وکیل کلاهبرداری در تهران|مشاوره حضوری رایگان|نابغه های وکالت ۲۰۲۴

آشنایی با بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

وکیل کلاهبرداری در تهران

 

سلام رفیق؛ میدونم درگیر یک پرونده کلاهبرداری شدی که درحال جستجوی وکیل کلاهبرداری در تهران هستی، این قول رو بهت میدم که با استفاده از مطالبی که اینجا برای تو آماده کردم نه تنها اطلاعات کافی درباره جرم و مجازات کلاهبرداری بدست میاری، بلکه بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران حتی کلاهبرداری اینترنتی رو هم بهت معرفی می‌کنم. اما در ابتدای کار لازمه تا با مفهوم کلاهبرداری آشنایی بیشتری داشته باشی تا به درک بهتری از این امر و مراحل قضایی آن برسی. پس ۵ دقیقه وقت تو برای من بزار 😎 

 

مشاوره حضوری رایگان یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در تهران

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

درخواست وکیل

کلاهبرداری چیست؟

ابتدا اگر بخواهیم کلاهبرداری را به زبان ساده بیان کنیم باید بگوییم: “بردن مال دیگری به وسیله یا عملیات متقلبانه به همراه فریب دادن و اغفال کردن” اما خیلی ساده تر بخوام بهتون بگم، یعنی در سرقت و دزدی آقای دزد مستقیم میاد پولت سرقت میکنه و فرار میکنه ولی در کلاهبرداری این خودت هستی که پولت رو تقدیم آقای کلاهبردار میکنی!

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

کلاهبرداری در تهران چگونه رخ می‌دهد؟

فرد کلاهبردار با استفاده از عوامل مختلفی همچون حقه یا فریب، مال و یا وسیله ای از فرد مقابل دریافت میکنه که از نظر قانونی متعلق به خودش نیست. نکته ی حائز اهمیت در جرائم کلاهبرداری اینکه فرد مال باخته اطلاعی از حقه و فریب فرد متقلب و کلاهبردار نداره و فرد کلاهبردار به گونه ای جلوه میکنه که گویی فردی قابل اطمینانه و قصد یا هدف شری نداره. در ادامه برای نمونه به چند مورد کلاهبرداری که رواج بیشتری دارن، اشاره خواهیم کرد.

 

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

لازم به ذکره که پرونده های کلاهبرداری عموما از حساسیت بالاتری نسبت به سایر پرونده ها برخوردار هستن. همین امر سبب میشه تا دادسرا ها و دادگاه های برگزار شده، حساس تر باشن. به همین خاطر داشتن وکیل کلاهبرداری در تهران، از اهمیت بالایی برخوردار بوده. وکیل مناسب باید علاوه بر علم و دانش تئوری، تجربه ی زیادی در این زمینه داشته باشه. یکی از بهترین راه ها برای انتخاب وکیل مناسب، رجوع به پرونده های گذشته ی وی است.

در آخر میتوان گفت که در اکثر موارد، این وکلا هستند که سرنوشت یک پرونده رو تعیین می کنن. فارغ از جرم صورت گرفته، تاثیر وکلا بر پیش رفتن روند دادگاه و حکم نهایی بسیار زیاده. در انتخاب وکیل، دقت بیشتری به خرج دهید!

 

۱۰ تا از بهترین وکلای کلاهبرداری در تهران

 

وکیل آقای امیرحسین وفائی

 

۱-وکیل آقای امیرحسین وفائی

وکیل پایه یک دادگستری/ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (شهر تهران) کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی/ فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران/ مشاور حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه/ مشاور حقوقی بانک ها، شرکت ها و موسسات تجاری و…

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

آدرس:تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از سه راه زعفرانیه-برج فردوس-طبقه ۴-واحد ۲۳

 

 

 

 

 

وکیل آقای رضا علوی

 

۲-رضا علوی:

ایشان رضا علوی وکیل پایه یک دادگستری مشاوره و وکالت در تمام امور حقوقی و کیفری  و دعاوی خانواده – دعاوی ملکی ، فسخ و انفساخ ,بطلان معاملات , چک و سفته ، تصرف عدوانی , تحصیل مال نامشروع , مزاحمت و توهین و طلاق و فسخ نکاح , تخلیه و اجرت المثل , مهریه و نفقه , ارث و ابطال وصیت , تصرف عدوانی و دعاوی شهرداری و  دعاوی دیوان عدالت اداری را انجام می دهند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۱۰۳۳۵۰۷

آدرس:- خیابان اعجازی (آصف) – پلاک ۶ : سه راه پیام – جنب بانک تجارت – هادیان -واحد۲

 

 

نرگس همتی

 

۳-نرگس همتی:

وکیل پایه یک دادگستری – کارشناس ارشد حقوق تجارت الکترونیکی – فارغ التحصیل از دانشگاه تهران و دانشگاه علم و فرهنگ – سابقه بیش از ده سال وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی – سابقه همکاری در بخش دعاوی و تنظیم قرارداد و مشاوره با شرکتهای مهم و شناخته شده در سطح کشور می باشند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۴۳۵۶۰۲۲

آدرس:خیابان مفتح – جنب ایستگاه متروی شهید بهشتی – ساختمان اداری نسرین – واحد ۴۰۷

 

 

 

هادی شفیعی

 

۴-هادی شفیعی:

وکیل پایه یک داد گستری عضو کانون وکلاپنج سال سابقه فعالیت در معاونت حقوقی شهرداری و پنج سال نیز کارشناس دعاوی بنیاد مستضعفان دارای مدرک ان ال پی و ام بی ای می باشند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۵۸۵۵۰۷۳

آدرس:سعادت آباد خیابان قره تپه ای(٢۵ ام) پلاک ٨٩ طبقه ٣ واحد ۵

 

 

 

 

 

حامد رشید آبادی

 

۵-حامد رشید آبادی:

وکیل پایه یک دادگستری مشاور اداره اوقاف استان خراسان رضوی کارشناس شرکت عملیات انتقال گازدارای گواهینامه تخصصی ملک و ثبت دارای گواهینامه تخصصی جرائم سایبری مشاور شرکتهای خصوصی و عمومی غیر دولتی و اتحادیه ها

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۵۷۶۴۸۵۴۸

آدرس:خیابان مطهری پلاک ۴۰۰

 

 

 

 

 

گلناز آریا پور

 

۶-گلناز آریا پور:

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی/عضو کانون وکلای دادگستری مرکز/کارشناس ارشد حقوق خصوصی/با بیش از دوازده سال سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه وکالت در زمینه های حقوقی و کیفری و ثبتی/وکالت تخصصی در زمینه دعاوی ملکی، خانوادگی، شرکت ها، قراردادها، چک و سفته، ارث/با صدها مورد پرونده حل شده به نفع موکلین در دادگاه های سراسر کشور می باشد.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۶۲۷۷۷۶۷

آدرس:تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک ۱۶۸، طبقه ۵، واحد ۱۰

 

 

 

فاطمه حیدری

 

۷-فاطمه حیدری:

ایشان فاطمه حیدری کارشناس ارشد حقوق خصوصی وکیل پایه یک دادگستری پذیرفته شده در آزمون کانون وکلا با رتبه تک رقمی (رتبه ۵) و در خصوص سابقه وکالت، بیش از ۹۰ درصد موفقیت و رای مثبت در پرونده های مطروحه داشته اند یکی از روش های وکالت ایشان صلح و سازش با رعایت حق وحقوق اصحاب دعوی قبل از ثبت هر نوع دعوی حقوقی،کیفری،خانواده و…….. میباشد .

تخصص های خانم حیدری: ملک فروش مال غیر کلاهبرداری الزام به تنظیم سند رسمی تصرف عدوانی مطالبه وجه مطالبه خسارات قراردادی مطالبه اجرت المثل اثبات وقوع بیع یا تنفیذ معامله ابطال و فسخ معامله می باشد.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۲۸۴۹۱۱

آدرس:تهران, میدان هفت تیر ,ابتدای خیابان بهار شیراز ,پلاک ۲۰۹

 

مرتضی احمدی

 

۸-مرتضی احمدی:

کار آموز وکالت عضو کانون وکلا تخصص در امور قرارداد ها ،مطالبات شرکت ها ،مطالبه اسناد تجاری ،کلیه دعاوی مربوط به اسناد و املاک ،دعاوی و جرایم تغییر امور کاربری اراضی می باشد.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۵۰۲۳۳۸۳

آدرس:تهران_خیابان شهید بهشتی(عباس‌آباد)_خیابان پاکستان_کوچه چهارم_پلاک۲۲_واحد۱۴_طبقه۴

 

 

 

 

محمد جواد قاسمی

 

۹-محمد جواد قاسمی:

وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلا ،وکیل و مشاور حقوقی شرکت خانه سازی وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی شرکت مدیریت طرح و اجرا وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی مدیریت شعب  بانک توسعه تعاون کل استان تهران وکیل و مشاور حقوقی پست بانک مدیریت شعب غرب استان تهران همکاری و فعالیت با موسسات معتبر حقوقی در سطح استان تهران سابقه انجام و موفقیت در پرونده های مختلف بانکی و ملکی می باشد.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۳۹۳۲۹۶۲

آدرس:میدان مادر خیابان سنجابی ساختمان امیر پلاک ۱۷ طبقه ۴ واحد۴۲

 

 

شهرام اصغری

 

۱۰-شهرام اصغری:

وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلا،متخصص در حوزه حقوقی و املاک ،مطالبه اسناد تجاری،دعاوی و حل اختلافات امور شهر داری و فروش مال غیر،معامله معارض،کلاهبرداری و سرقت می باشد.ایشان باتجربه ای که دارند در اکثر پرونده ها موفق هستند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۴۹۳۷۲۲۵

 

 

 

 

مجازات کلاهبرداری در قانون

مادە ۱ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری اشاره کرده است که:

هر کس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکتها یا تجارتخانه ها یا کارخانه ها یا مؤسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب بده یا به امور غیرواقع امیدوار کنه یا از حوادث و پیش آمد های غیرواقع بترسونه و یا اسم و یاعنوان مجعول اختیارکنه و به یکی از وسایل مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر، وجوه یا اموال یا اسناد یا حوالجات یا قبوض یا مفاصاحساب و امثال آنها تحصیل کرده و از این راه مال دیگری را ببره کلاهبردار محسوب و علاوه بر رد اصل مال به صاحبش، به حبس از ۱ تا ۷ سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده محکوم میشه.

رفتار مجرمانه جرم کلاهبرداری

رفتار مجرمانه کلاهرداری باید به وسیله حرکت متقلبانه + بردن مال غیر باشه و این رفتار باید رفتار مثبت باشه، یعنی اگر فردی به اشتباه و با تصور اینکه آقای الف مسئول امور مالی است مبلغی رو به دست او بده و آقای الف هم با اینکه میدونه مسئول امور مالی نیست و سکوت اختیار کنه، در اینجا کلاهبرداری رخ نداده. استفاده از وکیل کلاهبرداری در تهران در اثبات این امر می‌تونه کمک کنه.

شرایط و اوضاع و احوال تحقّق جرم کلاهبرداری

از میان همه شرایطی که جهت تحقّق کلاهبرداری وجود داره این ۳ شرط بسیار دارای اهمیت است:

  1. متقلّبانه بودن وسایلی که کلاهبردار از انها برای اغفال دیگران استفاده می‌کنه.
  2. اغفال و فریب قربانی
  3. بردن مال متعلق به دیگری

 

وکیل-کلاهبرداری-در-تهران

 

فروش مال غیر:

به معنای انتقال نامشروع و غیر قانونی هر قسم مال متعلق به غیر عینا یا منفعتاتوسط اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی به دیگری با سوءنیت و به همراه مقدمات قبلی در قالب عقود به منظور به دست آوردن منافع مادی به شکل مال غیر.این جرم صورت خاص کلاهبرداری می باشد ونیاز به وسیله متقلبانه دراین جرم نیست صرف فروش مال غیر کلاهبرداری محقق میشه.

این مورد از کلاهبرداری بیشتر در قسمت شمال کشور به علت عدم زمین های سند دار در آن منطقه رخ میده و به همین علت استعلام مالکیت زمین امری دشوار و نشدنی در آن منطقه است. پیشنهاد میکنم در صورتی که چنین اتفاقی برای شما رخ داده سریعا با وکیل کلاهبرداری در تهران تماس حاصل کنید.

۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸ و ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

تبانی و مواضعه برای بردن مال دیگری:

یکی از صورت های خاص جرم کلاهبرداریست یعنی به زبان ساده دو یا چند نفر برای بردن مال دیگری بااقامه دعوای سوری تبانی می کنن در مورد مجازات آن از قوانین کلاهبرداری تبعیت میکنه.

مجازات کلاهبرداری در تهران :

مجازات کلاه برداری به زبان ساده یک تا هفت سال حبس به علاوه ی پرداخت جزای مالی به فرد مال باخته و رد مال می باشه.

مجازات کلاهبرداری مشدد نیز به مراتب دو تا ده سال حبس به علاوه‌ی جزای نقدی معادل مالی که کلاهبردار اخذ کرده می باشد. همچنین فرد کلاهبردار، به انفصال دائم از خدمات دولتی دچار میشه. در صورتی که جرائم دیگری همانند اختلاس و فساد فی الارض نیز متوجه مرتکب باشه با در نظر گرفتن وضعیت تعدد مجازات حتی امکان مجازات های سنگین تری مانند اعدام نیز امکان پذیر است.

طبق قانون کاهش تعزیرات ۱۳۹۲ کلاهبرداری کمتر از۱۰۰میلیون تومان جزء جرایم قابل گذشت محسوب میشه ومجازات آن نصف میشه یعنی شش ماه تاسه سال و نیم تبدیل میشه.

قرار تامین کیفری در جرم کلاهبرداری

در خصوص جرم کلاهبرداری قرار وثیقه اصولا برای موارد که مبلغ بالا باشه در نظر گرفته میشه و قرار کفالت هم برای مبالغ پایین.

اما برای کلاهبرداری مشدد که مشمول تعزیر درجه ۴ میشه در صورتی که شامل موارد که در ماده ۲۳۸ قانون آیین دادرسی کیفری آمده،شود قرار بازداشت موقت صادر میشه.در صورتی که متهم در دادن وثیقه و معرفی کفیل ناتوان باشه قرار منتهی به بازداشت میشه تا زمانی که بتونه کفیل معرفی و وثیقه بزاره.وکیل کلاهبرداری در تهران میتونه در روند پرونده کمکی شایانی به متهم و پرونده بکنه.

کلاهبرداری اینترنتی در تهران:

کلاهبرداری اینترنتی یا رایانه ای در زمانی محقق میشه که فردی برای بردن متقلبانه مال غیر،ازبستر رایانه و اینترنت استفاده کنه دراینجا کلاهبرداری اینترنتی رخ داده .دراین نوع کلاهبرداری مجرم و قربانی باهم ملاقات نمیکنن و قربانی هیچ اطلاعی از هویت کلاهبردار نداره.

مجازات کلاهبرداری اینترنتی در تهران:

 ماده ۱۳ قانون جرائم رایانه ای مصوب۱۳۸۸ برابر با ماده ۷۴۱ قانون تعزیرات: “هرکس به طور غیر مجاز از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل محو ، ایجاد یا متوقف کردن داده ها یا مختل کردن سامانه وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کنه علاوه بر رد مال به صاحب آن به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد .

دادگاه صالح در جرم کلاهبرداری

در خصوص صلاحیت دادسرا و دادگاه در جرم کلاهبرداری دادگاه محل وقوع جرم صالح به رسیدگی است.اما اگر قسمتی از جرم در یک حوزه قضایی انجام بشه و قسمتی در حوزه قضایی دیگر،در این صورت هر دو دادگاه صالح به رسیدگی است البته با توجه به رای وحدت رویه در خصوص دلالت بر صلاحیت دادگاه محل حصول نتیجه صالح می باشه.

لزوم داشتن وکیل کلاهبرداری در تهران:

در صورتی که قصد تشکیل پرونده ی کلاهبرداری داری و یا از شما کلاهبرداری شده، داشتن وکیل مجرب و متخصص در زمینه ی ذکر شده الزامیست.(توصیه نویسنده این مقاله) چرا که در درجه ی اول، وکلا تجربه و دانش بیشتری در این زمینه داشته و می تونن پرونده ی شما رو به راحتی پیگیری کنن.

در درجه ی دوم، وکیل کلاهبرداری شما قادر خواهد بود تا اموال فرد کلاه بردار را با طی کردن مراحل قانونی توقیف کنه و به روند پیشرفت امور سرعت ببخشد.(به عبارتی پول رو زنده کنه)

از دیگر دلایلی که داشتن وکیل برای شما امری الزامیست، سرعت بخشیدن به مراحل پیگیری پرونده ی قضایی است. با داشتن وکیل، دیگر لازم نیست فرد موکل در دادگاه حضور داشته باشه. چرا که وکیل، خود برای پیش بردن پرونده کافی است.

وکیل-کلاهبرداری-در-تهران

اثبات جرم کلاهبرداری:

اولین شرط برای اثبات کلاهبرداری، اینکه فرد کلاهبردار، به وسیله ی اعمال متقلبانه مال رو از فرد دیگری دریافت کرده باشه. این اعمال بایستی پیش ازبردن مال صورت گرفته باشه.وسیله متقلبانه درکلاهبرداری بسیار مهمه اگر فاقد وسیله متقلبانه باشه جرم کلاهبرداری محقق نمیشه.به عنوان مثال اگر شخصی ادعا کنه میتونه رای دادگاه را به نفع شما تغییر بده و در قبال آن پول دریافت کنه اینجا کلاهبردار واقع نشده زیرا که صرف دروغ ساده کلاهبرداری محقق نمیشه.

دومین شرط برای اثبات کلاهبرداری، فریب خوردن قربانی است. این بدان معناست که قربانی بدون اطلاع و به اصطلاح بدون آگاهی نسبت به مقاصد فرد کلاهبردار اقدام به همکاری و یا خرید چیزی از وی کرده باشه.درکلاهبرداری رضایت ظاهری لازمه اما رضایت واقعی نباید باشه.باید فرد به معنای واقعی فربب بخوره.

برای اثبات جرم کلاهبرداری نیازه تا وکیل کلاهبرداری در تهران بتونه اثبات کنه که موکلش فریب خورده و فرد متقلب از ابتدا با مقاصد کلاهبردارانه با موکل وی وارد معامله شده. نکته ی حائز اهمیت اینکه وکیل مجرب می تونه به خوبی این ادعا رو اثبات و متهم رو محکوم کنه.

اقرار به جرم کلاهبرداری:

مدتیست که اقرار به عنوان یکی از ادله ی جرم شناخته میشه. این بدان معناست که اگر فرد کلاهبردار، به انجام فعل کلاهبرداری اقرار کنه، شخص متهم بوده و مجازاتی با توجه به جرم انجام شده در انتظار اوست.

شهادت به جرم کلاهبراری:

شهادت نیز همچون اقرار، به عنوان یکی از ادله ی اثبات جرم کلاهبرداری تلقی میشه. شهادت در اصطلاح قانونی به این معناست که اگر افراد دارای صلاحیت و تایید شده توسط دادگاه، به کلاهبرداری فردی از فردی دیگر شهادت بدن، فرد کلاهبردار پس از طی مراحل قانونی و اثبات صحیح بودن شهادت ها، مجرم شناخته خواهد شد و مجازات میشه. لازم به ذکره که وکیل کلاهبرداری میتونه با چیدمان و انتخاب صحیح شاهدان، پرونده رو به نفع خود پیش ببره. 

 

وکیل کلاهبرداری در تهران

 

 

مدت زمان رسیدگی به پرونده کلاهبرداری:

مدت زمان رسیدگی به پرونده کلاهبرداری بستگی به نوع پرونده و شرایط اوضاع احوال آن رابطه مستقیم داره.ولی مطمئنا مشورت بایک وکیل متبحر دراین زمینه از اطاله دادرسی جلوگیری میکنه.در صورتی که شخص کلاهبردار اموالی داشته باشه میتونه آن را فورا توقیف کنه وبه روند رسیدگی سرعت می بخشه.

انواع کلاهبرداری

کلاهبرداری جعل آدرس سایت یا فیشینگ

در این نوع کلاهبرداری ، کلاهبرداران آدرس سایت های معروف رو مثل سایت های بانکی رو جعل میکنن تا مردم با اعتماد کردن بتونن اطلاعات کارت بانکی خود رو وارد کنن و کلاهبرداری خود رو با خالی کردن حساب بانکی مردم عادی انجام بدن.حتی با جعل کردن ایمیل یک بانک یا موسسه خاص با ارسال نامه به افراد عادی از مردم میخوان که اطلاعات کارت بانکی خود رو بفرستن.

کلاهبرداری پیامکی

در این روش فرد کلاهبردار به تمام افراد عادی با این عنوان که “به این شماره کارت پول بزن” پیامک میفرسته که ممکنه خیلی از مردم منتظر دریافت همچین پیامکی از طرف شخص خاصی باشند که بخوان براشون پول واریز کنن و همین فرصت مناسبی برای فرد کلاهبرد محسوب میشه.

کلاهبرداری به عنوان کار خیر

کلاهبرداری برای کار خیر بسیار اتفاق میفته با این روش فرد متقلب افراد عادی رو مجاب میکنه که برای کمک کردن به افراد نیازمند یا موسسات خیریه پول واریز کنن و در اینجاست که فرد کلاهبردار تمام پول و مبلغی که از این راه جمع کرده رو به نفع خودش ضبط میکنه.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در تهران

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما