وکیل خوب در مشهد | مشاوره تلفنی فوری با وکیل متخصص در مشهد

وکیل در مشهد

 

سامانه راه امید متناسب با نوع پرونده شما متخصص‌ترین وکیل در مشهد و وکیل خوب در مشهد را برای مشاوره تلفنی فوری که در این سامانه موجود است، معرفی می‌کنه. برای همین بهتر است قبل از مراجعه، با تماس به دفتر مرکزی شعبه مشهد تماس بگیری و موضوع پروندت را شرح بدی تا متناسب با اون متخصص‌ترین وکیل در مشهد یا یک وکیل خوب در مشهد را برای مشاوره تلفنی فوری بهت معرفی کنن.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

آدرس : مشهد –

قاسم اباد – بلوار شاهد – شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

مزیت وکلای مشهد در سامانه راه امید

راه امید بزرگترین گروه وکلا در کشور بوده که در ۳۰ استان فعال می‌باشد. سامانه راه امید به منظور کیفیت و نتیجه موفقیت‌آمیز در پرونده‌های حقوقی، کیفری، خانواده و بین‌المللی، آن‌ها را به شرح ذیل شروع و به اتمام می‌رساند:

چنانچه مشکل مطرح شده نیاز به انعقاد وکالت باشد، از میان وکلای راه امید به وکلای متخصص در مشهد در حیطه‌های مختلف حقوقی، کیفری، خانواده و بین‌المللی معرفی و ارجاع می‌گردد. تا به این وسیله وکیلی که تجربه بالایی در یکسری از موضوعات دارد، پرونده را به اتمام برساند، در روند پرونده کارشناسان راه امید پیگیر پرونده شما بوده و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد، کارشناسان با جلسات متمادی آن را رفع و در صورت عدم رضایت موکل، وکیل دیگری برای پرونده آن‌ها انجام می‌پذیرد.

 

آدرس دفتر مرکزی

سوال: با سلام. آدرس دفتر وکیل نوین رو در مشهد می‌شه معرفی کنید

شعبه مرکزی مشهد:

قاسم اباد – بلوار شاهد – شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

– مشاوره حضوری برای نیازمندان رایگان می‌باشد –

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص در مشهد اینجا کلیک کنید

تیم پشتیبانی موکل در مشهد

سوال: با سلام. اگه از وکیلم که از این سامانه انتخاب کردم، راضی نبودم، چکار می‌تونم انجام بدم؟ مثلا وکیل جواب تلفنم رو نداد.

تلاش راه امید بر این است که در صورت عدم رضایت موکلین از روند پیگیری خود و پاسخگو نبودن وکیل، می‌توانند با تماس به دفتر مرکزی تقاضای تغییر وکیل برای پرونده خود نمایند. همچنین، در روند رسیدگی از ناحیه وکیل تیم پشتیبانی موکل (سی آر ام: CRM) راه امید مستمر با موکل محترم تماس گرفته و نظرسنجی صورت می‌گیرد. البته این امر تنها منوط به یک شرط می‌باشد که موکلین از ابتدای امر گروه وکلای وکیل نوین را از روند قراردادی خود مطلع و پاسخگو صحیح به مسئولین سی آر ام باشند.

 

راهنمای انتخاب وکیل خوب در مشهد

سوال. با سلام. این روزها که تعداد وکلای دادگستری افزایش یافته است، سوالی که پیش می‌آید این است که در انتخاب وکیل چه معیارهایی را رعایت کنیم؟

اولین نکته این است که او احساس مسئولیت فرد داشته باشد؛ زیرا رابطه وکیل و موکل مبتنی بر اعتماد طرفین است. همچنین، وکلا باید اخلاق‌مدار باشند وگرنه ممکن است با شناختی که از راه‌های قانونی و پیچ‌ و خم‌های قانونی دارند، موکل را فریب دهند یا کار او را به تعویق بیندازند؛ علاوه بر آن، برای شناخت بهتر یک وکیل می‌توان از مشورت یا مشاوره با چند وکیل و مقایسه راهنمایی‌های آنان استفاده کرد؛ همچنین، این نکته مهم است که وکیلی را انتخاب کنیم که آگاهی بیشتر و تجربه بیشتری درپرونده‌های درست و موفق داشته باشد. البته تجربه و آگاهی در امر وکالت به هیچ عنوان به سن و سال بر نمی‌گردد؛

چه بسا ممکن است وکلای جوانی در این حرفه فعالیت کنند که آگاهی آن‌ها از برخی وکلای باسابقه بسیار بیشتر باشد. همچنین دستمزد نیز می‌تواند معیار دیگری برای انتخاب باشد؛ زیرا برخی از وکلا در حال حاضر از تعرفه‌ای که برای آن‌ها مشخص شده تبعیت نمی‌کنند؛ بنابراین منصف بودن وکیل نیز می‌تواند یکی دیگر از معیار های انتخاب درست باشد. در مجموع، مهم‌ترین عامل در انتخاب یک وکیل، فارغ از مسائل فنی و حقوقی، خصوصیات اخلاقی و حسن شهرت و اعتمادی است که اشخاص مختلف به وکیل دارند.

 

در ضورتی که نمی‌دانید به کدام وکیل در مشهد مراجعه کنید که در موضوع پرونده شما اطلاعات کافی و تخصص داشته باشد، شما می‌توانید با مراجعه به سامانه راه امید، متخصص‌ترین وکیل در مشهد را پیدا کنید و با نظر مثبت و منفیتان نسبت به هر وکیل آن را به دیگران معرفی و یا منع نمایید. سامانه راه امید، با بهترین و با اخلاق‌ترین وکلا و کارشناسان حقوقی در مشهد همکاری می‌کند.

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه تخصصی وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها، گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و بهترین وکیل در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد.  در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد  که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‎‌گردد، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود