بهترین وکیل ثبت شرکت ها در مشهد + آموزش ثبت شرکت ها ۱۴۰۳

بهترین وکیل ثبت شرکت در مشهد برای ثبت انواع شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری

بهترین وکیل ثبت شرکت ها در مشهد

 

مؤسسه وکیل نوین ارائه دهنده خدمات ثبتی به متقاضیان در حوزه ثبت شرکت ها 

 

در موسسه راه امید علاوه بر انجام امور ثبتی ، در زمینه شرکت ها میتوانید مشاوره نیز دریافت کنید که خود می تواند دلیلی بر انتخاب موسسه راه امیدجهت موسسه ثبت مجموعه شما باشد ، برای تماس با ما کافیست با شماره ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷  تماس برقرار کنید یا از طریق تماس با ما در ارتباط باشید ؛ کارشناسان ثبت شرکت با شما تماس برقرار خواهند نمود . وکیل ثبت شرکت ها در مشهد به شما جهت ثبت شرکت کمک خواهد نمود . 

 

ممکن است شما در مقاله سوالات زیر را مانند دیگران پرسیده باشید

 

بهترین وکیل ثبت شرکت در مشهد کیست ؟

 

خدمات حقوقی شرکت ها در مشهد در راه امید شامل چه مواردی می باشد ؟

 

نحوه ثبت شرکت های سهامی عام مرحله به مرحله شامل چه مواردی است ؟ 

 

 

با بهترین ها در ارتباط باشید 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل و مشاور ثبت شرکت 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و کارشناس ما جهت ثبت شرکت شمارا راهنمایی میکند

درخواست وکیل آقای خبیری

چرا راه امید را برای ثبت شرکت انتخاب کنیم؟

معمولا سایت هایی که اقدام به ثبت شرکت ها می کنند سایت هایی می باشند سایت هایی نیستند تا از مشاوران حقوقی و متخصصین بهره ببرند و صرفا مراحل ثبت را انجام می دهند اما در راه امید ما خود را موظف می دانیم سوالات حقوقی شما در خصوص ثبت و آثار ثبت هر کدام از شرکت ها مطابق قانون را به شما اعلام و در انتخاب موضوع ، نوع شرکت و نحوه اداره به شما نکاتی را ابراز نماییم .

در مقاله بهترین وکیل ثبت شرکت ها در مشهد علاوه بر ارتباط با بهترین متخصصین ثبت شرکت ، نکات کلیدی ثبت شرکت و نحوه چگونگی آن نیز به شما گفته خواهد شد .

کافیست با ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷ تماس گرفته تا ضمن مشاوره اقدام به ثبت شرکت ها در مشهد نماییم . 

مورد دیگر اینکه موسسه حقوقی راه امید می تواند در زمینه ثبت نمایندگی های انحصاری ، شعبه داخلی شرکت های خارجی ، مشاوره در زمینه سرمایه گذاری شرکت های خارجی در چارچوب قوانین ایران و از همه مهم تر برای شما ثبت شرکت های سهامی عام نیز مشاوره و اقدام نماید . 

در این مطلب از ویژگی ثبت شرکت و امکانات آن همچنین موارد مورد نیاز صحبت می کنیم . 

در ادامه با شرکت ها بیشتر آشنا می شویم . 

 

بهترین وکیل ثبت شرکت تجاری و موسسات در مشهد 

 

جناب آقای دکتر علی به روش

 

مدرک  دانش پژوه دکترای حقوق خصوصی 
تخصص حقوق مدنی ، تجارت
شماره تماس  ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷

 

 

ثبت شرکت ها در مشهد 

 

انواع شرکت ها 

ما شرکت هارا با توجه به موضوع فعالیت خود به دو دسته تجاری و غیر تجاری تقسیم می نمایم ، فعالیت تجاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا قوانین اداره ثبت و مالیاتی بسیار متفاوتی را می طلبد . برای شناخت شرکت های تجاری باید به این موضوع توجه نمود و ماده ۲ ق . ت موارد تجاری بودن اعمال را عنوان می نماید .

اما این تنها موردی است که شرکت تجاری می شود ؟ بهترین وکیل ثبت شرکت در مشهد پاسخ می دهد !

 ثبت شرکت ها در مشهد پلی برای شما به سمت موفقیت

فایده ثبت یک شرکت توسط حقوقدان و متخصص این امر این نکته می باشد که با اشراف قانون می تواند به شما بگوید بر اساس ماده ۲ قانون لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت شرکت های سهامی خاص و عام که بعد تر نحوه راهنمایی خود در خصوص ثبت آن ها را به شما می گوییم شکلا تجاری می باشند و نوع فعالیت و نحوه فعالیت شما در این خصوص مطرح نخواهد بود 

مورد بعدی فعالیت ساختمانی بر اساس ماده ۵ قانون تملک آپارتمان ها موسسات ثبت شده در تمام اشکال که به فعالیت ساختمانی می پردازند بازرگانی و از فعالیت در سایر زمینه ها منع شده اند . 

موسسات غیر انتفاعی نیز موسساتی می باشند که هدف اصلی از  تاسیس ان ها کسب سود و تجارت نباشد حتی اگر در کنار آن به کسب درآمد مشغول گردند . 

انواع شرکت ها بر اساس قانون تجارت و تعریف هر کدام از آنها 

بر خلاف سایر موسسات ثبتی ما حتی در زمینه ثبت شرکت سهامی عام نیز می توانیم شما را یاری کنیم !

مراحل ثبت شرکت سهامی عام

تنظیم شرکت نامه میان موسسین 

اخذ مجوز پذیره نویسی یا معافیت نامه تا مبلغ مشخص شده توسط سازمان بورس 

تدوین اساسنامه شرکت 

گواهی بانکی در خصوص تادیه مبلغ به شکل حداقل ۳۵ درصد از سرمایه به شکل نقدی و تعهد حداقل ۲۰ درصد توسط موسسین 

تایید پذیره نویسی و رسیدگی به آن 

اظهارنامه 

تشکیل جلسه توسط مجمع عمومی موسس

قبول سمت کتبی توسط مدیران و بازرسان 

ارسال موارد یاد شده به اداره ثبت شرکت ها 

تشکیل شخصیت حقوقی شرکت

سوال : من شرکت سهامی خاص دارم می توانم وارد بورس شوم ؟ پاسخ خیر می باشد ، شرکت های وارد شده در بورس باید در قالب شرکت سهامی عام ثبت شوند و مقررات قانون تجارت و بازار بورس و اوراق بهادار در خصوص آن لازم الاتباع می باشد 

چطور باید معافیت نامه شرکت سهامی بگیرم ؟ با شماره ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷ در تماس باشید 

نکات آموزشی ثبت شرکت ها 

برای اینکه شرکت خود را ثبت کنیم ، می بایست نکاتی را در نظر گرفت آن را به اختصار برای شما بیان می کنیم جهت اطلاع بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷ در تماس باشید . 

۱- انتخاب شرکت و نوع آن جهت فعالیت  

بدیهی است جهت ثبت شرکت ها باید بدانید شرکت خود را در چه قالبی ثبت نمایید و شرکت مورد نظر شما با توجه به نیاز شما و زمینه فعالیت ها ، تعداد سهامداران و اهداف و میزان سرمایه و مواردی از این دست مشخص می گردد . 

برای مثال : 

شرکت سهامی خاص شرکتی است با تعداد حداقل ۳ نفر و سرمایه حداقلی ۱۰۰ میلیون تومان حال باید دید آیا شرکت شما زمینه فعالیت تجاری و گسترش را دارد یا خیر در صورت پاسخ مثبت باید عنوان کرد ، شرکت سهامی خاص می تواند مورد مناسبی جهت تاسیس باشد ، اما اگر موضوع فعالیت شما تجاری نیست ثبت در قالب شرکت سهامی عام حتی بدون فعالیت در زمینه تجاری هم میتواند معضلاتی برای شما به همراه داشته باشد ، زیرا شرکت های تجاری بر اساس ماده ۲ لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت شرکت های سهامی شکلا تجاری می باشند . 

بهترین وکیل ثبت شرکت ها در مشهد

۲-مشخص کردن نشانی 

برای اخذ کد کارگاهی و گرفتن کد اقتصادی و ثبت شرکت وجود نشانی اهمیت ویژه ای دارد در خصوص ادرس شرکت با موسسه در تماس باشید تا شرایط نشانی ثبتی در دایره ثبت شرکت ها را با شما در میان بگذاریم . 

۳-مشخص کردن حقوق و تعهدات با عقد قراردادی فی ما بین سهامداران و موسسان 

موسسه ما با نگارش شرکتنامه به شکل قانونی و دقیق با استفاده از کارشناسان حقوقی می توانند به شما کمک کنند . با پر کردن فرم ما می توانیم به شما راهنمایی کنیم تا در خصوص تعیین تعهدات قرارداد نگارش شود تا از درگیری های احتمالی و اختلافات در آینده جلوگیری شود . 

۴-تدوین اساسنامه

اساسنامه همان قانون شرکت است ، شامل تنظیم روابط ، چگونگی اداره شرکت و همچنین تعیین اعضای هیئت مدیره و بازرسین و حدود وظایف آن ها ، متخصصین ما می توانند در زمینه نگارش اساسنامه ضمن ثبت شرکت نیز با شما همراه باشند . 

نگارش اساسنامه را به بهترین وکیل ثبت شرکت در مشهد بسپارید . 

۵-اسم شرکت 

انتخاب نام شرکت از موضوعات حیاتی ثبت شرکت است ، ضمن الزام قانونی جهت ثبت شرکت های سهامی با پسوند و پیشوند ، باید گفت مظاف بر قانون تجارت ، بخشنامه ثبت شرکت ها و قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه 

۶- بررسی های دیگر 

شرکت ها جهت ثبت نام و شروع فعالیت خود نیاز به اجازه ویژه ای ندارند اما در خصوص بعضی فعالیت ها الزامات قانونی جهت اخذ مجوز قبل از  به عنوان شرکت وجود دارد برای مثال آن دسته از شرکت هایی که می خواهند در زمینه بیمه فعالیت کنند نیاز به اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی دارند .

با روشن شدن این موارد حال باید قرارداد تنظیم نمود! نگارش قرارداد خود را به ما بسپارید . 

قرارداد شرکت

اساسنامه

اظهارنامه و تقاضا ثبت شرکت

سایر موارد

در خصوص ثبت شرکت مطابق قانون تجارت اساسنامه و شرکت نامه در صورت لزوم ارائه مجوز ، همچنین ارائه گواهی بانکی نیاز است . 

 

 راه امید در ثبت شرکت در مشهد چه خدماتی ارائه می کند ؟ 

  1. ثبت تمامی شرکت ها اعم از تجاری و غیر تجاری
  2. ثبت کد کارگاهی و اقتصادی
  3. اگهی ثبت تغییرات
  4. پلمپ دفاتر
  5. ثبت ارزش افزوده
  6. ثبت شرکت سهامی 
  7. مشاور حقوقی در زمینه شرکت ها
  8. ثبت برند

حوزه توانایی بهترین وکیل ثبت شرکت ها  شامل چه مواردی می شود ؟ 

چنانچه در خصوص ثبت شرکت به وکیل ثبت شرکت در مشهد نیاز دارید یا در مرحله اخد کد کارگاهی و کد اقتصادی هستید یا ثبت تغییرات شرکت را نیاز داشتید با فرم پایین ارتباط برقرار کنید .انجام این موارد و علاوه بر آن ثبت ارزش افزوده و پلمپ دفاتر نیز توسط موسسه ما انجام می گیرد . کافیست در خصوص آن با فرم زیر ارتباط بگیرید .

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل و مشاور ثبت شرکت 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و کارشناس ما جهت ثبت شرکت شمارا راهنمایی میکند

درخواست وکیل آقای خبیری

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود