معرفی وکیل در تهران | مشاوره تلفنی با وکیل متخصص تهران ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

معرفی وکیل در تهران | مشاوره تلفنی با وکیل متخصص تهران ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

 

راه امید بهترین وکیل رو در هر جایی از تهران که نیاز به وکیل متخصص تهران داشته باشی نزدیکترین وکیل در تهران رو بهتون معرفی تا با بهترین وکیل در تهران مشاوره بشی.

 

بهترین وکیل در تهران

برای انتخاب بهترین وکیل تهران باید در اصل متناسب با پروندت وکیل متخصص تهران رو انتخاب کنی همونطور که میدونین بهترین وکیل کسی است که تخصصی در حیطه وکالت کار کند و متناسب با تخصص و تجربه های موفقی که در زمینه وکالت دارد پرونده قبول کند به همین خاطر سامانه وکیل نوین یا موسسه حقوقی راه امید این امکان رو برای شما موکلین گرامی فراهم کرده که بهترین وکیل در تهران رو خودت انتخاب کنی و در صورت ناراضی بودن شما،وکیل جدید بهتون معرفی کنه که البته این موضوع با توجه به پیگیری هایی که کارشناسان موسسه برای شما انجام میدن کمتر پیش میاد.

برای ارتباط با بهترین وکیل در تهران اینجا کلیک کنید.

 

 

بهترین وکیل تهران

 وکیل محترم ۱-وکیل آقای آرش رحمانی
رزومه وکیل پایه یک دادگستری ، پژوهشگر دکتری حقوق جزا و جرم شناسی ، عضو مرکز وکلای قوه قضائیه که در زمینه های حقوقی و کیفری و خانواده ، اختلاس ، جعل ، آدم ربایی ، خیانت در امانت و کلاهبرداری فعالیت می کنند
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس :تهران، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۵۴، واحد ۴

 

بهترین وکیل تهران

 

وکیل محترم ۲-وکیل خانم گلناز آریاپور
رزومه وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی/عضو کانون وکلای دادگستری مرکز/کارشناس ارشد حقوق خصوصی/با بیش از دوازده سال سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه وکالت در زمینه های حقوقی و کیفری و ثبتی/وکالت تخصصی در زمینه دعاوی ملکی
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک ۱۶۸، طبقه ۵، واحد ۱۰

 

بهترین وکیل تهران

 

وکیل محترم ۳-وکیل آقای سروش مردانی 
رزومه وکیل پایه یک دادگستری،مدرس دانشگاه، ۱۳ سال سابقه وکالت، ارائه مقالات حقوقی.پژوهشگر حقوق خصوصی ایشان در زمینه های الزام به تنظیم سند ، تنظیم قرارداد ، ابطال معامله ، فسخ معامله و … تخصص دارند و فعالیت می کنند.
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:تهران_جردن(نلسون ماندلا)

 

بهترین وکیل تهران

 

وکیل محترم ۴-وکیل خانم فاطمه حیدری
رزومه ایشان فاطمه حیدری کارشناس ارشد حقوق خصوصی بهترین وکیل در تهران،پذیرفته شده در آزمون کانون وکلا با رتبه تک رقمی (رتبه ۵) و در خصوص سابقه وکالت، بیش از ۹۰ درصد موفقیت و رای مثبت در پرونده های مطروحه داشته اند 
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:تهران, میدان هفت تیر ,ابتدای خیابان بهار شیراز ,پلاک ۲۰۹

 

بهترین وکیل تهران

وکیل محترم ۵-وکیل آقای حمید قلی زاده
رزومه دارای ۱۷ سال سابقه وکالت در زمینه های مختلف حقوقی ، کیفری ، خانوادگی ، ملکی و ثبتی و …. – به مدت ۲ سال مشاور حقوقی فروشگاههای زنجیره ای شهروند – مشاور حقوقی شرکت بین المللی مزرعه سبز ایران و روسیه
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:تهران . بلوار آفریقا بلوار گلشهر برج مرجان ط۵

 

بهترین وکیل تهران

وکیل محترم ۶-وکیل آقای هادی شفیعی
رزومه وکیل پایه یک دادگستری پنج سال سابقه فعالیت در معاونت حقوقی شهرداری و پنج سال نیز کارشناس دعاوی بنیاد مستضعفان دارای مدرک ان ال پی و ام بی ای که در زمینه های ملکی ، سرقفلی ، فک رهن و… در حال فعالیت می باشند.
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:سعادت آباد خیابان قره تپه ای(٢۵ ام) پلاک ٨٩ طبقه ٣ واحد ۵

 

بهترین وکیل تهران

وکیل محترم ۷-وکیل آقای مرتضی احمدی
رزومه وکیل پایه یک دادگستری که به صورت تخصصی در امور قرارداد ها ،مطالبات شرکت ها ،مطالبه اسناد تجاری ،کلیه دعاوی مربوط به اسناد و املاک ،دعاوی و جرایم تغییر امور کاربری اراضی فعالیت دارند.
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:تهران_خیابان شهید بهشتی(عباس‌آباد)_خیابان پاکستان_کوچه چهارم_پلاک۲۲_واحد۱۴_طبقه۴

 

 

بهترین وکیل تهران

 

وکیل محترم ۸-وکیل آقای محمد جواد قاسمی
رزومه وکیل و مشاور حقوقی شرکت خانه سازی وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی شرکت مدیریت طرح و اجرا وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون کل استان تهران 
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:میدان مادر خیابان سنجابی ساختمان امیر پلاک ۱۷ طبقه ۴ واحد۴۲

 

بهترین وکیل تهران

 

وکیل محترم ۹-وکیل آقای حسام خوشگواری
رزومه بهترین وکیل در تهران که در زمینه های ملک ، چک و سفته ، بانک ، فروش مال غیر ، وقف ، مطالبه وجه ، تنظیم قرارداد ، مطالبه خسارت قراردادی معامله و … مشغول به فعالیت هستند.
تلفن شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸  شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳
آدرس آدرس:خیابان ولیعصر- بالاتر از پل همت- بن بست سیدالشهدا- پلاک ۴- طبقه ۴- واحد ۴ 

 

تعهداتی وکیل در قبال موکل چیست؟

یکی از تعهداتی که از نظر اخلاقی و وجدانی وکیل دارد اقدام سریع و به موقع وکیل است در برخی موارد در بازه زمانی قانونی پرونده نیاز به تجدید نظر و فرجام خواهی دارد که اگر در مدت قانونی انجام نشود ضرر و زیان زیادی به موکل وارد می شود.از مهمترین تعهداتی که یا وکیل نسبت به موکل خود دارد عبارتند از :

  1. تعهد به انجام موضوع وکالت.
  2. تعهد وکیل به حفظ نمودن اسرار شخصی موکل خود.
  3. تعهد وکیل برای رعایت نمودن مصلحت موکل.
  4. تعهد وکیل مبنی بر بازگرداندن اموال، اسناد و حساب مربوط به موکل.

موکل چه تعهداتی در مقابل وکیل دارد؟

تمام هزینه های پرونده و حق الوکاله بر عهده موکل می باشد از جمله هزینه هایی که وکیل در روند پرونده کرده است موکل باید پرداخت کند.مگر اینکه وکیل و موکل در قرارداد وکالت طور دیگری توافق کرده باشند.در صورتی که در قرارداد توافقی نسبت به حق الوکاله نکرده باشند طبق عرف به وکیل حق الوکاله پرداخت میشود و اگر در قرارداد از مجانی بودن یا با اجرت بودن عمل وکیل صحبتی به میان نبود اصل با اجرت بودن است.

مشاوره حقوقی حضوری رایگان در تهران

اومدم این مژده رو بهتون بدم که برای شما تهرانی های عزیز در هر منطقه ای از تهران بزرگ که باشی و نیاز به وکیل متخصص تهران داشته باشی بتونی به نزدیک ترین وکیل مربوطه مراجعه کنی و به صورت رایگان مشاوره بشی فقط کافیه فرم درخواست وکیل رو پر کنی تا کارشناسان ما با توجه به موضوع پروندتون بهترین وکیل در تهران رو بهتون معرفی کنن.

مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در تهران

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که به مشکلی برخوردید و می خوای همون لحظه با وکیل مشاوره بشی یا امکان مراجعه حضوری با وکیل رو نداری پس این امکان برات فراهمه که با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در سامانه vakilnovin.com یا تماس با شماره های زیر مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در تهران بشی.

 

۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸ و ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

 

دعاوی خانواده 

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

متاسفانه بیشترین دغدغه ای که جامعه رو گرفته طلاق است اگر یک سر به دادگاه های خانواده بزنی با این معضل روبرو میشی برای همین بیشتر زوجین به دنبال سرعت در روند پرونده های طلاق هستن و به طلاق توافقی رو اوردن به این صورت که میان در حق و حقوق خود توافق می کنن از جمله مهریه ، نفقه ، استرداد جهیزیه و در صورت دارا بودن فرزند حضانت توافق می کنن که اگر خودشون انجام بدن بین ۴ الی ۶ ماه طول میکشه ولی موسسه راه امید از طریق بهترین وکیل در تهران این امکانو فراهم کرده که در ۱۰ روز کاری طلاق توافقی رو براتون انجام بده.

اگر میخوای با طلاق توافقی در تهران بیشتر اشنا بشی اینجا کلیک کن.

 

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی به شرح زیر است :

برای طلاق توافقی علاوه بر دادخواست طلاق مدارکی برای تنظیم دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی داشته باشید تا ضمیمه دادخواست شود

مدارکی که برای طلاق نیاز است عبارت است از :

۱-شناسنامه و کارت ملی زوجین

۲-عقدنامه و کپی برابر اصل آن

۳-توافقنامه انجام شده بین زوجین

۴-وکالت در طلاق (در صورتی زن وکالت در طلاق دارد و بدون وجود همسر بخواهد طلاق بگیرد.)

بهترین وکیل مهریه در تهران

مهریه یک نوع تعهد مالی است که مرد به هنگام جاری شدن صیغه عقد ملزم به پرداخت آن می شود و هر زمان که زوجه درخواست کند بعد از ازدواج زوج ملزم به پرداخت است با این تفاوت که در عقد دائم تعیین مهریه جز صحت عقد نیست و بدون تعیین کردن مهریه هم عقد ازدواج دائم صحیح است.در صورتی که تعیین مهریه در عقد موقت یکی از شروط الزامی است و اگر مهریه تعیین نشه عقد موقت باطل است.

مهریه یک تعهد مالی دارای ضمانت اجراست که در صورتی که زوجه مطالبه کند و زوج از پرداخت آن امتناع کند زوجه این حق را دارد که از طریق بهترین وکیل در تهران و مراجع قانونی اقدام به دریافت آن کند.

بهترین وکیل نفقه در تهران

نفقه به این معناست که نیازهای اولیه زن از جمله لباس،خوراک و پوشاک و … با توجه به وضعیت اجتماعی زن محاسبه می شود.در صورتی که زن ثروتمند هم باشد بازهم نفقه به آن تعلق می گیرد حتی اگر مرد فقیر باشد ولی زن ثروتمند باشد بازهم نفقه به زوجه تعلق میگیرد.در عقد موقت نفقه به زن تعلق نمی گیرد مگر اینکه در عقد شرط شده باشد.

جهت آشنایی بیشتر با نفقه اینجا کلیک کن.

بهترین وکیل حضانت در تهران

نگهداری و سرپرستی از کودک حضانت می باشد در واقع وظیفه پدر و مادر با هم است و در زمانی که یکی از والدین به سبب طلاق ، فوت و … نباشند بحث حضانت به میان می آید.در زمان جدایی مادر و پدر از هم تا هفت سالگی حضانت با مادر است و پس از آن الویت با پدر است که اگر مشکلی پیش آمد مثل اینکه ممکنه پدر بگوید من حضانتش رو قبول نمیکنم در اینجا دادگاه تصمیم می گیرد و با توجه به مصلحت کودک تصمیم میگیرد.

در زمانی که یکی از والدین فوت شوند حضانت با والدی است که زنده است حتی اگر جد پدری هم زنده باشد اما اگر پدر و مادر فوت شده باشند در ابتدا حضانت با جد پدری ، بعد با وصی یا همان نماینده قانونی از طرف جده پدری و در آخر با قیم یا همان نماینده قضایی می باشد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

 

دعاوی کیفری 

بهترین وکیل قتل در تهران

در قانون قتل به معنی کشته شدن یک فرد توسط یک فرد یا افراد دیگر گفته می شود طبق قانون مصوب سال ۱۳۹۲ مجازات اسلامی قتل رو به سه بخش قتل عمد ، قتل غیر عمد و خطای محض تقسیم کرده است که قتل عمد که کشتن غیر قانونی یک فرد با نقشه قبلی که با مصداق مختلف می تواند رخ بهد از جمله چاقو زدن ، خفه کردن و … در صورتی که کشتن به صورت اتفاقی و با انگیزه قبلی کشته شود قتل غیر عمد محسوب می شود.

در واقع تفاوت قتل عمد و غیر عمد در عنصر معنوی و مادی جرم می باشد.برای همین در پرونده های قتل وجود وکیل متخصص تهران در این حیطه کمک بزرگی در اثبات قتل میکنه و شاید فرد رو از بی گناهی نجات بده.

در صورتی که میخوای با قوانین قتل بیشتر آشنا بشی اینجا کلیک کن.

 

بهترین وکیل مواد مخدر در تهران

وکیل متخصص مواد مخدر کسی است که اطلاعات کامل و مطابق با روز درباره ی قوانین و مجازات های مواد مخدر دارد حالا چه مواد مخدر سنتی چه صنعتی که بتواند موکل خود را که متهم به حمل ، مصرف یا قاچاق مواد مخدر است دفاع کند و بتواند تخفیف بگیرد یا کلا موکل را تبرئه کند.

چنانچه مقررات مواد مخدر رو نمیدونی اینجا کلیک کن.

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران 

ابتدا اگر بخواهیم کلاهبرداری را به زبان ساده بیان کنیم باید بگوییم: “بردن مال دیگری به وسیله یا عملیات متقلبانه به همراه فریب دادن و اغفال کردن” اما خیلی ساده تر بخوام بهتون بگم، یعنی در سرقت و دزدی آقای دزد مستقیم میاد پولت سرقت میکنه و فرار میکنه ولی در کلاهبرداری این خودت هستی که پولت رو تقدیم آقای کلاهبردار میکنی!

لازم به ذکره که پرونده های کلاهبرداری عموما از حساسیت بالاتری نسبت به سایر پرونده ها برخوردار هستن. همین امر سبب میشه تا دادسرا ها و دادگاه های برگزار شده، حساس تر باشن. به همین خاطر داشتن وکیل کلاهبرداری در تهران، از اهمیت بالایی برخوردار بوده. بهترین وکیل در تهران باید علاوه بر علم و دانش تئوری، تجربه ی زیادی در این زمینه داشته باشه. یکی از بهترین راه ها برای انتخاب بهترین وکیل در تهران، رجوع به پرونده های گذشته ی وی است.

برای آشنایی بیشتر با کلاهبرداری در تهران اینجا کلیک کن.

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

رابطه نامشروع بین زن و مردی که علقه زوجیت رخ نداده و نامحرم هستند اتفاق می افته زمانی که از نظر شرعی و قانونی زن و مرد نسبت به هم نامحرم هستن رابطه نامشروع گفته می شود که مجازات آن اگر رابطه ی طرفین چیزی کمتر از رابطه ی جنسی کامل و دخول بوده باشد جرم انجام شده رابطه ی نامشروع تعزیری نامیده می‌شود و حکم هر یک از طرفین تا ۹۹ ضربه شلاق می‌باشد.

در صورتی که می خوای با مجازات رابطه نامشروع اشنا بشی اینجا کلیک کن.

 

بهترین وکیل تهران

 

دعاوی حقوقی

بهترین وکیل ملکی در تهران : 

بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که به صورت اختصاصی در زمینه های ملک،ارث،رهن،اجاره،تخلیه،خلع ید،تصرف عدوانی،مزاحمت،ممانعت از حق،خرید و فروش،ساخت و ساز،قوانین مربوط به ملک و حل و فصل اختلافات دعاوی ملکی تخصص کافی داشته باشد و بتواند در این زمینه ها پرونده ها رو به نحو احسن به اتمام برساند.این دعاوی در صلاحیت دادگاه حقوقی و دیوان عدالت اداری و یا اداره ثبت اسناد و املاک است.

بهترین وکیل چک در تهران : 

طبق ماده ۳۱۰ قانون تجارت : چک نوشته ای که صادر کننده به موجب آن وجوهی را که نزد محال علیه ( محلی که پول در آن قرار دارد مثل بانک ) دارد به صورت کلی یا جزئی پس بگیرد یا به شخص ثالث واگذار نماید.

به طور کلی هر ورق چک دارای سه رکن صادر کننده چک ، دارنده چک و محال علیه است.کسی که صاحب حساب است و چک را می نویسد و امضا می کند صادر کننده چک می باشد.

کسی که چک برای او صادر می شود صادر کننده است که می تواند در شخص معینی صادر شود و کسی که چک به نام او پشت نویسی می شود یا از طریق وراثت منتقل میشود دارنده محسوب میشود که از فروردین ۱۴۰۰ تمام چک ها باید در سامانه صیادی ثبت شوند که در غیر این صورت اگر حساب که چک مربوط به آن است موجودی هم داشته باشد نمی توان از آن برداشت نمود.و تنها کسی که دارنده چک است می تواند شکایت کیفری نماید.

4 نظرات
  1. محمدی می گوید

    سلام
    بسیار مطالب مفیدی بود،ممنون از شما

    1. ماریا محمدرضائی کارشناس ارشد حقوق می گوید

      ممنون از شما

  2. reza می گوید

    با سلام و خدا قوت خدمت از کلیه عزیزانی که در تهیه این مقاله زحمت کشیدن با توجه به مطالب بازگو شده کمال تشکر و قدارنی خودمو اعلام میکنم و بابت زحمات که کشیدین سپاسگذارم

    1. ماریا محمدرضائی کارشناس ارشد حقوق می گوید

      خیلی ممنون از وقتی که گزاشتین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما