وکیل برای شکایت از همسایه در تهران

وکیل برای شکایت از همسایه در تهران

سوال  : سلام یک وکیل خوب میخواستم در زمینه همسایه آزاری و شکایت از همسایه  ممنون میشود معرفی کنید چون یک همسایه داریم همش فحاشی و تهدید میکنه یا شارژ ساختمان پرداخت نمیکنه ممنون میشم.

پاسخ کارشناسان : با سلام مشکلات همسایه آزاری و عدم پرداخت سهم مورد اشتراک برای ساختمان ها موجب درگیری های زیادی برای افراد جامعه گردیده است که این امر گاها منجر به در گیری های جسمی گردیده است  برای این منظور در شهر تهران آقای دهقان در این خصوص فعالیت مینماید.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در تهران 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

مراحل مطالبه سهم مشترک همسایگی در مخارج ساختمان در صورت عدم پرداخت

مرحله اول : ( تنظیم صورت مجلس و قبول دیگر همسایه ها ) در ابتدا شما بایستی از دیگر همسایه ها امضایی مبنی بر مدیریت بر ساختمان و یا لیستی بر خرج کرد های ساختمان بهه امضای دیگر ساکنین برسانید.

مرحله دوم : ( تنظیم اظهار نامه ) پس از تهیه این لیست امضا ها شما بایستی به نمایندگی موسسه حقوقی راه امید واقع در شهر خود مراجعه و متنی را جهت ارسال اظهار نامه دریافتت نمایید همچنین شما میتوانید کل سیکل را به این موسسه وکالت داده تا در فاصل زمانی نزدیک مبلغ طلب خود را به انضمام حق الوکاله وکیل و هزینه دادرسی  دریافت نمایید  . 

مرحله سوم : پس از دریافت متن اظهار نامه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و متن اظهار نامه را برای او ارسال مینمایید و به آن شخص ۱۰ روز فرصت داده میشود که مبلغغ معین شده را به شماره حساب نوشته شده در اظهار نامه واریز نماید در غیر این صورت اقدامات قانونی علیه او صورت میپذیرد .

مرحله چهارم : چنانچه ۱۰ روز از ارسال اظهارنامه گذشت اما هزینه ای دریافت نکردید اینجا شما به عنوان مدیر یا هیئت مدیران ساختمان مستندبه ماده ۱۰ مکرر قانون تملک آپارتمان ها میتوان از قبیل شوفاژ – تهویه مطبوع – آب گرم – برق – گاز و غیره آن شخص را قطع نماییدد .

مرحله پنجم : درصورتیکه مالک و یا استفاده کننده همچنان اقدام به تصفیه حساب ننمایند شما بایستی با در دست داشتن اظهار نامه و مدارک مدیر ساختمانی به اداره ثبت محل مراجعه و تقاضای اجراییه مطابق ماده ۱۰ مکرر قانون آپارتمان ها نمایید .

مرحله ششم : پس از ثبت تقاضا شما میتوانید املاک ، خودرو  ، حساب بانکی و اموالی که به نام ایشان باشد را به فوریت توقیف نمایید .

توصیه میشود برای این امور از مشاوره تلفنی و یا حضوری کارشناسان و وکلای راه امید بهره گیرید برای این منظور اینجا را کلیک نمایید .

مرحله هفتم : پس از توقیف اموال ساکن متخلف در صورت عدم پرداخت به تقاضای شما آن برای مزایده ارسال میگردد .

مرحله هشتم : درصورتی که ساکن یا مالکی که خود داری میکند از پرداخت سهم مشاع ساختمان اموالی جهت توقیف نبود شما میتوانید با مراجعه به مراجعع قضایی دادخواست مطالبه مبلغ خارج از نوبت نمایید ( مطابق تبصره ۱ ماده ۱۰ مکرر قانون تملک آپارتمان ها )

دقت شود شما در صورت انتخاب وکیل من جمله وکلای متخصص راه امید میتوانید علاوه بر محکومیت اصلا مبلغ هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل نیز دریافت کنید و ساکن متخلف ملزم به پرداخت آن میباشد همچنین مطابق تبصره ۴- ماده ۱۰ مکرر قانون تملک آپارتمان ها در صورتیکه مالک یا استفاده کننده مجدداً و مکرراً در دادگاه محکوم به پرداخت هزینه های مشترک گردد علاوه بر سایر پرداختی ها مکلف به پرداخت مبلغی معادل مبلغ محکوم بها بعنوان جریمه میباشد. (اصلاحی بموجب لایحه قانونی اصلاح قانون الحاق ماده ۱۰ مکرر و دو تبصره به قانون تملک آپارتمانها)

برای انعقاد وکالت و مشاوره حضوری و تلفنی با وکلای متخصص راه امید در شهر محل سکونت شما اینجا را کلیک نمایید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود