وکیل فسخ قرار داد درمشهد

وکیل فسخ قرار داد

 موسسه حقوقی بین المللی بهروش راه امید با داشتن وکیل فسخ قرار داد و وکلای متخصص در موضوعات مختلف و با تخصوصی کردن پرونده های حقوقی ،کیفری و خوانده سعی در هر چه بهتر و سریع تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قراردادها در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

آدرس:

قاسم اباد – بلوار شاهد -شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

موسسه حقوقی بین المللی راه امید

 

حسن ما در تخصصی بودن ماست

 

حدود دیماه ۹۵ یه واحد آپارتمان به مبلغ دویست و هشتاد میلیون تومان قولنامه کردم که شصت میلیون تومان از آن را می بایست به هنگام تحویل سند در اواخر خرداد ماه ۹۶ باید پرداخت می کردم ، به همراه کد رهگیری . فروشنده مدعی بود که تا فروردین ماه۹۵ کل سند های این مجتمع آماده است و به هر یک از خریداران تحویل داده خواهد شد .در ضمن کل مجتمع بابت ساخت در تیر ماه ۹۴ در رهن بانک قرار گرفته و تا اسفند ماه ۹۵ مهلت پرداخت بدهی داشته و هم اکنون که در اواخر مرداد ماه ۹۶ هستیم فروشنده هیچ گونه اقدامی در خصوص تفکیک سند و پرداخت بدهی بانک انجام نداده است و مالکین این مجتمع بلاتکلیف بوده و استرس دارند که بانک مجتمع را مصادره کند لطفا راهنماییم کنید .

 

پاسخ:

شما می توانید دادخواست الزام به تفکیک ، فک رهن و تنظیم سند داده و آپارتمان را تحویل بگیرید ، در صورتی که فروشنده محکوم شد ، و حکم را اجرا نکرد ، سند به شرطی منتقل می شود که دیون رهن و فک رهن را پرداخت کرده و همچنین سایر هزینه های قانونی مطالبه شده را بپردازد و سایر اقدامات لازم صورت پذیرد ، در غیر اینصورت می بایست دادخواست فسخ معامله یا قرارداد کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود