بهترین وکیل تغییر سن در مشهد

بهترین وکیل تغییر سن

 

 در سامانه راه امید تیمی از کارشناسان متعهد و همچنین تیم CRM (تیم پشتیبانی موکلین) پشتیبان موکلین عزیز می‌باشند به طوری که بعد از معرفی وکیل توسط کارشناسان ، تیم CRM با موکل محترم تماس می‌گیرند و پیگیر روند کار وکیل خواهند بود و چنانچه موکلی بنا به هر دلیلی از وکیل خود ناراضی باشد، پرونده به وکیل دیگری ارجاع داده می‌شود .

 

 آدرس : مشهد -قاسم اباد -بلوار شاهد-شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تغییر سن در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

اطلاعات نوشته شده در شناسنامه به عنوان هویت شخص در همه‌ جا کاربرد دارد، یعنی شناسه‌‌ی تشخیص هویت شخص شناسنامه‌ی اوست. سن نیز از اطلاعاتی است که در شناسنامه نوشته می‌شود. سن شخص در مواردی مثل ازدواج، استخدامی، سربازی، استفاده از خدمات بیمه و سایر خدماتی که در یک کشور ارائه می‌شود و فقط برای یک محدوده‌ی سنی خاصی است، کاربرد دارد. بنابراین، تغییر سن که شامل کم یا زیاد کردن سن نوشته شده در شناسنامه است، اهمیت می‌یابد.

 

بهترین وکیل تغییر سن در سامانه راه امید به من کمک کرد تا بتوانم مشکلات مربوط به تغییر سنم را پیگیری و حل کنم. شما هم اگر در زمینه تغییر سن مشاوره می‌خواهید، می‌توانید از طریق سامانه راه امید به بهترین وکیل تغییر سن معرفی شوید.

 

وکیل تغییر سن

شخصی که خواهان تغییر سن شناسنامه‌ای خود اعم از کم یا زیاد کردن می‌باشد، اگر این تغییر سن کمتر از ۵ سال باشد، باید دادخواست خود را علیه  اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه به دادگاه همانجا بدهد و مدارک و دلایل خود را ضمیمه‌ی آن کند. دادگاه دلایل خواهان را بررسی می‌کند و رای صادر می‌نماید که این رای قابل اعتراض در دادگاه تجدینظرخواهی می‌باشد که رای دادگاه تجدیدنظر قطعی خواهد بود و دیگر شخص نمی‌تواند دوباره دادخواست تغییر سن بدهد.

وکیل-تغییر-سن

اما اگر تغییر سن بیشتر از ۵ سال می‌باشد، شخص باید درخواست خود را همراه دلایل و مدارکش به دبیرخانه کمیسیون تشخیص سن اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه بدهد و در آنجا جلسه رسیدگی برگزار می‌شود و شخص می‌تواند دلایل و شهود خود را ارائه دهد. همچنین، کمیسیون می‌تواند شخص را به پزشکی قانونی بفرستد. رای کمیسیون هرچی که باشد، غیرقابل اعتراض خواهد بود و شخص نمی‌تواند دوباره درخواست تغییر سن بدهد.

در سامانه راه امید وکلای متخصص و آگاه از قوانین و مقررات برای امر تغییر سن حضور دارند که می‌توانید از طریق مشاوره تلفنی، آنلاین و یا حضوری با بهترین وکیل تغییر سن در سامانه راه امید ارتباط برقرار کنید و به راحتی مراحل تغییر سن خود را بگذرانید.

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص تغییر سن در مشهد اینجا کلیک کنید

راه امید؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تغییر سن در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود