل فعلا در مراکزی که درمان متادون را انجام می‌دهند، فعالیت…
 
داستان‌های تاریخ فوتبال
 
چگونه الکل «گارینشا» را از پا درآورد
یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در سال‌های پایانی عمرش به مصرف الکل روی آورد و به خاطر مشکل کبد، درگذشت.
 
 
یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در سال‌های پایانی عمرش به مصرف الکل روی آورد و به خاطر مشکل کبد، درگذشت…
 
یک پزشک عمومی تاکید کرد
 
عقب‌ماندگی کشور در پیشگیری از اعتیاد به الکل
وکیل ,برای, تهران, مشاوره حقوقی, جهت ,نگهداری ,مصرف, حمل ,الکل, تلفن
 
یک پزشک عمومی با بیان اینکه تصحیح رفتار، بیش از متادون درمانی می‌تواند در ترک اعتیاد تاثیر گذار باشد، تاکید کرد: خود درمانی از طریق متادون‌های بازار سیاه یا کمپ‌های غیرقانونی جوابگوی بازتوانی معتادان نیست و بر معضلات این قشر از بیماران می‌افزاید.
 
… به هروئین برابری می‌کند، تصریح کرد: اعتیاد به الکل از دیگر چالش‌های جامعه امروزی در زمینه درمانگری معتادان است اما از پیشگیری… نسبت به این نوع اعتیاد عقب هستیم و درمانگاه‌های مناسب نیز برای درمان الکل در کشور وجود ندارد.
 
خستگان با تاکید…
 
 
۱۱ آبان ۹۴ – ۱۴:۱۳
 
 
سارا نتانیاهو باز هم خبر ساز شد
 
سارا نتانیاهو باز هم خبر ساز شد
همسر نخست وزیر اسرائیل ادعاها درباره نوع رفتارش با یکی از خدمتکاران سابقش را رد کرد و گفت: شخصیتم را با این ادعاها نابود کردند.
 
… وی را متهم کرده بود که اغلب در اثر مصرف الکل دچار حملات عصبی شده و با او رفتار تحقیر آمیزی داشته است.
 
چندی پیش نیز ادعا…
 
توسط محقق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شد
 
بررسی علت مصرف شیشه و الکل در رانندگان
یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه افزایش ساعات کاری کاذب با مصرف شیشه و الکل در رانندگان بررسی شده است، تاکید کرد: مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که رانندگان برای حل مشکلات

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مشروبات الکلی در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 
 
یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه افزایش ساعات کاری کاذب با مصرف شیشه و الکل در رانندگان… انجام شده برای نیروی انتظامی، اعتیاد به شیشه در موتورسواران و اعتیاد به الکل در رانندگان ماشین‌های سنگین بررسی…
 
گزارش ایندیپندنت از مصرف بالای الکل، موادمخدر و روابط جنسی نامشروع در جامعه عربستان
 
وکیل ,برای, تهران, مشاوره حقوقی, جهت ,نگهداری ,مصرف, حمل ,الکل, تلفن
 
یک انگلیسی ساکن عربستان فاش کرد که جوانان سعودی به شدت به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر علاقه دارند و به پارتی‌های آنچنانی می‌روند که پلیس عربستان چشم خود را به روی آنها بسته است.
 
… از اپلیکیشن‌هایی همانند “تیندر” به باند فحشاء، حشیش و بازار سیاه داروهای سقط جنین و الکل درصد بالا وصل می‌شوند.
 
وی گفت… که این الکل تنها به قیمت “چند پوند” در بطری‌های پلاستیکی آب در شهرهای مهم عربستان فروخته می‌شود و افسران پلیس که به گفته وی ماهانه…
 
توانمندسازی ۱۵۰ مرکز درمان اختلالات مربوط به الکل در کشور
 
مرکز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با برگزاری چهار دوره کارگاه آموزشی، درمانگران ۱۵۰ مرکز درمان اعتیاد سراسر کشور را در خصوص درمان اختلالات مربوط به الکل، توانمند می کند.
 
… ۱۵۰ مرکز درمان اعتیاد سراسر کشور را در خصوص درمان اختلالات مربوط به الکل، توانمند می کند.
 
به گزارش ایسنا، دکتر… روانشناختی اختلالات مربوط به الکل، برگزاری کارگاه های آموزشی (هر دوره چهار روزه برای ۴۰ درمانگر) برای مسوولان فنی مراکز درمان…
 
 
 
 
برچسب : وکیل مشروبات الکلی در تهران , وکیل مشروب در تهران , وکیل شرب خمر در تهران ,  تلفن وکیل برای جرم مشروب در تهران ,  تلفن وکیل برای جرم حمل مشروبات الکلی در تهران , وکیل خوب در زمینه مشروب در تهران, مشاوره حقوقی در زمینه جرم مشروب 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود