آیا مستاجر حق انتقال ملک به غیر را دارد؟ | وکیل ملک در مشهد

وکیل ملک در مشهد

 

مجموعه گروه راه امید با بررسی موشکافانه پرونده های شما توسط وکلا و فارغ التحصیلان کروه وکلای نوین با ارائه راه حل مناسب از میان وکلای گروه راه امید  بهترین و باتجربه ترین وکیل در ارتباط با پرونده شما معرفی میگردد . برای ارتباط با وکیل موفق در امور ملکی از طرق زیر عمل نمایید .

 

توصیه میشود چنانچه برای پرونده و مشکل خود نیاز به مشاوره کامل دارید بهتر است نوبت حضوری را اخذ نمایید.

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص ملکی در مشهد اینجا کلیک کنید

پرسش شما

ملکی داشتیم مسکونی که آن را اجاره دادیم. در اجاره نامه ذکر کرده بودیم که مستاجر حق انتقال به غیر را ندارد ولی شخص مستاجر عین اجاره را به شخص ثالثی اجاره داه و همچنین در قرارداد قید کرده بودیم در صورتیکه اجرت‌المثل (اجاره بها) یکماه به تاخیر بیفتد، می‌توانیم قرارداد را فسخ نماییم. با توجه به این شرایط و با توجه به اینکه شخص دیگری در منزل است می‌توانیم قرارداد را فسخ کنیم و حکم تخلیه بگیریم؟

 

پاسخ ما

طبق مقررات از دو جهت حق فسخ قرارداد را دارید:

۱- از جهت انتقال به غیر برخلاف شرط

۲- از جهت تاخیر در پرداخت اجاره‌بها در موعد مقرر

 

پرسش شما

اگربخواهیم مسائل حقوقی اجاره ملکی از لحاظ قانونی مستحکم باشد چه نکاتی را باید رعایت کنیم. آیا مشاورین املاک از لحاظ حقوقی آن ضمانت را دارند که اگر مشکلی پیش آید پاسخگو باشند؟

 

پاسخ ما

پیشنهاد می گردد با یکی از وکلای با سابقه مشورت و از وی درخواست کنید که در تنظیم قرارداد اجاره نظارت داشته باشند تا چنانچه قراردادهای از پیش تهیه شده در مشاورین املاک مشکل قانونی داشته باشد اصلاح گردد.

تنظیم اجاره‌نامه در مشاورین املاک تضمینی از حیث صحت اجاره‌نامه نمی کند و بهتر است پس از مشورت با وکیل با سابقه به صورت رسمی در دفتر اسناد رسمی اجاره‌نامه را تنظیم کنید. 

 

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

 راه امید با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است. با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و  وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد. در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد. این امر باعث می‌شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود