بهترین وکیل در تهران|معرفی ۱۰ تا از بهترین وکلای تهران (آپدیت ۱۴۰۳)

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران

 بهترین وکیل در تهران|مشاوره حضوری رایگان

 

سلام به همراهان عزیز موسسه حقوقی راه امید ، سامانه وکیل نوین،ماریا محمدرضائی کارشناس و مدیرآی تی موسسه هستم اومدم تا با مقاله بهترین وکیل در تهران ، بهترین وکیل رو با مشاوره حضوری رایگان در هر منطقه ای از تهران بزرگ که باشی با وکیل متخصص در هر زمینه ای برای مثال طلاق توافقی بهت معرفی کنم فقط کافیه تا اخر مقاله همراه من باشی.

 

فهرست

  1. بهترین وکیل در تهران
  2. مشاوره حضوری رایگان
  3. ویژگی بهترین وکیل در تهران
  4. وکیل خوب در تهران
  5. امتیاز انتخاب بهترین وکیل در تهران
  6. لیست بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران:

بهترین وکیل در تهران معمولا در همه ی زمینه های حقوقی یا کیفری فعالیت نمی کنه و فقط در یک یا چند زمینه فعالیت داره.مثلا وکیل امور خانواده،وکیل امور ملکی و وکیل مواد مخدر و…تا بتونه در آن زمینه تخصص و مهارت کافی کسب کنه و در روند دادگاه ها و مرجع قضایی و قوانین جدید در مورد موضوعی که به طور تخصصی در آن فعالیت داره،تجربه و تخصص کافی به دست بیاره.به این ترتیب درصد موفقیت در پرونده ها بیشتر خواهد شد.

بهترین وکیل در تهران شخصی است که با صداقت و مهارت و تخصص خود به موکل کمک کنه.وی اطلاعات و نکات مهم پرونده رو برای قاضی بیان می کنه و با تلاش دلسوزانه برای احقاق حق موکل خود،تلاش می کنه.بهترین وکلا آرامش و سعه صدر دارن و تمرکز خودشونو از دست نمیدن زیرا اگر وکیل آرامش نداشته باشه نمی تونه به شما کمک کنه.تمرکز در جلسه دادرسی نقش بسیار مهمی رو ایفا می کنه.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در تهران

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

درخواست وکیل

 

مشاوره حضوری رایگان با بهترین وکیل در تهران :

در موسسه حقوقی تخصصی راه امید،وکلای متخصص برای ارائه خدمات در تهران حضور دارن.شما می تونی به صورت رایگان از مشاوره حضوری مجموعه ما با بهترین وکلا استفاده کنی و در صورت نیاز به مشاوره تلفنی با پرداخت ۱۰۰ هزارتومان در کم ترین زمان با بهترین وکلا در تهران ارتباط برقرار کنی.

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳ و ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

 

 

لیست ۱۰ تا از بهترین وکیل تهران

 

ویژگی بهترین وکیل در تهران:

۱-یک وکیل خوب باید امین باشه :

وکیل خوب محرم اسرار موکل خودشه،زیرا ممکنه به دلیل ماهیت شغلی خود با اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبه رو بشه و او نباید اسرار موکلین رو تحت هیچ شرایطی فاش کنه.هنگام انتخاب یک وکیل هرگز این مورد را پشت گوش نیندازد و حتما به آن دقت کافی داشته باشه.

۲-اطلاعات به روز داشه باشه:

با گذر زمان شرایط زندگی افراد عوض شده  و در نتیجه قوانین مقتضی نیز تغییر کرده بنابراین اطلاعات قدیمی دیگر کاربرد چندانی نداره و برای اینکه وکیل بتونه کار خودشو به خوبی انجام بده باید اطلاعات خودشو به روز کنه از تبصره های جدید و تفسیراتی که در قانون انجام گرفته آگاه باشه.وقتی که اطلاعات خودشو به روز نکنه و با اطلاعات قدیمی برای وکالت اقدام کنه ممکنه در پرونده های خود موفق عمل نکنه در هنگام انتخاب یک وکیل حتما دقت کنید که وکیلی رو انتخاب کنید که دارای اطلاعات به روز باشه. 

۳-اعتماد به نفس بالایی داشته باشه:

یک وکیل خوب باید دارای توان تجزیه و تحلیل باشه و از اعتماد به نفس بالایی داشته باشه.

۴-روابط اجتماعی داشته باشه:

وکیل باید روابط اجتماعی خوبی داشته و یک شنونده خوب و یک گوینده عالی باشه. وقتی موکل در مورد پرونده صحبت می کنه،یک وکیل خوب باید به دقت گوش کنه تا جزئیات مهم رو پیدا کنه.در بعضی مواقع ممکنه موکل از گفتن بعضی جزئیات خودداری کنه و این فن بیان و روابط اجتماعی بالای وکیل مورد نیازه که به موکل خود اطمینان کافی رو بده.تا او در مورد جزئیات صحبت کنه علاوه بر آن فن خوب یک وکیل در جلسه دادگاه چه با قاضی و چه با وکیل طرف مقابل ممکنه نتیجه دادگاه رو به کل عوض کنه.میتوان این طور نتیجه گرفت که روابط اجتماعی خوب یکی از ویژگی های بسیار مهم یک وکیل خوب و شایسته است.

۵-صادق و درستکار باشه: 

یکی از ویژگی های وکیل خوب صداقت و درستکاری اوست ؛ زیرا اگر وکیل در کار خود صداقت نداشته باشه ، نمیتونه بهش اعتماد کرد و به جای اینکه به فکر حل مشکلات موکل خود باشه که به وی با صرف زمان کوتاه تر و با هزینه ای کمتر کمک کنه ، تنها به فکر سود خود بوده ؛ حتی ممکنه برخلاف انتظار و تصور موکلش به ضررش نیز کار کند یا حتی با طرف مقابل در پرونده نیز تبانی و همدستی کند.

پس باید در انتخاب وکیل خوب به صداقت و درستکاری او دقت کرد و باید توجه داشت که وکیل خوب باید در حرفه ی خود فردی خوشنام باشه و به درستکاری و صداقت شهرت داشته باشه.

۶-دقیق باشه:

یکی دیگر از ویژگی یک وکیل خوب اینکه به تمام جزئیات یک پرونده دقت کنه تا بتونه ساده ترین و بهترین راه حل رو پیدا کنه.گاهی توجه به برخی جزئیات جریان پرونده ممکنه اطلاعات مهمی از پرونده رو نادیده گرفته و مانعی بر سر راه موفقیت پرونده شما ایجاد کنه.تحقیق نکته سنج بودن یک وکیل مقدمه ای بر موفقیت و سرعت بالای حل پرونده شما خواهد بود.

 

بهترین وکیل ملکی در تهران

وکیل خوب در تهران:

برای انتخاب معرفی وکیل خوب در تهران باید یک سری معیارهایی در نظر گرفت به عنوان مثال تجربه یک وکیل می تونه بهش در حل مشکلات کمک کنه چون در دادگاه علاوه برقانون و موارد حقوقی ،دانستن رویه قضایی موجب سرعت در پرونده میشه و دیگر لازم نیست راه های بسیار طولانی رو طی کرد.درکنار تجربه علم و دانش یک وکیل بسیار حائز اهمیته و به او در روند یک پرونده بسیار کمک شایانی میکنه.

 

  توصیه میکنم ویدئو زیر را در مورد دعاوی ملکی حتما ببینید  

 

امتیاز انتخاب بهترین وکیل در تهران:

از امتیازات برای گرفتن یک وکیل مناسب جهت انجام امور قانونی،جلوگیری از صرف وقت و هزینه اضافی و کسب بهترین نتیجه ممکنه.برای انتخاب صحیح بهترین وکیل،باید از وجود معیارها و ویژگی های خاص در وکیل مورد نظر مطمئن شید.

باتوجه به اینکه شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر ایران محسوب میشه و از آنجا که تهران مرکز تجاری و سیاسی ایران و کانون اقتصادی ایران هست.

قطعا این شهر با داشتن این خصوصیات،دعاوی پرونده ها و احتیاجات حقوقی بسیاری داره و افراد بسیاری در تهران با مشکلات و مسائل قانونی در امور مختلف خانوادگی،سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و… مواجهه میشن که نیاز به پیدا کردن بهترین وکلا تهران جهت اخذ مشورت و راهنمایی و حل و فصل دعاوی خواهند داشت. 

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در تهران

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

درخواست وکیل

4 نظرات
  1. محمدی می گوید

    سلام
    بسیار مطالب مفیدی بود،ممنون از شما

    1. ماریا محمدرضائی کارشناس ارشد حقوق می گوید

      ممنون از شما

  2. reza می گوید

    با سلام و خدا قوت خدمت از کلیه عزیزانی که در تهیه این مقاله زحمت کشیدن با توجه به مطالب بازگو شده کمال تشکر و قدارنی خودمو اعلام میکنم و بابت زحمات که کشیدین سپاسگذارم

    1. ماریا محمدرضائی کارشناس ارشد حقوق می گوید

      خیلی ممنون از وقتی که گزاشتین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود