مشاوره حقوقی استرداد جهیزیه در تهران

استرداد جهیزیه در تهران

چنانچه به دنبال وکیلی خوب و مشاور جهت استرداد جهیزیه هستید ما به شما تیمی از وکلا را معرفی میکنیم که در شهر تهران تخصصی در حوزه خانواده و جهیزیه فعالیت مینماید .

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل استرداد جهیزیه در تهران 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

وکیل خوب برای استرداد جهیزیه در تهران 

در انتخاب وکیل باید دقت کافی و لازم را داشت چرا که انتخاب وکیل خوب برای انجام امور پرونده بسیار مهم ست چون این وکیل است که باید نقش موثردرانجام امور پرونده ای که به آن محول شده را داشته باشد.
انتخاب یک وکیل خوب مثل انتخاب یک پزشک خوب است،پس همانطور که برای مراجعه به پزشک تخصص پزشک وشهرت آن مدنظر است برای انجام امر وکالت هم باید بسته به موضوع پرونده باید وکیل متخصص که به صورت تخصصی در آن امور وکالت می کند را انتخاب کرده امروزه بسیاری از وکلا در همه امور وکالتی کار وکالت می کنندواین همانند پزشک عمومی باشد.انجام وکالت تخصصی توسط وکیل متخصص در زمینه تخصص وکیل صورت می گیرد. وقتی شمابه یک وکیل مراجعه می کنید وکیل هر پرونده ای با هر موضوع راقبول می کند حتی اگر در حیطه تخصصش نباشد و این اولا باعث می شود اقدام وکیل برای انجام امور پرونده تخصصی نباشد و از کیفیت کار بکاهد.
دوما به دلیل حجم زیاد پرونده های وکیل زمان زیادی صرف انجام رسیدگی امور پرونده شود.
موسسه حقوقی راه امید با بر طرف کردن مشکلات که شما همراهان گرامی دقدقه آن را دارید اعم از اینکه در زمان مناسب رسیدگی به امور پرونده انجام پذیرد،پرونده توسط وکیل تخصص انجام گیردو….با کادری مجرب ومتبهر و متخصص از وکلای بنام دادگستری در همه زمینه ها و امور اعم از بین المللی،کیفری،حقوقی،خانواده،شهرداری ها،تامین اجتماعی،اداره کار،امورحسبی و…محیطی را فراهم ساخته تا با مشاوره تخصصی وانجام وکالت تخصصی در این موسسه شما همراهان گرامی با اطمینان خاطر و خیالی آسوده انجام امور وکالتی خود را در تهران و دیگر استانها به وکلای راه امید بسپارید.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

پرسش : زوجه بدون اجازه زوج در منزل پدر خود به سر می‌برد و در غیاب شوهر قسمتی از اثاثیه منزل را با کمک برادرش برده است. آیا در این گونه موارد آرایی از سوی دادگاه صادره شده است؟ آیا در هنگام تنظیم دادخواست طلاق این موضوع تأثیری در محکومیت زن دارد؟

پاسخ : جهیزیه از جمله دارایی های زن است که با بردن آن به منزل شوهر به او اجازه استفاده می‌دهد. اگر زوج با بردن جهیزیه توسط زوجه موافق نباشد، مشارالیها می‌تواند به دادگاه مراجعه نماید و این موضوع تأثیری در طلاق ندارد؛ اما چنانچه زوجه مقداری از اثاثیه متعلق به زوج را به عنوان جهیزیه خود معرفی کند و در هنگام تأمین اموال با خود ببرد، زوج می‌تواند به دادگاه موضوع را اعلام کرده و استرداد آن را مطالبه نماید. این موضوع جنبه کیفری ندارد و صرفاً زوجه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود