وکیل اداره کار در اصفهان+ مشاوره حضوری رایگان

وکیل اداره کار در اصفهان

 

درود بر اصفهانی های عزیز.میدونم که شما براتون وقت مهمه و تو این شهر پر جمعیت حسابی سرتون شلوغه و در حال حاضر با کارگر و کار فرما به مشکل خورده اید. اگر با من همراه باشی و با صبر و حوصله این مقاله رو بخونی سعی کردم کمکت کنم تا مشکلت هرچه سریع تر حل بشه و با بهترین وکیل اداره کار در اصفهان و با کیفیت از نظر کاری و مناسب از نظر هزینه آشنا بشی . همراهم باش…

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اداره کار در اصفهان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

بهترین وکیل اداره کار در اصفهان:

برای انتخاب وکیل متخصص اداره کار در اصفهان باید سابقه کاری و تجربه وکیل رو در پرونده های اداری و کاری در نظر بگیریم تا حق و حقوقی از کارگر و کارفرما ضایع نشود بدین منظور تیم ما با بررسی هایی که در شهر اصفهان انجام داده تونسته وکلای مجرب رو پیدا کنه تا شما بتونید با خیال راحت مشکلتون رو حل کنید.

قرارداد کار چیست؟

قرارداد کار قراردادی شفاهی یا کتبی می باشد بین کارگر و کارفرما که به موجب آن کارگر در قبال دستمزدی که دریافت میکند برای کارفرما کاری را انجام می دهد.

شرایط صحت قرارداد کار بر اساس ماده ۹ قانون کار:

 

مشروعیت مورد قرارداد:

به این معنا که موردی را که کارگر و کارفرما برای آن قرارداد را انعقاد می کنند باید مشروع و قانونی باشد. مثلا انعقاد قراردادی برای ساخت آشپزخونه برای تولید مواد مخدر به دلیل غیر مشروع بودن موضوع قرارداد صحیح نیست و قرارداد باطل است.

معین بودن موضوع قرارداد:

قراردادی که بین کارگر و کارفرما بسته میشه باید موضوع مورد قرارداد مشخص باشه تا فرد بتونه ببینه که از پس کار بر میاد یا نه و انتظارات طرف مقابل رو هم بتونه انجام بده.

اهلیت داشتن طرفین قرارداد:

یکی از شرط های مهم در قرارداد بین کارگر و کارفرما است که برای انجام کار,پرداخت. دریافت مزد ممنوعیتی وجود نداشته باشد به عنوان مثال : طرفین اهلیت قانونی عقل,بلوغ و اختیار لازم را برای انعقاد قرارداد داشته باشند و محجور نباشند.

وکیل اداره کار در اصفهانانواع قرارداد کار:

قرارداد کار دائمی:

قرارداد کار دائمی یا قرارداد کار غیر موقت قراردادی است که در آن مدتی برای قرارداد تعیین نشده است در واقع این نوع قرارداد بهترین نوع قرارداد برای کارگر است زیرا موجب می شود تا کارگر بتواند از مزایای یک کار ثابت برخوردار شود و با افزایش تعداد سال های کاری مزایای کارگر از جمله سنوات و بیمه افزایش پیدا کند.

قرارداد کار موقت:

قراردادی که بین کارگر و کارفرما برای مدت زمانی مشخص بسته می شود و در آخر با تسویه و پرداخت مزد خاتمه می یابد و حتما باید تاریخ شروع و پایان ذکر شود.

قرارداد کار معین:

به قرارداد هایی گفته می شود که زمانی مشخصی ندارد و برای انجام یک کار منعفد شده اند و هرگاه که کار به اتمام برسد قرارداد خاتمه می یابد و هزینه تسویه می شود.

برای ارتباط مستقیم با وکیل اداره کار در اصفهان اینجا کلیک کنید.

قرارداد کار آزمایشی:

قرارداد آزمایشی برای کارگر ساده یک ماه و برای کارگران ماهر سه ماه است و در این مدت اگر از طرف کارفرما قرارداد بهم بخورد موظف است تمام حقوق و مزایا را پرداخت کند اما اگر از طرف کارگر باشد فقط صرفا مزد ایام کارکرد به او تعلق می گیرد.

قرارداد کار ساعتی:

با توجه به ماده ۳۵ و۳۷ و۷ قانون کار کارگرانی که بر اساس قرارداد ساعتی مشغول به کار می شوند نسبت به همان ساعت از حقوق و مزایا بهره مند می شوند.

سنوات چیست؟ 

مطابق به ماده قانون کار کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند که یکسال کارکرده یا چند ماه کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد.

پرسش و پاسخ از وکیل خوب اداره کار در اصفهان

پرسش : در مواردی که با شکایت کارفرما کارگر بازداشت شده و برابر تصمیم مراجع صالحه با قید ضمانت آزاد میگردد و کارفرما وی را موقتا بکار اعاده نماید، آیا بازهم تکلیفی به پرداخت حقوق مقرر در تبصره ماده ۱۸ خواهد داشت؟

پاسخ : نظر به اینکه هدف قانونگذار رسیدگی به مشکل معیشتی خانواده کارگر بوده است و بر اساس رویه های موجود چنانچه کارگر بر اساس شکایت کارفرما توقیف وسپس با قید ضمانت آزاد گردد، کارفرما میتواند تا تعیین تکلیف نهایی کارگر را به کار اعاده نماید. بدیهی است در غیر اینصورت کارفرما مکلف به پرداخت مبلغ مزبور خواهد بود.

پرسش : در موادی که بر اساس رای صادره از مراجع حل اختلاف، کارگر بکار قبلی اعاده میگردد، و کارفرما مکلف میگردد حق السعی ایام تعلیق یعنی از تاریخ اخراج تا تاریخ اعاده بکار مجدد را پرداخت نماید، پرداخت کسورات قانونی ( حق بیمه و مالیات سهم کارگر ) به عهده کیست و به چه نحو؟

پاسخ : برابر مقررات مالیاتی و قانون تامین اجتماعی اینگونه کسورات توسط کارفرما از حق السعی کارگر کسر میگردد و در مواردی که حکم مراجع حل اختلاف توسط دایره اجرای احکام دادگستری اجرا میگردد، کسورات قانونی مزبور مربوط به ایام تعلیق به عنوان بدهی کارگر به کارفرما بوده و کارفرما میتواند باستناد بند «الف» ماده ۴۵ قانون و بارعایت ترتیب مقرر در ماده ۴۴ قانون مرقوم، طلب خود را وصول نماید.

چرا به وکیل اداره کار در اصفهان نیاز داریم:

  1. می توانید سوالات خود را به صورت تلفنی یا حضوری از وکیل اداره کار در اصفهان بپرسید.
  2. وکیل اداره کار در اصفهان دارای تجربه چندین ساله است که می تواند تمامی سوالات شما را پاسخ بدهند.
  3. با توجه به تعداد پرونده هایی که داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. تنظیم قرارداد برای شرکت ها

هزینه وکیل اداره کار در اصفهان چقدر است؟

اگر شما میخواهید برای کار خود و گرفتن حق و حقوق وکیل بگیرید و میخواهید بدانید که هزینه وکیل اداره کار چقدر است می توانید بر روی وکیل اداره کار در اصفهان کلیک کنید. زیرا هزینه وکیل اداره کار بستگی به نوع کار و مدت زمانی است که قرار است برای پرونده شما فقط گذاشته است.

لیست مقالات مرتبط با وکیل اداره کار در اصفهان

مشاوره با وکیل اداره کار در اصفهان:

وکیل نوین با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و  وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد شما می توانید برای ارتباط با وکیل اداره کار در اصفهان بر روی مشاوره تخصصی کلیک کنید.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اداره کار در اصفهان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود