وکیل تجاوز به عنف (زنا) در مشهد{آپدیت۱۴۰۳}

وکیل تجاوز به عنف (زنا) در مشهد

سلام هم هشهری های عزیز اومیدوارم که سال خوب و بدون مشکل داشته باشید .خب در این مقاله ما راهنمایی هایی کردیم در مورد موضوع تجاوز که شما راحت تر بتوانید وکیل خود را انتخاب کنید ، اما حتما خوب اطلاعاتی که ما در مورد تجاوز به عنف (زنا) در مشهد توضیح دادیم را با دقت بخوانید و در شهر مشهد با یک وکیل متخصص در حوضه کیفری برای مشکل تجاوز مشاوره شوید.

چطوری فرد رو محکومش کنیم؟

یک وکیل تجاوز به عنف (زنا) در مشهد چطوری میتونه کمکمون کنه ؟

چرا باید وکیل بگیریم ؟

اصلا نگران نباشین و این مقاله و یک نمونه از پرونده هایی که تو این نوع جرایم تونستیم اثبات کنیم بخونین و با یک وکیل مختصص در این زمینه (تجاوز به عنف ) مشاوره بشید:

بهترین وکیل تجاوز به عنف (زنا) در مشهد کیست؟

برای مشکلات کیفری مثل تجاوز حتما حضوری مشاوره شوید  با وکیل چون وکیل راز داره موکل خود هست و اول باید خودش را بچا موکل بزارد تا بتواندموکل را درک کند پس شما می توانید از لیست پایین بهترین وکیل در مشهد برای مشکل خود انتخاب کنید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل زنا در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل آقای محمودی

 

لیست ۷ تا از بهترین وکیل تجاوز به عنف (زنا) در مشهد

دکتر علی بهروش۱.وکیل آقای علی به روش

سوابق بهترین وکیل سرقت در مشهد: ایشان وکیل کارآموز دکترای خصوصی ،بنیانگذار موسسه حقوقی راه امید ، با بیش از ۱۴ سال این موسسه به قدرت خداوند بزرگ درحال پیش رفت هست ، ایشان بهترین مدیریت و  با اخلاق ترین و درک بالا باعث شدن یک تیم پرقدرت در این موسسه داشته باشند.

مهارت و تخصص بهترین وکیل سرقت در مشهد: ایشان در دعاوی حقوقی پرونده بسیاری را به بهترین شکل به ثمر رسانده اند و باعث شده که تمام موکلین شون را راضی نگهدارند ، البته یکی از دلایل اینکه موکلین ایشان راضی بودن انصاف داشتن در حق وکاله هست ،انقدر خوشحال می شوند وقتی پرونده ای به خوبی به اتمام میرسد یعنی اینکه مشکل موکل از پول برای ایشان مهم تر است.

آدرس دفتر وکالت : قاسم آباد ،چهارراه ورزش شاهد۳۳ برج ایلما طبقه ۴ واحد ۴۰۱ موسسه راه امید

شماره تماس وکیل علی به روش:۰۹۱۵۶۲۲۲۲۱۳   

شمار دفتر وکالت: ۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰  :  ۰۵۱۳۶۱۴۰۱۰۱

 

 

مجتبی علوی

۲.وکیل مجتبی علوی

سوابق بهترین وکیل  در مشهد:سید مجتبی علوی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری با ۱۶ سال سابقه وکالت در تهران و مشهد می باشند.

مهارت و تخصص بهترین وکیل در مشهد :حوزه فعالیت آقای علوی در دعاوی حقوقی ،کیفری، خانواده می باشند.درصد بالای پیروزی در دعاوی ملکی و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار می دهد

 

 

امیر راما صالح۳.وکیل امیر راما صالح

سوابق بهترین وکیل در مشهد:وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است.

مهارت و تخصص بهترین وکیل در مشهد:همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید.

 

 

وکیل فاطمه بیگی۴.وکیل فاطمه بیگی

سوابق بهترین وکیل در مشهد: ایشان وکیل پایه یک دادگستری با ۱۳ سال سابقه در شهرهای قوچان ،سبزوار، بجنورد،مشهد وطرقبه شاندیز فعالیت داشته اند و در انواع دعاوی شامل خانوادگی ملکی مطالبه ی وجه مالیاتی کیفری و غیره دارای تجربه هستند.

تخصص و مهارت بهترین وکیل در مشهد :جز مرکز وکلا . در دعاوی خانواده ، حقوقی ، کیفری

 

 

وکیل سمیرا دهقانی۵.وکیل سمیرا دهقانی

سوابق بهترین وکیل در مشهد: ایشان وکیل پایه یک دادگستری ، عضو کانون وکلای خراسان رضوی، دارای رتبه برتر آزمون وکالت ، عضو واحد آموزش دادسرای ناحیه ۵ مشهد، دارای رویکردی حرفه ای و نگرش جدید در عرصه وکالت ،

  مهارت و تخصص بهترین وکیل در مشهد:با تجربه و با انگیزه و فداکار در راه عدالت ، توانایی خاص در حل موضوعات حقوقی، کیفری، خانواده

 

 

وکیل نگار گرمرودی۶.وکیل نگار گرمرودی

سوابق بهترین وکیل در مشهد: ایشان وکیل پایه یک دادگستری دارای پرونده وکالت به شماره ۲۳۳۵ رتبه ۳۵ آزمون وکالت و رتبه ۸ اختبار کانون وکلای دادگستری خراسان می باشند.

مهارت و تخصص بهترین وکیل در مشهد :دارای مدارک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و حدود ۹ سال سابقه تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی ، پیام نور و آزاد هستند.دارای سابقه عضویت در مجمع مشورتی بانوان و مسئول کمیسیون حقوقی آن مجمع نیز بوده اند. در دعاوی خانواده ، حقوقی و کیفری فعالیت دارند.

 

 

وکیل مریم ثابتی بایگی۷.وکیل مریم ثابتی بایگی

سوابق بهترین وکیل در مشهد :ایشان ، جزو بهترین وکلا در سامانه وکیل نوین در شهر مشهد به حساب می آیند، فارغ التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی، با وکالت تخصصی هستند .

مهارت و تخصص بهترین وکیل در مشهد: در دعاوی ملک (فروش مال مشاعی و پرونده های حصر و انحصار وراثت) ، چک، شهرداری، الزام به تنظیم سند و مطالبه وجه، تنظیم قرارداد ها علی الخصوص قرارداد مشارکت در ساخت و الزام به تحویل مبیع و کلاهبرداری و قبول وکالت همچنین طلاق توافقی را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه انجام می دهند.

 

تجاوز به عنف چیست؟

عنف در لغت به معنی خشونت و زور است و منظور از اصطلاح تجاوز به عنف انجام نزدیکی جنسی بدون رضایت زن و با استفاده از قهر و غلبه است.

پرونده عجیب تجاوز به عنف (زنا)

موضوع زیر از زبان یکی از موکلین می باشد :

دو سال قبل زمانی که ترم ۳ دانشگاه بودم یک همکلاسی داشتم به اسم فهیمه ، که یهویی دو ترم دانشگاه نیومد با اینکه درس هاش فوق العاده خوب بود اما این نیومدنش همه رو شوکه کرده بود. فهیمه ی دوست صمیمی داشت به اسم نوشین ، چون درسای فهیمه خیلی خوب بود و بیشتر بچه ها سوالاشونو از اون میپرسیدن ؛ بالاخره بچه ها یک روز تصمیم گرفتن که برن و از نوشین بپرسن که فهیمه کجاست ؟ چرا نمیاد؟

بچه ها وقتی بعد از کلاس از نوشین پرسیدن که فهیمه چرا دانشگاه نمیاد؟ نوشین یهویی حالش بد شد و نتونست جواب درستی بده و گفت که نمیدونه کجاست ! بعدش بلند داد زد و گفت : دیگ ازش نپرسن که فهیمه کجاست ؟!.

بعد از تقریبا ۷ ماه از ماجرای بعد کلاس ، ی روز تو خیابون وقتی که برای خرید لباس برای خرید با یکی از دوستام (امیرحسین) رفته بودم ، وارد یک مغازه شدیم که کنارش یک مطب روانشناسی بود ، درحال پرو لباس بودم که یهویی فهیمه رو دیدم که با حالت عجیبی در حالی که پدر و مادرش زیر بغلشو گرفته بودن و اونو میبردن به سمت ماشین ولی اون فقط داد میزدطوری که همه مردم تو خیابون بهش نگاه میکردن.

جهت مشاوره و معرفی وکیل متخصص تجاوز به عنف در مشهد اینجا کلیک کنید

وقتی خریدمو انجام دادم اومدم بیرون، دیدم هنوز فهیمه تو ماشین نشسته و خیره شده به پیاده رو ؛فهیمه وقتی منو و امیرحسین دید اشاره کرد که بیاین وقتی رفتیم جلو بعد از احوال پرسی ؛ پرسیدیم چرا دانشگاه نمیای ؟ گفت نمیشه که بیام ؛ولی خیلی دلم برای بچه ها تنگ شده به محضی که شرایطم خوب بشه میام . یهو بهم گفت که میخواسته بهم زنگ بزنه ! ولی شمارمو نداشته و بعدش من شمارمو بهش دادم .  

نحوه وقوع جرم:

فردا وقتی که کلاسم تموم شد ، فهیمه باهام تماس گرفت و گفت که میشه باهات صحبت کنم ؟منم که کلی شوکه شده بودم گفتم باشه ! کی؟ کجا؟ گفت که یک کافی شاپ جلو دانشگاه هست ساعت ۳ برم اونجا . وقتی فهیمه اومد ، شروع کرد به تعریف ماجرا که چرا تو این مدت نیومده و ازم کمک خواست ، گفت که حدودا ۷ماه قبل ؛  مجلس عروسی یکی از دوستاش دعوت میشه .

وقتی میخواد از اونجا برگرده ، آژانس میگیره ؛  ولی موقعی که سوار ماشین میشه متوجه میشه که اون ماشین ؛ آژانس نیست از راننده میخواد که پیاده بشه ولی راننده  در ماشین و قفل میکنه اصلا به حرفای فهیمه توجه نمیکنه و با سرعت از اونجا میره.

فهیمه شروع میکنه به سر و صدا که یهویی میبینه راننده با یک چاقو بزرگ اونو تهدید به قتل میکنه و میگه که سرجاش بشینه و سر و صدا نکنه ولی فهیمه بازم داد میزنه و تقاضای کمک میکنه ، راننده وقتی که میبینه فهیمه هنوز داره داد میزنه ؛  با یک دستمال بیهوشش میکنه ،

بعد از چند ساعت وقتی فهیمه بهوش میاد میبینه  که یک گوشه ایی از خیابون افتاده در حالی که لباساش کاملا پاره شده و مورد تجاوز قرار گرفته ، بعد تو همون حال سریعا خودشو به یک مغازه که نزدیک اونجاست میرسونه و با نوشین تماس میگیره و ازش میخواد که بیاد دنبالش.

برای ارتباط با بهترین وکیل در طرقبه اینجا رو کلیک کنید

اشتباه و ترس از پیگیری ماجرا:

نوشین فورا خودشو میرسونه اونجا و فهیمه رو میبره خونه خودشون ، بعدش فهیمه ازش درخواست کرده که ی مدتی خونه نوشین بمونه و هیچکس هیچی نگه اونم موافقت میکنه ، نزدیک به ۲ ماه خونه نوشین زندگی میکنه و باهم تصمیم میگیرن که به خانواده فهیمه چیزی نگن و به اونا بگن که این مدت نوشین حالش خوب نبوده و نیاز به پرستار داشته و نوشین مجبور بوده ازش پرستاری کنه.

وقتی که صحبتاش تموم شد ؛ ازم خواست تا بهش یک وکیل خوب تو مشهد معرفی کنم تا بتونه مشاوره حقوقی بگیره ، منم گفتم باشه بهت خبر میدم.

راه پیدا کردن وکیل تجاوز به عنف:

 اونم گفت که منتظر خبر من میمونه .بعدش من از دوستم علی که قبلا برای یکی از فامیلاش مشابه این اتفاق افتاده بود ، پرسیدم که از کجا وکیل گرفته ؟ بهم سامانه وکیل نوین رو معرفی کرد و گفت اونا تو همه شهرا وکیل دارن و دفتر مرکزی شون مشهد و مشاوره حقوقی  دارن ، سریعا به فهیمه زنگ زدم و بهش وکیل نوین رو معرفی کردم .

فهیمه بعد از مشاوره تصمیم گرفت که با یک وکیل قرارداد ببنده خلاصه بچه های وکیل نوین یک وکیل با حق الوکاله مناسب بهش معرفی کردن و اونم قرارداد بست ؛ وکیلش تونست  طبق ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی طرح شکایت کنه (زنای به عنف) و به اعدام محکوم کنه .

راه های اثبات جرایم تجاوز جنسی :

راه های اثبات جرم تجاوز جنسی در قانون به آن اشاره شده است:

اقرار : متهم باید ۴ مرتبه نزد قاضی اقرار نماید (اقرار نزد پلیس ملاک نیست) اگر بعد از اقرار متهم انکار نماید علم قاضی ملاک است.

شهادت : خیلی نمی توانید روی شهادت دیگران به خصوص در جرم تجاوز جنسی حساب کنید، به دلیل اینکه این نوع جرایم از جرایمی است که در خفاء اتفاق می افتد و در مقابل چشم دیگران نیست.

علم قاضی : عملا مهم ترین راه برای اثبات علم قاضی است، که می تواند ناشی از گزارش اولیه پلیس .نظریه ی پزشکی قانونی . اظهارات متهم در جلسات متفاوت. فیلم . عکس . صدا . روابط قبلی میان متهم و قربانی و.. باشد، که به حصول علم قاضی کمک می کند.

ریشه تجاوز جنسی چیست ؟

تجاوز جنسی به عنوان یک بزه معمولا به صور مختلف در قالب کودک‌آزاری از نوع آزار جنسی. زنای با محارم. سادیسم جنسی. پورنوگرافی و عورت‌ نمایی انجام می‌شود و در دو حالت ماسوخیسم و یا سادیسم یعنی خود‌آزاری و دیگرآزاری خودنمایی می‌کند.

در مجموع تعرضات جنسی توسط افرادی انجام می‌شود که از لحاظ شخصیتی و روانی متعادل نیستند. یا خود، قربانیان خشونت جنسی در دوران کودکی توسط افراد فامیل یا غریبه بوده‌اند. یا اینکه مورد ضرب و شتم پدر و مادر قرار گرفته‌ اند. و از جنس مخالف کینه به دل دارند.

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین دلایل تجاوز جنسی  ضعیف بودن و محدود بودن راه های اثبات جرم این نوع جرایم است.

وکیل تجاوز به عنف (زنا) در مشهد
وکیل تجاوز به عنف (زنا) در مشهد

مجازات تجاوز جنسی چیست؟

مطابق ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی حد زنا در موارد زیر اعدام است:
الف- زنا با محارم نسبی.
ب- زنا با زن پدر که موجب اعدام زانی است.
پ- زنای مرد غیر مسلمان با زن مسلمان که موجب اعدام زانی است.
ت- زنای به عنف یا اکراه از سوی زانی که موجب اعدام زانی است.
تبصره ۱- مجازات زانیه در بندهای (ب) و (پ) حسب مورد، تابع سایر احکام مربوط به زنا است.
تبصره ۲- هرگاه کسی با زنی که راضی به زنای با او نباشد.در حال بیهوشی. خواب یا مستی زنا کند. رفتار او در حکم زنای به عنف است. در زنا از طریق اغفال و فریب دادن دختر نابالغ یا از طریق ربایش، تهدید و یا ترساندن زن اگرچه موجب تسلیم شدن او شود نیز حکم فوق جاری است.

جهت مشاوره و معرفی وکیل متخصص تجاوز به عنف در مشهد اینجا کلیک کنید

تخصص های وکلای راه امید در مشهد:

چنانچه شما دنبال وکیل متخصص در حوزه خانواده اعم از :طلاق ، نفقه ، مهریه ، جهیزیه ، تمکین ، حضانت فرزند ، اثبات نسب و… و یا حوزه حقوقی اعم از چک ، دعاوی ملکی ، ارث  ، اداره کار ، مالیات ، مطالبه وجه ، قرارداد.  و یا دعاوی کیفری منجمله کلاهبرداری ، سرقت ، فروش مال غیر ، خیانت در امانت ، جعل ، قتل ،تجاوز به عنف (زنا،دون زنا)، مواد مخدر ، جرایم سیاسی و تعزیرات  و…

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مطالب فوق هستید اینجا کلیک کنید

مراحل پیدا کردن وکیل تجاوز به عنف در مشهد

  • ثبت درخواست وکیل یا مشاوره حضوری با وکیل تجاوز به عنف در مشهد.
  • اطلاعات وکیل متخصص تجاوز به عنف در مشهد را مشاهده و از طریق پیامک دریافت کنید.
  • با ۲ وکیل متخصص در مشهد تلفنی صحبت داشته باشید .
  • به دفتر وکیل مورد نظر در مشهد مراجعه کنید و در صورت صلاحدید عقد قرارداد وکالت نمایید .

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل زنا در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل آقای محمودی

1 نظر
  1. حمیرا می گوید

    وای وای چقد خوبه مقاله هاتون خیلی مفیده مرسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی