وکیل مزاحمت نوامیس در آمل

سلام مجتبی هستم کارشناس ارشد حقوق زمانی که دارین این مقاله رو میخونین براتون مزاحمت ایجاد کردن با خودتون فک میکنین آیا مزاحمت نوامیس جرمه ؟ آیا مجازات داره ؟ چطوری میشه ثابت کرد؟ آیا وکیل لازمه ؟ وکیل میتونه کمک کنه ؟نگران نباشین و با آرامش این مقاله رو بخونین و ببینید برای یکی از موکلین چ مشکلی پیش اومده بود و با یک وکیل متخصص 5 دقیقه مشاوره رایگان بشید :

 وکیل مزاحمت نوامیس در آمل

مزاحمت نوامیس و بانوان

هرگاه کسی در اماکن عمومی یا معابر متعرض و مزاحم زنان بشود مرتکب جرم مزاحمت نوامیس شده است. در ادامه مقاله به مزاحمت نوامیس می پردازیم.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در آمل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

محل ارتکاب جرم

برای این که دقیقا این عمل مصداق جرم تلقی شود محل وقوع آن باید در اماکن عمومی و یا معابر باشد. در همه اوقات شبانه روز این جرم انجام بگیرد.

دقت کنید در محل های رفت و آمد که برای عموم آزاد است. مانند کوچه ، خیابان ، میدان ها و بزرگ راه های داخل یا خارج شهر این جرم به وقوع بپیوندد.

حواستون باشه در زمان جرم مزاحمت نوامیس حضور داشتن یا نداشتن شهود برای اثبات این جرم در این معابر لازم و شرط نیست. بنابراین اگر این جرم در معابر و اماکن عومی نباشد از شمول این ماده خارج می باشد.

پرونده جذاب در رابطه با جرم مزاحمت نوامیس

این پرونده از زبان یکی موکلین می باشد امیدوارم شما رو در پیدا کردن یک وکیل متناسب با پروندتون کمک کنه :

من(مرجان) خرداد سال ۹۷ فارغ التحصیل شدم و بعدش با دوستام تصمیم گرفتیم برای تفریح بریم شمال (آمل) اینطوری شد که منو؛ ملیحه و فرانک برنامه ی سفر چیدیم و بالاخره تابستون تونستیم موافقت خانواده هامونو بگیریم و بریم سفر!!!راستشو بخوایین وقتی سفر شروع شد.فکرشم نمیکردم اینقدر عجیب و غریب باشه سفرمون، ما با ماشین فرانک رفتیم. به محضی ک رسیدیم به آمل ویلا گرفتیم و رفتیم برای استراحت بعد از ۵ ساعت استراحت برای شام میخواستیم بریم بیرون که ملیحه مخالفت کرد و نیومد گفت من خسته ام میخوام بخوابم شما خودتون برین در نهایت منو فرانک رفتیم به اولین پیتزا فروشی نزدیک ویلا شام خوردیم اومدیم بیرون به فرانک پیشنهاد دادم بیا پیاده روی کنیم…

بعد از یک ساعت پیاده روی متوجه شدیم ی ۲ نفر پشت سر ما میان😑 به فرانک گفتم اینا رو میشناسی؟گفت کیا؟ گفتم این دو نفر ک پشت سرمونن وقتی که فرانک به پشت سرمون نگاه کرد .داد بلندی زد و اون دو نفر پا به فرار گذاشتن!!!اونشب ما به این موضوع توجه نکردیم و رفتیم به ویلا برای استراحت و فرداش به کارامون رسیدیم!شب این دفه سه تایی برای شام به همون پیتزا فروشی که شب قبلش رفته بودیم رفتیم موقع برگشت تصمیم گرفتیم مث شب قبل پیاده روی کنیم این دفه ملیحه اصرار کرد ک پیاده روی کنیم.

مشغول صحبت بودیم ک یهویی سه نفر از پشت سر ما رو تعقیب میکردن. این دفه تا داد زدیم. اونا دیگ فرار نکردن مزاحمت برامون ایجاد کردن هممون خیلی ترسیده بودیم از ترس فقط گریه میکردیم اونا همینطوری ما رو اذیت میکردن ما هر چی داد میزدیم کسی جرات نمیکرد بهمون کمک کنه تو این وسط ی نفر دوید سمت ما و اونا رو فراری داد ما که کاملا گیج شده بودیم فقط گریه میکردیم و تاکسی گرفتیم رفتیم به سمت ویلا 😥

راه پیدا کردن وکیل مزاحمت نوامیس 

فردا صبح ک بیدار شدیم خیلی سردرگم بودیم نمیدونستیم باید چیکار کنیم با یکی از دوستای فرانک تماس گرفتیم که بهمون کمک کنه اونم بهمون گفت شما باید دنبال وکیل باشین ما هم تو شهر غریب کسی رو نمیشناختیم که بخواییم وکیل بگیریم ملیحه گفت بیاین تو گوگل سرچ کنیم وکیل در آمل وقتی سرچ کردیم سامانه وکیل نوین بالا اومد سایتشون خیلی خوب بود کلی وکیل داشتن تو سراسر کشور اطلاعاتمونو ثبت سایت کردیم و از طرف سامانه با ما تماس گرفتن و وکیل تو شهر آمل بهمون معرفی کردن.

از سامانه شون خیلی خوشم اومد چون مث ی دپارتمان حقوقی بود هر نوع وکیلی با هر نوع تخصصی هر جای کشور میخواستی بود خلاصه رفتیم دفتر وکیل و ماجرا رو براش تعریف کردیم و قرارداد بستیم و با توجه به شاهدین ماجرا تونستیم از اونا به جرم ایجاد مزاحمت برای نوامیس شکایت کنیم و اونا رو طبق ماده ۶۱۹ قانون مجازات اسلامی به ۶ماه حبس محکوم کنیم.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص مزاحمت در آمل اینجا کلیک کنید

جرم مزاحمت برای نوامیس و بانوان

جرم مزاحمت برای بانوان از جمله جرائم عمدی است که به محض وقوع ، قصد مرتکب در آن مفروض است مگر اینکه مرتکب بتواند خلاف آن را ثابت کند برای مثال اگر کسی خانمی را تعقیب کند به گونه ای که شکل مزاحمت داشته باشد ، جرم مزاحمت برای نوامیس رخ داده است و نیازی نیست که خانم ثابت کند که آقا قصد مزاحمت داشته است بلکه قصد آقا برای مزاحمت مفروش است و این خود مرد است که باید ثابت کند که چنین قصدی نداشته است تا مسئولیت کیفری از او سلب شود .

وکیل مزاحمت نوامیس در آملمجازات مزاحمت برای نوامیس و بانوان

مجازات مزاحمت برای نوامیس و اطفال در ماده ۶۱۹ قانون مجازات اسلامی تعریف شده است . طبق این ماده : ” هر کس در اماکن عمومی یا معابر متعرض یا مزاحم اطفال یا زنان بشود یا با الفاظ و حرکات مخالف شوون و حیثیت به آنان توهین نماید‌به حبس از دو تا شش ماه و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد ” .

جرم مزاحمت برای نوامیس و بانوان یکی از جرائم غیر قابل گذشت است که در صورت وقوع حتی با گذشت شاکی باز هم مجازات آن اعمال خواهد شد اگرچه گذشت می تواند باعث تخفیف در مجازات شود .

لزوم وجود وکیل در جرم مزاحمت نوامیس

این مسئله برای بیشتر ما خانوما اتفاق میفته و ما خیلی بی تفاوت از کنارش رد میشیم و بهش اهمیت نمیدیم در صورتی که این طور جرایم علاوه بر اینکه از لحاظ عمومی عفت جامعه(جرایم غیر قابل گذشت) رو لکه دار میکنه از لحاظ روحی به خانما اسیب میزنه اینطور افراد رو باید به سزای عملشون برسونیم تا دیگر شاهد چنین جرایمی نباشیم که بودن یک وکیل متناسب با پرونده کمک بسیار شایانی در موفقیت آمیز بودن این نوع پرونده ها میکنه و خیلی راحت میشه این نوع جرایم رو پیگیری کرد.

تخصص های وکلای راه امید در آمل

چنانچه شما دنبال وکیل متخصص در حوزه خانواده اعم از :طلاق ، نفقه ، مهریه ، جهیزیه ، تمکین ، حضانت فرزند ، اثبات نسب و… و یا حوزه حقوقی اعم از چک ، دعاوی ملکی ، ارث  ، اداره کار ، مالیات ، مطالبه وجه ، قرارداد  و یا دعاوی کیفری منجمله کلاهبرداری ، سرقت ، فروش مال غیر ، خیانت در امانت ، جعل ، مزاحمت نوامیس،  قتل ، مواد مخدر ، جرایم سیاسی و تعزیرات  و…

 

امیدوارم.  از .این .مقاله. لذت. برد.ه .باشید .و برای درخواست وکیل و مشاوره از طریق لینک زیر اقدام نمایید .

مراحل پیدا کردن وکیل مزاحمت نوامیس در آمل:

  1. ثبت درخواست وکیل یا مشاوره تلفنی با وکیل مزاحمت نوامیس در آمل ( کلیک کنید )
  2. اطلاعات وکیل متخصص مزاحمت نوامیس در آمل را مشاهده و از طریق پیامک دریافت کنید
  3. با ۲ وکیل متخصص مزاحمت نوامیس در آمل تلفنی صحبت داشته باشید .
  4. به دفتر وکیل مورد نظر در آمل مراجعه کنید و در صورت صلاحدید عقد قرارداد وکالت نمایید .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در آمل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود