وکیل ملک خوب در مشهد

وکیل ملک خوب

 موسسه حقوقی بین المللی بهروش راه امید با داشتن وکلای متخصص در موضوعات مختلف و با تخصوصی کردن پرونده های حقوقی ،کیفری و خوانده سعی در هر چه بهتر و سریع تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

آدرس:

قاسم اباد – بلوار شاهد -شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 موسسه حقوقی بین المللی راه امید

 

حسن ما در تخصصی بودن ماست

 

با ارجاع هر پرونده پس از بررسی اولیه از میان وکلای خبره به وکیل متخصص در آن امور ارجاع میگردد.

 پرسش : تطبیق درخواست با مقررات (ماده ۵) چه مفهومی  دارد ؟

پاسخ: عملیاتی مقدماتی و تشریفاتی عملیات افراز می باشد که با صحت از ابتدا تا انتها عملیات مقدماتی که همان تحدید حدود است طی شده باشد که از لحاظ مساحت و ابعاد و طول با مجاورین منطبق شده باشد و همچنین حقوق ارتفاقی ملک نسبت به مجاورین و بالعکس تعیین شده باشد.

پرسش: بند ۳۷۷در دادگاه افراز ملک مشاع که بخشی از آن مجهو  است درباره چیست ؟

پاسخ : هر موقع نسبت به ملکی که بخشی از آن مشاعا” درخواست و مطالبه ایی  ثبت شده باشد و مابقی مجهول المالک باشد و قطعیت رای دادگاه بر افراز آن صادرشده باشد، اگر آگهی نوبتی آن  بخش تقاضای ثبت شده را صادر نکرده باشد می بایست صدور آگهی نوبتی  قسمت  تقاضای ثبت شده  صادر نشده باشد و می بایست صدور آگهی نوبتی آن و نیز پذیرش در خواست ثبت سهام مجهول طبق حکم یاد شده (مزبور) صورت پذیرد و در صورتی که آگهی نوبتی  در قبل به نحو اشاعه نشر کرده باشد الباقی اقدامات ثبتی بر طبق رای صادرشده تعقیب وپیگیری و اگر سهم مشاعی یاد شده (مزبور) مسبوق به  صدور سند مالکیت  باشد حقوق ارتفاعی و مساحت و حدود و مشخصات آن طبق حکم قطعی دادگاه با اشاره به اینکه شماره حکم در ملاحظات ثبت ملک یاد شده و نسبت به سهم مجهول المالک به شرحی که در فوق ذکر شد عمل می شود .

 

 پرسش: در صورت عدم توانایی مالی برای گرفتن وکیل باید چه کارکنیم ؟

پاسخ : اگر قادر به پرداخت حق الوکاله  نیستید خوب است بدانید که در پرونده های حقوقی می توانید از کانون وکلای دادگستری و یک وکیل معاضدتی عالی بهره مند شوید . یک وکیل خوب می تواند معاضدتی باشد و همچنین در بعضی از پرونده های حقوقی و کیفری و به تشخیص دادگاه در بعضی از موضوعات خاص ، برای متهم وکیل تسخیری تعیین می گردد. در این خصوص می توانید از مشاوران حاضر در مراجع قضایی یا دادگاه یا اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری کمک بگیرید.

 موسسه راه امید ، گروهی است مجرب و متعهد از حقوقدانان و وکلای پایه یک دادگستری که با دارا بودن تجربه و دانش کافی ، و همچنین ارتباطات موثرو موفق با حقوقدانان و وکلا در ایران و سایر کشورها توانسته است که تیم حقوقی پای بند و پرتوان به اصول اخلاقی و حرفه ای را جهت ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز به کلیه افراد ، سازمانها و شرکتها و نهادهای دولتی و عمومی هم در ایران و هم در خارج از کشور تشکیل دهد.

موسسه راه امید ، با بیش از چند سال کار و فعالیت و تجربه در عرصه های حقوق داخلی و بین المللی توانسته است که علاوه بر ارائه مشاوره و همچنین طرح و پیگیری پرونده های حقوقی موفق و کارآمد برای تمام موکلین ایرانی و خارجی در مراجع قانونی ایران ، حضوری موفق هم در دادگاههای ایران وهم در سایر کشورها و هم در عرصه های مختلف حقوق بین الملل داشته باشد.

علاوه بر این موسسه راه امید درحال تهیه فیلمهای مستند حقوقی است که هم در شبکه های تلویزیونی داخلی و همچنین شبکه های تلویزیونی خارجی وهم سمینارهای بین المللی نیز به نمایش گذارده شود .

بدین ترتیب موسسه راه امید مفتخر است که یک فرصتی استثنایی در اختیار شما قرار دهد تا بجای صرف وقت و هزینه زیاد در پیدا کردن افراد متعدد و باتجربه برای مسائل مختلف حقوقی و کیفری یک مجموعه از دانش ، تجربه و تخصص را با صرف وقت و هزینه کمتر و مناسب تر در اختیار شما قرار دهد .

با سپاس فراوان از شما 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود