وکیل تغییر کاربری اراضی زراعی در مشهد

وکیل تغییر کاربری در مشهد

 

بهترین وکیل تغییر کاربری اراضی زراعی در مشهد در سامانه راه امید می‌تواند جهت وکالت در تغییر کاربری اراضی زراعی اقدام نماید.

 

آدرس : مشهد –

قاسم اباد – بلوار شاهد – شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تغییر کاربری در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

تخلیه و تحویل اعیان مستاجره مسکونی، اداری و تجاری و سایر اماکن استیجاری (آموزشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، اراضی زراعی و غیره) و مطالبه اجور معوقه و تعدیل اجاره، رفع تصرف عدوانی، خلع ید و قلع و قمع بناء همراه با مطالبه اجرت المثل ایام تصرف و اجور معوقه، طرح و تعقیب دعوی مربوط به الزام فروشنده به تنظیم سند رسمی بنام خریدار، تفکیک، تقسیم، افراز و فروش املاک مشاعی، تنظیم مبایعه نامه‌های عادی و رسمی و فسخ هرگونه مبایعه نامه، انجام کلیه معاملات به وکالت از طرف فروشنده یا خریدار یا موجر و مستاجر در خصوص مستغلات و اراضی با هر گونه کاربری مسکونی، اداری، تجاری، زراعی و صنعتی، اقدام به منظور ابطال آراء کمیسیون موضوع ماده ۶۲ قانون زمین شهری (اراضی موات)، طرح دعاوی در زمینه سایر عقود معینه و یا غیر معینه در قانون مدنی

 

تحدید زمین

زمینی را خریده‌ام و میخواهم دیوار این زمین را بکشم ولی حد و حدود آن دقیقاً مشخص نیست. صاحبان زمین‌های مجاور نیز حاضر نمی‌شوند بیایند و حد و مرز زمین‌هایشان را مشخص کنند. لطفاً راهنمایی فرمایید به چه صورت می‌توان آن‌ها را ملزم به این کار کنم؟

با تقدیم دادخواست به چند صورت امکان پذیرست:

۱- اگر حد و حدود زمین خریداری شده مشخص است و شما می‌خواهید دیوار بکشید برای حدود تعیین شده و مزاحمت ایجاد می‌نمایند، با تقدیم دادخواست رفع مزاحمت می‌توانید اقدام کنید( و یا شکایت کیفری کنید)

۲- اگر حد و حدود دقیقاً مشخص نیست و سند رسمی دارید از طریق سازمان ثبت برای تعیین حدود و افراز می‌توانید اقدام نمایید.

۳- اگر سند رسمی ندارید و یا صغیری در مالکین مجاور است از طریق دادگاه برای تعیین حدود و تقسیم دقیق ملک اقدام فرمایید.

سند برای ملک قولنامه‌ای

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص تغییر کاربری زمین در مشهد اینجا کلیک کنید

چطور می‌توان برای خانه‌هایی که به صورت قولنامه‌ای هستند سند تهیه کرد؟

از دو طریق می‌توان این کار را انجام داد:

اگر قولنامه قبل از سال ۷۰ می‌باشد از طریق ماده ۱۴۷ قانون ثبت.

اگر بعد از آن و یا حتی قبل از آن باشد از طریق اقامه دعوی تنفیذ قولنامه و الزام به تنظیم سند به طرفیت مالک رسمی و واسطه‌ها.

 

اعتبار کارشناسی مال غیرمنقول

مدت زمان اعتبار کارشناسی مال غیرمنقولبرای مزایده چه مدت می‌باشد؟

گذشت مدت زمان به تنهایی موجب انجام کارشناسی مجدد نمی‌گردد لکن اگر مدت زمانی  که از کارشناسی اولیه گذشته است و تفاوت قیمت (در جانب افزایش یا تقلیل) به اندازه‌ای می‌باشد که عرفاً قابل اغماض نمی‌باشد، کارشناسی مجدد به درخواست ذینفع به عمل می‌آید و اگر افراد ذینفع در این خصوص تقاضا ننمودند، دادگاه یا اجرای احکام الزامی برای کارشناسی مجدد ندارند.

 

ادامه مطلب 

 

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد. در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد، این امر باعث می‌شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود