وکیل مواد مخدر در تهران | مشاوره ۲۴ ساعته

وکیل مواد مخدر در تهران

سلام به همه دوستان و دنبال کنندگان عزیز، امید علیا هستم کارشناس حقوقی موسسه حقوقی راه امید. امروز در خدمت شما هستم با بررسی مقاله “وکیل مواد مخدر در تهران” و امیدوارم با اطلاعات مفید و کاربردی که در این مقاله خدمت شما عرض میکنم جواب سوال هایی که باعث شد به دنبال وکیل مواد مخدر در تهران بگردید رو پیدا کنید.

قبل از شروع، اگر نیاز فوری جهت مشاوره تلفنی با وکیل مواد مخدر در تهران دارید، میتونید با پر کردن فرم زیر سریعا با بهترین وکیل مواد مخدر در تهران ارتباط برقرار کنید. رسالت موسسه حقوقی راه امید ایجاد دسترسی آسان شما عزیزان به بهترین وکلا است.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مواد مخدر در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

وکیل مواد مخدر در تهران چه ویژگی هایی دارد

جرائم و دادرسی مواد مخدر (بنگ، گل، کراک، کوک …) از اهمیت بالایی برخواردار هستند.به علت اهمیت بالای این جرم در کشور، بهترین قاضی ها در پرونده های مواد مخدر به صورت حساس و قاطع رسیدگی می‌کنند.

این جرایم در یک دادگاه مخصوص به اسم دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود. وکیل مواد مخدر در تهران فردی است که به کلیه قوانین مرتبط به جرائم مواد مخدر همانند جرائم قید شده در قانون مبارزه با مواد مخدر مسلط باشد و از تجربه بالایی در بررسی و پیدا کردن راه حل موثر جهت دفاع از متهم مواد مخدر برخوردار باشد.

(خلاصه جنس شناس باشه بهش بگی چند گرم از اون چیزا سریع بگه مجازاتش چیه باید چیکار کنیم)

 

سوال: من پسرم فریب یک معتادی رو خورده ۷ کیلو مواد داده بوده بهش گفته برو فلان جا تحویل بده، الا چه اتفاقی براش میوفته؟

جواب: اگر بار اولی باشه مرتکب این جرم شده و موفق به توزیع یا فروش آنها هم نشده و همچنین اگر مواد بیست کیلو یا کمتر باشه دادگاه با جمع شروط مذکور به حبس ابد و هفتاد و چهار ضربه شلاق و مصادره اموال ناشی از همان جرم می نماید.

ولی اگر فریب خورده باشه نیاز به اثبات است پیشنهاد میکنم از وکیل مواد مخدر در تهران مشورت بگیرید.

 

وکیل مواد مخدر در تهران بگیرم تاثیر داره؟

وکیل مواد مخدر در تهران، به عنوان یک وکیل کیفری، به مواردی که مربوط به قانون مجازات‌های اسلامی که شامل مواد مخدر هم میشه، راهنمایی حقوقی ارائه میده. او مسئول دفاع از متهمانی است که به جرم تولید، توزیع یا مصرف مواد مخدر متهم شده‌اند و برای موکلین خود تمامی راه‌های دفاعی را پیشنهاد میده و بهترین دفاع رو از متهم به عمل میاره.

 به طور کلی وکیل مواد مخدر در تهران، هدفش این است که به موکل خود در حفظ حقوق قانونی خودش و پیشبرد امور قانونی در موارد مربوط به مواد مخدر کمک کنه. موضوعاتی که وکیل مواد مخدر در تهران به آنها می‌پردازد و میتونه به شما کمک بزرگی بکنه شامل موارد زیر میشه:

  •  مشاوره در مورد قانونی یا غیر قانونی بودن فعالیت‌های مرتبط با مواد مخدر
  •  دفاع از متهمی که به جرم تولید، توزیع و یا مصرف مواد مخدر متهم شده‌
  •  ارائه مشورت در خصوص راه‌های دفاعی و کاهش جریمه‌های قانونی
  •  نقد و بررسی مستندات و مدارک قانونی مربوط به پرونده
  •  حضور در دادگاه و دفاع از متهم در مراحل مختلف پرونده
  •  ارائه دفاعیات و شواهد موثق به دادگاه
  •  پیگیری مراحل دادرسی و انجام امور قانونی لازم برای دفاع از مشتری

در کل، وکیل مواد مخدر در تهران، با توجه به تخصص و تجربه ای که داره، برای موکل یا مراجعه کننده خود در پیشبرد امور قانونی و دفاع از حقوق او کمک کننده واقع میشه.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

کدوم مواد مخدر خرید و فروشش جرم؟

در قانون مبارزه با مواد مخدر کاملا اشاره کرده که کدوم دسته از مواد به چه مقدار و به چه میزان دارای مجازات هست. اما به طور کلی این قانون در مواد ابتدایی چنین اظهار نظر داشته:

به طور کلی ماده ۱ قانون مبارزه با مواد مخدر، اشاره کرده اعمال زیر جرم است و مرتکب به مجازاتهای مقرر در این قانون محکوم می شود که در ادمه مقاله وکیل مواد مخدر در تهران به مجازات ها میپردازیم:

 

۱- کشت خشخاش و کوکا مطلقا و کشت شاهدانه به منظور تولید موادمخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی.

۲- وارد کردن، ارسال، صادر کردن و تولید و ساخت انواع موادمخدر یا روان‌گردان‌ های صنعتی غیرداروئی.

۳- نگهداری، حمل، خرید، توزیع، اخفا، ترانزیت، عرضه و فروش موادمخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی.

۴- دایر کردن یا اداره کردن مکان برای استعمال موادمخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی.

۵- استعمال موادمخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی به هر شکل و طریق مگر در مواردی که قانون مستثنی کرده باشد.

۶- تولید، ساخت، خرید، فروش، نگهداری آلات و ادوات و ابزار مربوط به ساخت و استعمال موادمخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی.

۷- فرار دادن یا پناه دادن متهمین، محکومین موادمخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی که تحت تعقیب اند و یا دستگیرشده اند.

۸- امحا یا اخفا ادله جرم مجرمان.( پنهان کردن متهم به جرائم مواد مخدر )

۹- قرار دادن مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی یا آلات و ادوات استعمال در محلی به قصد متهم کردن دیگری.

 

وکیل مواد مخدر در تهران برای کشت خشخاش و کوکا

ماده ۲ قانون مبارزه با مواد مخدر به صراحت اشاره کرده که هر کس مبادرت به کشت خشخاش یا کوکا کند و یا برای تولید موادمخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی به کشت شاهدانه بپردازد علاوه بر از بین بردن آنها برحسب میزان کشت به شرح زیر مجازات خواهد شد:

۱ بار اول، صد تا دویست و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی.
۲- بار دوم، صد تا یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و سی تا هفتاد ضربه شلاق.
۳- بار سوم، صد میلیون تا یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک تا هفتاد ضربه شلاق و دوتا پنج سال حبس.
۴- بار چهارم، اعدام.

سوال: من خشخاش تولید نکردم ولی تو زیر زمین خونه بذرش نگهداری میکنم رفیقم هر هفته میاد مقداری با خودش میبره آیا پای من هم گیر هست اگه بگیرنش ؟

جواب: تبصره ماده ۳ قانون مواد مقدر اعلام کرده هر کس بذر یا گرز خشخاش یا بذر یا برگ کوکا و یا بذر شاهدانه را نگهداری ،مخفی و یا حمل کند به ۱۵ تا ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک تا هفتاد ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

جهت در خواست وکیل مواد مخدر در تهران اینجا کلیک کنید 

 

 

وکیل مواد مخدر در تهران برای بنگ و تریاک

 

توی قانون در رابطه با این مواد در ماده ۴ قانون مبارزه با مواد مخدر اشاره کرده که هر کس بنگ، چرس، گراس، تریاک، شیره، سوخته، تفاله تریاک و یا دیگر مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی به هر شکلی به کشور وارد و یا به هر طریقی صادر یا ارسال نماید یا مبادرت به تولید، ساخت، توزیع یا فروش کند یا در معرض فروش قرار دهد با رعایت تناسب و با توجه به مقدار مواد مذکور به مجازاتهای زیر محکوم می‌شود:

 

۱ ـ اگر تا پنجاه گرم باشه، شما تا شصت میلیون ریال جریمه نقدی و تا پنجاه ضربه شلاق باید به جون بخرید

۲ـ بیش از پنجاه گرم تا پانصد گرم، از شصت میلیون تا صد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و در صورتی که دادگاه لازم بداند تا سه سال حبس.

 
۳ ـ بیش از پانصد گرم تا پنج کیلوگرم، از صد و پنجاه میلیون تا ششصد میلیون ریال جریمه نقدی و پنجاه تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و سه تا پانزده سال حبس 

۴ـ بیش از پنج کیلوگرم، اعدام و مصادره اموال ناشی از همان جرم.

 

البته توجه داشته باشید این جرائم و مجازات ها و به طور کلی پرونده های مواد مخدر با استفاده از مواردی که در قانون موجب تخفیف میشود همانند عفو رهبری و نوع دفاعی که وکیل مواد مخدر در تهران بیان میکنه، تقلیل پیدا میکنه.

ولی این امر نیاز به تجربه و آگاهی لازم بر این دسته از قوانین و موجبات تخفیف مجازات است که با مشاوره از وکیل مواد مخدر در تهران از آنها آگاه خواهید شد.

 

سوال: من پسرم ۱۹ سال داره و توسط دوستای نابابش تحریک شده رفته از ساقی پارک محل مقداری بنگ خریده و توی راه پلیس گرفته اش آیا زندان داره؟

جواب: اگر تا ۵۰ گرم خرید کرده باشه ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی و تا ۵۰ ضربه شلاق داره ولی اگر بین ۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم باشه ۳۰ میلیون تا ۹۰ میلیون ریال جزای نقدی و ۱۰ تا ۷۰ ضربه شلاق داره. اگر بار اولش باشه و فریب خورده باشه قاضی ملایم برخورد میکنه ولی برای اطمینان بیشتر از وکیل مواد مخدر در تهران در خواست کنید وکالت پسرتون رو برعهده بگیره.

 

وکیل مواد مخدر در تهران برای هروئین و کوکائین

حساسیت روی این دسته از مواد مخدر خیلی حساس تر و از مقداری که در قانون ذکر کرده مشخص هست. در ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر اومده مجازات این دسته از مواد رو بررسی کرده. 

هر کس هروئین، مرفین، کوکائین و دیگر مشتقات شیمیایی مرفین و کوکائین و یا لیزرژیک اسید دی ‌اتیل آمید ( همون ال.اس.دی باعث توهم دیداری و شنیداری میشه )، متیلن دی اکسی‌ مت ‌آمفتامین (ام.دی.ام.آ. یا آکستاسی)، گاما هیدروکسی بوتیریک اسید (جی.اچ.بی)، فلونیترازپام، آمفتامین، مت آمفتامین (همون شیشه) و یا دیگر مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی را وارد کشور کند مجازات دارد.

همچنین مبادرت به ساخت، تولید، توزیع، صدور، ارسال، خرید یا فروش نماید و یا در معرض فروش قرار دهد و یا نگهداری، مخفی یا حمل کند با رعایت تناسب و با توجه به میزان مواد به شرح زیر مجازات میشه( البته این مجازات بدون در نظر گرفتن دفاع وکیل مواد مخدر در تهران است ):

 

۱ـ مقدار اگر تا پنج سانتی گرم ،از پانزده میلیون ریال تا سی و پنج میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا پنجاه ضربه شلاق
۲- بیش از پنج سانتی گرم تا یک گرم، از سی میلیون تا نود میلیون ریال جریمه نقدی وسی تا هفتاد ضربه شلاق
۳- بیش از یک گرم تا چهار گرم، از صد میلیون تا دویست و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و دوتا پنج سال حبس و سی تا هفتاد ضربه شلاق
۴- بیش از چهار گرم تا پانزده گرم، از دویست میلیون تا پانصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و پنج تا هشت سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق 
۵- بیش از پانزده گرم تا سی گرم، از سیصد میلیون تا ششصد میلیون ریال جریمه نقدی و ده تا پانزده سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق
۶- بیش از سی گرم ، اعدام و مصادره اموال ناشی از همان جرم.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مواد مخدر در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

سوال: من مالک یک آپارتمان در شهر قدس هستم و اون رو به ۲ تا آقا اجاره دادم، دیروز متوجه شدم داخل خونه مواد مخدر انبار میکردن و این افراد رو گرفتن، کلانتری به منم زنگ زده بیام، آیا مشکلی برای من پیش میاد؟

جواب: قانون در این رابطه گفته اگر محل مسکونی خود را برای انبار کردن ، تولید و یا توزیع مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی در اختیار کسی قرار بدی واحده مذکور در این ماده به نفع دولت ضبط می گردد . نیاز به اثبات عدم همکاری شما با اون افراد هست پیشنهاد میکنم با وکیل مواد مخدر در تهران تماس بگیرید.

 

دستگاه و ابزار های تولید مواد مخدر

شاید برای شما سوال شود آیا ساخت و واردات ابزار های مخصوص تولید مواد مخدر و یا حتی ساخت آنان، جرم است؟ در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عرض کنم، ماده ۲۰ قانون مبارزه با مواد مخدر در این مورد اظهار نظر کرده. این ماده اعلام کرده:

هر کس آلات و ادوات مخصوص تولید یا استعمال مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی را وارد کند،بسازد، خرید یا فروش کند علاوه بر ضبط آنها به پانزده میلیون تا هفتاد میلیون ریال جزای نقدی و ده تا پنجاه ضربه شلاق محکوم می شود.

 

سوال: برادر زاده من دیروز با عجله به پسرم بسته ای رو داد تا نگهداری کنه ازش، فردا معلوم شد برادر زاده ام فراری بود و اون بسته داخلش لوازم ساخت و استعمال مواد بوده، الا پسر من روهم گرفتن چیکار میشه کرد؟

جواب: قانون به صراحت اعلام کرده کسی که آلات و ادوات استعمال مواد مخدر را پنهان کنه، علاوه بر ضبط آنها به ازای هر عدد سه تا پانزده میلیون ریال جزای نقدی یا پنج تا بیست ضربه شلاق محکوم میشه. اگر پسرتون فریب خورده و در جریان نبوده پیشنهاد میکنم از وکیل مواد مخدر در تهران مشورت بگیرید .

 

راهکار های وکیل مواد مخدر در تهران 

راهنمایی و راه و چاه هایی که وکیل مواد مخدر در تهران جلوی پای شما قرار میده میتونه سبب کاهش مجازات و تقسیط جرائم نقدی و از این دست موارد بشه. در بعضی از موارد که اتهاماتی نظیر مواد فروش، قاچاقچی مواد و غیره، به شما زده میشه و به عبارتی به وسیله مواد مخدر پای شما به دادگاه باز میشه.

وکیل مواد مخدر در تهران میتونه در دفاعیات خود از شما رفع اتهام کنه و به وسیله تسلطی که بر قوانین کیفری و قانون مجازات داره، باعث کاهش مجازات بشه.

 

اگر تا اینجا نیاز پیدا کردی که از وکیل مواد مخدر در تهران مشاوره بگیری اینجا کلیک کن

 

سوال: من در شمال به مسافرا ویلا کرایه میدم، دیروز یک بنده خدایی از من ویلا خواست توی شمال، بهش گفتم ندارم ولی مبلغی بالایی پیشنهاد داد بالاخره یک جایی رو براش جور کردم، فرداش پلیسا ریختن بردنش الا پای منم گیر افتاده یا نه!؟

جواب: با توجه به اینکه در قانون مباره با مواد مخدر اشاره کرده که، هرکس به متهم این جرم پناه بده به نصف مجازات همون مجرم مجازات میشه ولی خب اینجا چون خبری نداشتید مشکلی پیش نمیاد ولی پیشنهاد میکنم برای رفع اتهام از وکیل مواد مخدر در تهران مشورت بگیرید.

تاثیر معتاد بودن یا معتاد نبودن

خب مشخصه یک تست اعتیادی از اول متهم میگیرن و بعد بر اساس اون به علت مصرف مواد مخدر مجازات براش در نظر میگیرن، افراد غیر معتادی که مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی استعمال کنن، بر اساس نوع مواد به شرح ذیل مجازات می شوند:

۱ـ استعمال مواد مذکور در ماده ۴ ( همون بنگ، گل، تریاک ) به بیست تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و پانزده میلیون تا هفتاد میلیون ریال جزای نقدی
۲- استعمال مواد مذکور در ماده ۸ ( مثل هروئین، کوکائین، شیشه) به پنجاه تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و بیست و پنج تا صد میلیون ریال جزای نقدی در پی داره

 

سوال: سلام، اگر یک نفر بیاد برای یک نفر دیگه پاپوش درست کنه،مثلا تو ماشینش مواد جاسازی کنه، میتونیم ازش شکایت کنیم؟

جواب: قانون مبارزه با مواد مخدر این مورد رو هم در نظر گرفته و گفته هرکس به قصد متهم کردن دیگری، مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی و یا آلات و ادوات استعمال آن را در محلی قرار دهد به حداکثر مجازات همان جرم محکوم خواهد شد.

 

  • برچسب : وکیل مواد مخدر در تهران ,  وکیل مواد در تهران ,  وکیل دادگستری مواد مخدر در تهران ,  وکیل خوب در زمینه مواد مخدر در تهران , مواد مخدر در تهران ,  وکیل حرفه ای مواد مخدر در تهران , وکیل پایه یک مواد مخدر در تهران 
2 نظرات
  1. حسین می گوید

    با عرض،سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان دیروز پدرم درحال رانندگی از شهریار به شهرقدس توسط بازرسی مورد بررسی قرار گرفت ۲گرم تریاک از ماشین پیدا کردند پدرم خودشون مصرفی ندارند و برای تسکین دندان درد استفاده میکردند پدرم رو به کمپ ترک اجباری بردند و منتظر این هستند آزمایش بگیرند…
    واقعا الان کلی پول گرفتند و بی خود وبی جهت ۱شی نگه داشتند ما الان چیکار کنیم؟

    1. گروه وکلای نوین می گوید

      پاسخ سوال شما : سلام عمل اینها جهت خوابوندن در کمپ ترک غیر قانونی بوده و به جرم بازداشت غیر قانونی قابلیت پیگیری و آزاد سازی و بازداشت متخلفان دارد
      موفق باشید

      برای انعقاد وکالت با شماره ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸ تماس حاصل فرمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود