بهترین وکیل طلاق در مشهد | هزینه وکالت با شرایط اقساطی آپدیت {۱۴۰۳}

مشاوره حقوقی ،حضوری 20دقیقه رایگان

بهترین وکیل طلاق در مشهد 

 

همه ما در دوران زندگی خود ممکن است با چالش‌ها و مواقعی روبرو شویم که نیازمند راهنمایی حقوقی است. یکی از این مواقع، زمانی است که روابط میان افراد به اندازه‌ای پیچیده می‌شود که نیاز به جدایی و طلاق پیدا می‌کند. در این حالت، بهترین وکیل طلاق در مشهد به عنوان یک راهنمای حقوقی و مشاور قانونی، به شما کمک می‌کند تا از طریق این فرآیند پیچیده و حساس، بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.

در این مقاله، به بررسی نقش وکیل طلاق، چگونگی انتخاب بهترین وکیل برای شما، و مواردی که باید در نظر داشته باشید هنگام انتخاب یک وکیل طلاق، خواهیم پرداخت. این سفر، از پشت پرده‌های حقوقی یک طلاق گرفته تا بهترین راهکارها برای انجام آن، را برایتان روشن خواهیم کرد.

برای ارتباط با بهترین وکیل در طرقبه اینجا رو کلیک کنید

 

بهترین وکیل طلاق در مشهد کیست؟

اگر می خواین راحت تر وکیل خود را انتخاب کنید در لیست پایین که بهترین وکلای مشهد در زمینه دعاوی طلاق کار می کنند را برای شما با رزمه و آدرس و شماره وکیل گذاشته ایم . حتما قبل از انتخاب اطلاعاتی که در این مقاله برای آشنایی شما با وکالت و چگونه وکیل خود را انتخاب کنید مطالعه داشته باشید

برای آشنایی با وکیل متخصص مشهد در دعاوی دیگر اینجا کلیک کنید.

 

همانطور که می دانید یکی از ارکان مهم در جامعه خانواده است. که با توجه به دلایلی که خودتون در جریان هستید، بیشتر خانواده‌ها در آستانه فروپاشی قرار گرفته‌اند و راهی جز طلاق دیگر باقی نمونده براشون، ما در این مقاله میخواهیم شما رو با بهترین وکیل طلاق در مشهد آشنا کنیم که با آسوده خاطر بیشتری مشکل خود را حل کنید. تا پایان این مقاله همراهمون باشید.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

 

علی بهروش۱- وکیل علی بهروش

سوابق بهترین وکیل در مشهد: ایشان وکیل کارآموز و جزء وکلای مرکز خراسان رضوی می باشند و همچنین بنیان گذار سامانه وکیل نوین و دانش پژوه مقطع دکترای حقوق خصوصی هستند که از توانایی بالایی در دفاع از حق و حقوق موکل و داشتن تعهد کاری و مسلط بودن به قوانین و آخرین تغییرات رویه قضایی رو برخوردارند.

مهارت و تخصص بهترین وکیل در مشهد: ایشان بنیان گذار موسسه راه امید هستند که توانسته اند بزرگ ترین سایت کشوری را درست کنند که باعث شد که موکل راحت تر وکیل خود را در همان شهری که نیاز دارد انتخاب کند در پرونده هایی از جمله ملکی خانواده حقوقی طلاق و طلاق توافقی با کمترین زمان و شناسنامه و غیره…. مهارت و تخصص لازم را دارند.

آدرس دفتر وکالت وکیل : قاسم آباد چهار راه ورزش ،شاهد ۳۳ برج ایلما طبقه ۴ واحد ۴۰۱

شماره تماس وکیل علی به روش: ۰۹۱۵۶۲۲۲۲۱۳     

شماره دفتر وکالت: ۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰

 

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

علیرضا امامی روشناوند

 

۲-وکیل علیرضا امامی روشناوند

علیرضا امامی روشناوند وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از سال ۸۵ کار وکالت خود را در شهر مشهد آغاز نموده است و در مدت ۱۶ سال کار وکالت توانسته به عنوان وکیل برتر مشهد و مسولیت پذیر نسبت به موکلین خود شناخته شود زمینه فعالیت وکیل آقای علیرضا امامی شامل پرونده های حقوقی بالاخص دعاوی بانکی ، کیفری ، و خانواده می باشد .

 

شماره تماس:۰۵۱۳۴۱۶۰۱۰۱

 

 

 

 

حسین نجفی۳-وکیل حسین نجفی

حسین نجفی ، وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران دارای پروانه وکالت به شماره ۶۴۸۱۱ از سال ۱۳۹۹ کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید. ایشان مولف دو عنوان کتاب می باشد. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد که خصوصا در پرونده های مربوط به طلاق و خانواده بسیار می توانند کمک کننده هم باشند همچنین ایشان جزو نخبگان کشوری هستن. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی خانوادگی دارای پرونده های موفقی زیادی در این زمینه میباشد .

ایشان قبلا در دانشگاه های زیادی تدریس داشته و هم اکنون دارد و علاوه بر کتب تالیفی مقالات زیادی هم نوشته است . گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین در کنار آرامش روانی و راهنمایی های عالی جهت حفظ آرامش از صفات بارز ایشان می باشد . جناب آقای حسین نجفی به عنوان یک وکیل حرفه ای در دعاوی مختلف آماده ارایه خدمات حقوقی به تمام ایرانیان ساکن مشهد می باشد همچنین ایشان حاضر به قبول دعاوی هموطنان در تمام استان های کشور هستند و هم اکنون در شهرهای دور و نزدیک وکالت میکنند .

 

 

علی قاسمی۴-وکیل علی قاسمی

 بیش از ۱۲ سال است مشغول به فعالیت مختلف حقوقی است ، فعالیت حرفه ای وکالتی خود را در دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرد، ایشان که از وکلای موفق پایه یک مشهد میباشند به علت حجم زیاد پرونده های خانواده  دارای تخصص و موفقیت چشمگیر در این پرونده هاست و از ویژگی های مثبت ایشان می‌توان به دارا بودن آمار بسیار بالای موفقیت در پرونده ها ی پذیرفته شده اشاره نمود.

نامبرده همزمان با فعالیت حرفه ای وکالت، چندین سال است مدیر عامل و عضو هیات مدیره یکی از موسسات حقوقی و داوری کشور است که خود بیانگر تلاش و پشتکار بی وقفه ایشان و تیم متخصص همراه نامبرده در پیشبرد مشکلات حقوقی مراجعه کنندگان دارد. از صفات بارز وکیل قاسمی علاوه بر ظاهر آراسته و مناسب حرفه وکالت ، می‌توان به بیان قوی و قدرت بالای دانش حقوقی ایشان اشاره نمود که در کنار جدیت وی در کار و پایبندی به اصول اخلاقی ، ایشان را در صف اول بهترین وکلای شهر مشهد قرار داده است . 

ارتباط با وکیل

 

مجتبی علوی۵-وکیل مجتبی علوی

سید مجتبی علوی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری با ۱۶ سال سابقه وکالت در تهران و مشهد می باشند.

حوزه فعالیت آقای علوی بیشتر پرونده های خانواده می باشند.

درصد بالای پیروزی در دعاوی خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار می دهد.

 

 

 

 

مهناز دلاویز۶-وکیل مهناز دلاویز

مهناز دلاویز فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی و دانشجوی حقوق خصوصی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری در شهر مشهد می باشند.

ایشان کار وکالت را از سال ۹۸ آغاز کرده و تجربه کار در پرونده های حقوقی و خانواده را دارا می باشند .

 

 

 

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

 

امیر راما صالح۷-وکیل امیر راما صالح

سوابق بهترین وکیل در مشهد:وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است.

مهارت و تخصص بهترین وکیل در مشهد:همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید.

در ادامه به برخی از مواردی که ایشان قبول وکالت می نمایند، اشاره می کنم:طلاق توافقی مشهد و سایر امور خانوادگی من جمله اثبات نکاح و نسب، نفقه و تمکین.

 

 

 

وحید ملازاده ایابی

 

۸-وکیل وحید ملازاده ایابی

وحید ملازاده ایابی وکیل پایه یک دادگستری ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری که از سال ۱۳۸۷ در رشته وکالت آغاز به کار نموده است . ایشان با پذیرش دعاوی و وکالت تخصصی در امور خانوادگی بصورت ویژه و با سابقه ۱۵ ساله در این زمینه تجارب متعدد و ارزشمندی در سوابق مذکور کسب نموده اند که منجر به موفقیت در تعداد قابل توجهی از پرونده های ارجاعی به ایشان شده است .

 

 

 

معصومه رضوی۹-وکیل معصومه رضوی

معصومه رضوی وکیل پایه یک دادگستری در امور و دعاوی خانواده خصوصا طلاق, نفقه , تمکین , استرداد جهزیه, الزام به ثبت ازدواج ,دارای ۱۶ سال سابقه وکالت هستند.

 

 

 

ارتباط با وکیل

 

ویژگی های بهترین وکیل طلاق در مشهد

داشتن تحصیلات بالا و تجربه زیاد پرونده های طلاق که انجام داده است  و به ثمر رساندن پرونده موکل که موکل راضی بودن ،داشتن اخلاق و درک بالای وکیل،بهترین مشاوره را به موکل بدهد تا خوب راهنمایی شود، بهترین وکیل طلاق در مشهد مشکل موکل را مشکل خود میداند، 

داشتن بهترین وکیل طلاق در مشهد

برای اینکه پرونده طلاق به خوبی انجام شود حتما با یک وکیل مشاوره شوید. لزومه داشتن وکیل به این معنا نیست که فکر کنید باید وکالت بدهید بلکه راهنمایی که یک وکیل می تواند برای مشکل خانوادگی که دارید به شما بهترین مشاوره را بدهد، پس بنده اینجا شما را طوری راهنمایی می کنم که بتوانید بهترین وکیل طلاق در مشهد را به راحتی انتخاب کنید.

چگونه بهترین وکیل طلاق در مشهد را انتخاب کنیم ؟

خب دوستان سوال خیلی خوبی پرسیده شده که من برای شما توضیح می دهم ، اول اینکه حتما با چند تا وکیل مشاوره شوید البته حتما دقت کنید که وکیل باشد یعنی داخل گول اسم و فامیل وکیل را در همان شهر بزنید می توانید از طریق سایت های مختلف یا سایت مرکز وکلا اطلاعات وکیل را ببینید.خب حتما برای انتخاب وکیل از طریق سایت می توانید رزمه و شماره وکیل را بردارید و تماس بگیرید و یک وقت ملاقات برای مشاوره دفتر وکیل بروید.  

مزایای بهترین وکیل طلاق در مشهد

برای موضوعات طلاق داشتن یک وکیل خیلی به شما کمک می کند، با تجربه ای که بنده در موسسه راه امید داشتم فهمیدم یکی از دلایلی که موکل حق خود را نمی تواند بگیرد به خاطر این بوده که با آدم هایی که اصلا از لحاظ قانونی اطلاعات نداشتن و باعث شده که موکل گمراه تر شود ، فقط یک چیز خیلی مهم بهتون بگم اینکه وقتی طرف مقابل شما وکیل گرفته شما هم باید وکیل بگیرید که بتوان از پرونده طلاق شما دفاع کند.

 

 

 

 

2 نظرات
  1. امیر فتوت می گوید

    سلام خداقوت اطلاعات خوبی به دست اوردم ممنون از سایت خوبتون

    1. کارشناس حقوق محمدرضایی می گوید

      خواهش می کنم ، ممنون از همراهی شما

نظرات بسته شده است.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی