وکیل طلاق در اردبیل

وکیل طلاق در اردبیل

با سلام خدمت همراهان سامانه وکیل نوین ممنون از شما که سامانه وکیل نوین رو انتخاب کردید.در این مقاله قصد داریم مراحل طلاق یک طرفه.طلاق توافقی. و ویژگی های یک وکیل طلاق موفق در اردبیل رو بررسی کنیم.

پرونده های طلاق را می توان از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد.اول از همه باید بدونیم که طلاق انواع مختلفی دارد.طلاق بائن/طلاق رجعی شاید براتون سوال شده باشه که:

طلاق بائن به چه معناست:طلاق بائن خودش به چند دسته تقسیم میشه.طلاق خلع.طلاق مبارات.طلاق غیر مدخوله.طلاق یائسه.و….البته باید بدونیم در طلاق بائن حق رجوع از زوج گرفته می شود و مرد نمیتواند رجوع کند بلکه برای رجوع حتما باید صیغه عقد خوانده شود.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در اردبیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

وکیل طلاق چه وظایفی دارد؟

حضور وکیل در پرونده های طلاق را باید جدی گرفت.همیشه درپرونده های طلاق موضاعاتی مطرح میشه که خیلی کمتر در پرونده های دیگه ردپایی از اون ها دیده میشه.اگه قبل از این که در پرونده های طلاق به مشکل بخوریم هنگام عقد با یک وکیل مشورت کنیم.و خیلی از حقوقمون رو در سند ازدواج قید کنیم. هرگز در هنگام طلاق دچار مشکل نمیشیم.این حقوق میتونن شامل:حق تحصیل/حق مسکن/میزان مهریه/میزان نفقه.و خیلی چیز های دیگه بشه.یک وکیل در قدم اول باید تسلط کافی بر تمامی قوانین داشته باشه و از اونجا که نحوه دادرسی در طلاق در این چند سال مدام در حال تغییر است.وکیلی در این امر موفق که با نحوه دادرسی اشنایی دقیق داشته باشه.البته لازم که تجربه کافی هم داشته باشه.تا بتونه به ما کمک کنه.

بهتره بدونیم پرونده های طلاق معمولا به سه دسته تقسیم میشن.

۱)طلاق از طرف مرد:

۲)طلاق از طرف خانم: 

۳)طلاق توافقی:

بهتره با هم به یک سری سوال پر تکراری که موکلین در سامانه وکیل نوین مطرح کردن.رو در این مقاله بررسی کنیم شاید سوال شما هم باشه.

آیا به صورت اینترنتی میتوان طلاق توافقی گرفت؟

طلاق یک سری تشریفات دارد که باید با حضور دو شاهد انجام شود.و در تمام مراحل دادرسی و توافقات نیاز به حضور طرفین میباشد.پس میتوان گفت:انجام اون از طریق اینترنت امکان پذیر نیست.

 

در طلاق توافقی نیازی به مراجعه به دادگاه می باشد؟

در طلاق توافقی یکی از مراحل اصلی مراجعه به دادگاه می باشد.مگر در صورتی که تمامی مراحل را به وکیل بسپارید.در این صورت نیازی نیست به دادگاه مراجعه کنید.

وکیل طلاق در اردبیلآیا می شود بدون وکیل طلاق گرفت؟

قطعا وقتی تصمیم میگیرید به زندگی مشترک خودتون پایان بدید بزرگ ترین سوال براتون این که ایا مراجعه کردن به وکیل متخصص طلاق الزامی هست یا بدون وکیل هم میشه اینکار انجام بدید.ولی باید بدونید که وکیل طلاق شما رو راهنمایی میکنه تا بتونید تصمیم درست رو بگیرید و البته اگه تصمیم به طلاق توافقی داشته باشید میتونید بدون وکیل اقدام کنید اما ممکن تا ۶ماه هم وقت ببره.اما اگه این کار رو به وکیل بسپارید میتونه تنها ظرف ۱۰ روز براتون اقدام کنه.

برای سپردن پرونده طلاقتون به وکلا متخصص سامانه وکیل نوین تنها کافیه رو کلمه وکیل نوین کلیک کنید.

برای گرفتن طلاق توافقی ۱۰ روزه و مشاوره حضوری رایگان اینجا کلیک کنید.

اهمیت وکیل طلاق در چیست؟

باید بدونید هر وکیلی که در هر موضوعی انتخاب میشه.باید ویژگی های مخصوص خودش رو داشته باشه.قطعا هر فردی در مسئله طلاق راضی به انتخاب سرسری وکیل نیست و معمولا موکلین در انتخاب وکیل در پرونده های طلاق بسیار دقیق عمل میکنن.زیرا که قراره تمامی اسرار خودشون رو در زندگی با اون وکیل درمیون بذارن.و قطعا اولین کاری که هر موکل انجام میده پرس جو در رابطه با تخصص وکیل هست.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص طلاق در اردبیل اینجا کلیک کنید

وکیل طلاق با تجربه چه ویژگی هایی دارد؟

یک وکیل طلاق موفق در کنار سواد کافی که داره باید با نحوه دادرسی هم اشنا باشه.تا بتونه در کمترین وقت ممکن کار موکل خودش پیش ببره.در قدم بعدی فن بیان یک وکیل اون هم در دعاوی خانواده خیلی مهم هست.ولی این یادتون نشه یک وکیل موفق هیچ وقت هیچ تضمینی بابت پرونده نمیده.اما همواره تمام تلاشش میکنه تا پرونده شما رو به نتیجه برسونه.بهتره بدونید که یک وکیل کیفری هم قادر به انجام قبول پرونده خانواده هست ولی قطعا وکیلی که به طور اختصاصی پرونده های خانواده رو قبول میکنه خیلی موفق تر هست.

مشاوره تلفنی وکیل طلاق مفید است؟

بله قطعا مشاوره تلفنی اگه با کسی باشه که متخصص در اون امر هست.میتونه خیلی مفید باشه و میتونید با راهنمایی که از مشاورین میگیرین گاها بدون نیاز به مراجعه حضوری به وکیل به جواب مورد نظرتون برسید.البته اینم بگم ما در سامانه وکیل نوین امکان مشاوره تلفنی فراهم کردیم.و بعد از مشاوره و در صورت نیاز شما رو به وکیل مورد نظرتون ارجاع میدیم.برای مشاوره تلفنی تنها کافیه بر روی کلمه وکیل نوین کلیک کنید.

در انتها ممنون از همراهی شما عزیزان با تیم وکیل نوین .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در اردبیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود