وکیل پرونده های مزاحمت تلفنی در مشهد

وکیل مزاحمت تلفنی در مشهد

 

این مجموعه با حضور وکلا و متخصصین  در حوزه جرایم رایانه ای و کیفری این گونه پرونده ها را با حداکثر تلاش خود آن را به سمت موفقیت سوق میدهد . تمایز گروه راه امید با دیگر مراکز در این می باشد که با ارجاع هر پرونده وکیل متخصص آن ارجاع میگردد.

ارسال پیامک های #توهین آمیز و تماس تلفنی مکرر ایجاد #مزاحمت

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مزاحمت تلفنی در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

مستند به ماده ۶۴۱ قانون مجازات :

⚖ هر کس با دستگاه تلفن یا سایر دستگاه های مخابراتی برای دیگران ایجاد مزاحمت کنند

علاوه بر ایجاد مقررات خاص شرکت مخابرات مرتکب به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد. حکم این ماده مربوط به تلفن ثابت و همراه اعم از اینکه : همراه اول،، ایرانسل یا هر شرکت دیگری باشد قابل تسری است. همچنان که مزاحمت تلفنی سایر مشترکین به راحتی قابل پیگیری است. مشترکین ایرانسل نیز به راحتی قابل تعقیب هستند. البته به کلیه دارندگان سیم کارت های ایرانسل توصیه می گردد که سیم کارت تلفن خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت گم شدن سیم کارت فوراً مراتب را به شرکت ایرانسل اطلاع دهند.چنانچه شخصی مزاحم تلفنی بشود به کجا بایستی در تهران برای شکایت مراجعه کنیم

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص مزاحمت تلفنی در مشهد اینجا کلیک کنید

 

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ، این امر باعث میشود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود