بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد | مشاوره حضوری رایگان۱۴۰۲

معرفی وکیل متخصص کیفری در مشهد

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد 

 

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد از مهمترین موضوعات در زمینه جرایم کیفریست. کلاهبرداری جز جرم‌های مرکب محسوب میشه که معمولا به دلیل حساسیت و پیچیدگی باید از یک وکیل کارکشته در این زمینه استفاده کرد.

طبق آمارهای برآورد شده بخش زیادی از پرونده‌های کیفری به جرایم مالی چون کلاهبرداری ختم میشه. پیگیری‌های مداوم و مصرانه می‌خواد تا بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد بتونه، از پس آن و مشکلاتش بربیاد.

 

اگر نیازمند مشاوره در این زمینه هستید با کلیک در این قسمت می‌توانید با بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد مشورت بگیرد.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

در این مقاله طبق عناوین زیر به بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد می‌پردازیم:

  • کلاهبرداری چیست
  • جرائم مختص کلاهبرداری
  • نحوه تشخیص جرم کلاهبرداری
  • وکیل کلاهبرداری کیست
  • نقش وکیل در پرونده‌های کلاهبرداری
  • اهمیت مشاوره با بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد
  • وکیل کلاهبرداری آنلاین 
  • بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد

 

کلاهبرداری چیست؟

قبل از آنکه به مباحث پیرامون بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد بپردازیم، بهترست بدونیم خود عمل کلاهبرداری چیست؟ این نوع عمل غیر قانونی یعنی برداشتن مال و ثروت فردی دیگر که هیچگونه تعلقی به فرد کلاهبردار نداره. در این مسیر فرد متقلب برای قانونی جلوه دادن رفتار و اعمالش دست به اقدامات غیر قانونی می‌‌زنه. یعنی از طریق روش‌های خلاف قانون  فرد مورد نظر  را مجاب می‌کنه تا مال و اموالش را به فرد متقلب بسپارد.

از اونجایی که هیچگونه اطلاعی از غیر قانونی بودن و غیر موجه بودن فرد کلاهبردار نداره، پس به راحتی اعتماد می‌کنه. و به این عمل کلاهبرداری میگن. قوانین و تبصره‌های پیرامون آن بسیار زیاده. چرا که خود به انواع گوناگونی تقسیم میشه.

 

جرائم مختص کلاهبرداری

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد باید بتونه به خوبی انواع جرائم مختص کلاهبرداری را تشخیص بده و به موقع به فرد مالباخته کمک کنه.

از طرفی حتی فردی که متهم به کلاهبرداری شده یا حتی کلاهبرداره، مجازه از وکیل کلاهبرداری استفاده کنه.

اما جرائم مختص کلاهبرداری عبارتند از:

  • معرفی ملک یا زمین به عنوان دارایی و زمین خود
  • انتقال مال و اموال یک شخص بدون هیچگونه اطلاعی
  • شرایط انحصار وراثت بر خلاف واقع 
  • تقسیم منافع شرکت بدون اطلاع ذینفعان
  • جعل اسناد نمایندگی بیمه
  • فروش هر گونه کالا و اموال با یک ارز دولتی اما گران‌تر
  • هر نوع خیانت در امانت

 

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد

نحوه تشخیص جرم کلاهبرداری

باید دقت داشته باشی که نحوه تشخیص جرم کلاهبرداری چندان ساده نیست. همین که متوجه شویم فلانی به اموال ما دستبرد زده یا به نام ما آن‌ها را فروخته و بذل و بخشش کرده، جرمی تشخیص داده نمیشه. همه  این موارد باید کشف و اثبات بشه و اینجاست که بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد بسیار مورد اهمیت واقع میشه.

تا بتونه با کشف موارد مشهود و کافی تخلف فرد کلاهبردار را به اثبات برسونه. در برخی از موارد به دلیل پیچیدگی امر و استفاده کلاهبردار از روش‌های متنوع  زمان زیادی برای اثبات جرم لازمه. تبصره و مواد گوناگونی برای توجیه و به دام انداختن فرد متقلب مورد نیازه. برای تشخیص بهترین روش استفاده از بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد.

مشاوره تلفنی و معرفی بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد اینجا کلیک کنید

 

کلاهبرداری در اینترنت 

کلاهبرداری سایبری یا رایانه‌ای جز مواردیست که در ده سال اخیر بیشتر از سایر موارد گزارش شده. افراد از پیچ و خم‌های اینترنت و روش‌های اخاذی آشنایی کافی ندارن و بازار کلاهبرداران حرفه‌ای کاملا داغه. اما با این وجود بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد با اشراف بر قوانین مربوطه در بسیاری از موارد می‌تونه کنار مالباختگان باشه و به آن‌ها کمک کنه.

وکیل کلاهبرداری کیست ؟

موردی که باید به آن دقت داشته باشیم اینکه مانور کلاهبرداری از سوی متقلب به گونه‌ای حرفه‌ای انجام میشه که فرد متوجه نمیشه. نه تنها متوجه نمیشه بلکه به جهت کسب سود مالی بیشتر خودش با پافشاری زیاد اصرار به معامله می‌کنه. در بیشتر مواقع هم فرد متضرر متوجه تقلب و حرفه‌ای بودن فرد کلاهبردار نمیشه.

بنابراین برای گرفتن حق و و حقوق خود از این افراد کلاش و خبره در سرقت و دزدی باید از بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد کمک بگیری. وکلای این حوزه معمولا با دانش کافی از تبصره‌ها و قوانین کیفری می‌تونن بهتر از بقیه کلاهبردار را به دام بندازن. و آن‌ها را در محکمه قانونی متهم کنن.

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهدنقش وکیل در پرونده‌های کلاهبرداری

وقتی فردی اقدام به فروش مال غیر می‌کنه یعنی کلاهبرداری کرده. کلاهبرداری هم یکی از جرائم کیفری محسوب میشه پس می‌توان از طریق دادگاه‌های کیفری مشکل را پیش برد. و هم اینکه به عنوان یک دعوای حقوقی آن را در دادگاه‌ها و دادسرهای حقوقی مطرح کرد. که بنابر صلاحدید وکیل کلاهبردار در مشهد می‌توان یکی از این دو نوع پیگیری را انتخاب کرد. اما بیشتر وکلا از آن به عنوان یک جرم کیفری نام می‌برن و ترجیح میدن به عنوان یکی از جرائم در دادگاه‌های کیفری مطرح بشه.

اهمیت مشاوره با بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد

در بیشتر موارد وقتی افراد متوجه کلاهبرداری میشن دچار شک و شبه و سرخوردگی میشن. از اینکه چرا به فرد متقلب اینقدر اعتماد و اطمینان داشتن که مال و اموال خود را به دست او سپردن. و هم اینکه استرس دارن که چگونه او را به دام بندازن تا مال خود را به دست بیارن. اینجاست که باید از یک بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد کمک بگیریم.

مزیت‌های کمک گرفتن از وکیل کلاهبرداری برای پرونده‌های جرائم کیفری عبارتند از:

  • او با تجربه و باسواده،پس بهتر راهنمایی میکنه.
  • زمان اثبات جرم با وکیل کوتاه‌تر از هر زمانیست که خودمان پیگیری کنیم
  • با محکوم شدن فرد متقلب راحت‌تر می‌توانیم مال خود را استرداد کنیم
  • نیاز نیست همه کارها را خودمان انجام بدیم و به کارهای شغلی و شخصی خود رسیدگی کنیم
  • امکان ثبت و ضبط اموال فرد متقلب یا بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد بیشتره

 وکیل کلاهبرداری آنلاین

اگر جز کسانی هستی که درگیر پرونده کلاهبرداری شدی بهتره اقدامات نادرست مثل اعمال سرخود و بدون مشورت را کنار بزاری.

بهتره از وکیل کلاهبرداری انلاین کمک بگیری. با کلیک در این قسمت می‌تونی یک وقت مشاوره تعیین کنی.بعد از آن با یک تماس ۵ دقیقه‌ای با بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد می‌تونی، صحبت کنی و تصمیم بگیری که ادامه مسیر را چگونه طی کنی.

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد

جرائم مالی از جمله کلاهبرداری بسیار زیاده یعنی از گذشته‌های دور تاکنون به شکل‌های مختلف در سطح جامعه وجود داشته. مخصوصا الان که با فراهم شدن شرایط اینترنت و رایانه جرائم سایبری هم بدان افزوده شدن.بنابراین در کنار هوشیارانه رفتار کردن اگر با چنین مشکلی مواجه شدی، اصلا عجله نکن. در این قسمت کلیک کن تا وقت مشاوره بهت داده بشه.

پس با مراجعه حضوری ادامه روند پیگیری قانونی علیه کلاهبردار انجام میشه.

 

 مجازات جرم کلاهبرداری در مشهد 

کلاهبرداری به معنای استفاده از وسایل متقلبانه برای فریب مردم و به دست آوردن اموال آن‌هاست. بنابراین، از هر وسیله‌ی متقلبانه‌ای که در این راه استفاده میشه مثل اینکه کلاهبردار مدیر کارخونه اس و یا یک مقام مهم دولتی و … باعث فریب خوردن اشخاص شود و اموال آن‌ها را از چنگشان در بیاره، کلاهبرداری محسوب میشه. منتها تفاوتی که وجود داره اینکه اگر کلاهبردار دارای پست و مقام دولتی باشه و از مقام خود سوءاستفاده و کلاهبرداری کنه، مجازاتش شدیدتر میشه. به این ترتیب،

 

مجازات کلاهبرداری از قرار زیر است:

  • اگر کلاهبرداری ساده باشه یعنی کلاهبردار از پست و مقام دولتی خود سوءاستفاده نکرده باشه، مجازات آن «حبس از ۱ تا ۷ سال و جزای نقدی معادل مال برده شده و رد اصل مال به صاحب آن» است.
  • اگر کلاهبرداری مشدد باشه یعنی کلاهبردار کارمند دولت باشه و از مقام خود سوءاستفاده کرده باشه، مجازات آن «حبس از ۲ تا ۱۰ سال و جزای نقدی معادل مال برده شده و رد اصل مال به صاحب آن و انفصال از خدمات دولتی به نحو دائم» است.

برای اینکه این جرم ثابت بشه باید عناصر مادی آن ثابت بشه. همان‌طور که در تعریف کلاهبرداری اومده، باید از وسایل متقلبانه‌ای استفاده بشه. مثلا کلاهبردار خود را مدیر یک موسسه مالی و اعتباری معرفی کنه که برای وامی که می‌خواد بده باید خانه چند میلیاردی زیان‌دیده در گرو باشه. اونوقت پس از اینکه خانه را از چنگ فرد در میاره، مشخص میشه که اصلا چنین موسسه‌ای وجود خارجی نداشته که بخواد مدیر داشته باشه.

دومین رکن اینکه شخص فریب ظاهرسازی‌های کلاهبردار را بخوره. اگر با وجود همه‌ی ظاهرسازی‌ها، خود شخص عاقل باشه و فریب نخوره، این رکن از جرم کلاهبرداری را نمی‌تونه ثابت کنه و مالی را که از دست داده از طریق شکایت کیفری کلاهبرداری نمی‌تونه پس بگیره بلکه باید از راه‌های دیگر استفاده کنه.
نکته مهم اینکه در کلاهبرداری استفاده از وسایل متقلبانه باید مقدم بر فریب باشه یعنی اول باید از وسایل متقلبانه استفاده بشه، سپس، شخص فریب بخوره به طوری که اگر این وسایل متقلبانه وجود نمی‌داشت، شخص فریب نمی‌خورد.

آخرین رکن اینکه مالی که کلاهبردار برمی‌داره، متعلق به دیگری باشه. بنابراین، اگر مثلا الف یک خانه‌ای داره که برای خودشه اما در اختیار ب است و الف به طریقی متقلبانه آن را از ب می‌گیره، این کلاهبرداری نیست چون مال خودشه. کلاهبرداری زمانیست که الف با وسیله متقلبانه مال ب را از او می‌گیره.

علاوه بر  عناصر مادی، باید عناصر معنوی جرم کلاهبرداری نیز اثبات بشه. عنصر معنوی این جرم اینکه کلاهبردار در استفاده از وسایل متقلبانه (سوءنیت عام) و در گرفتن مال از شخص دیگری (سوءنیت خاص) قصد و عمد داشته باشه. چنانچه این عنصر معنوی توسط شاکی (زیان‌دیده) ثابت نشه، جرم انجام شده کلاهبرداری نخواهد بود و ممکنه عنوان دیگری داشته باشه.

 

روش و مراحل شکایت از جرم کلاهبرداری

آدم‌ربایی از جمله جرائم کیفری است. فرآیند رسیدگی به جرایم کیفری از مراحل طولانی و هزینه‌بری برخورداره.

رسیدگی در دادسرا:

این شکایت پس از ثبت شکواییه کلاهبرداری توسط زیان‌دیده (شاکی)، توسط معاونت ارجاع به یکی از شعب بازپرسی دادسرا ارسال میشه. دفتردار پس از وصول شکواییه آن را ثبت و پرونده را نزد بازپرس پرونده ارسال میکنه. بازپرس پرونده نیز پس از بررسی محتویات شکایت طرح شده، دستور احضار دو طرف دعوای کیفری کلاهبرداری را به دفتردار خود میده. در ادامه احضاریه توسط مدیر دفتر شعبه بازپرسی تنظیم و برای دو طرف ارسال میشه.

هر دو طرف دعوای کیفری کلاهبرداری، روز رسیدگی در شعبه بازپرسی حضور می‌یابند و زیان‌دیده پرونده شکایت مندرج در شکواییه خود را دوباره مطرح میکنه. متهم پرونده (کلاهبردار) نیز در دفاع ممکنه ایراداتی را به شاهد وارد کنه که در این صورت دادگاه باید به این ایرادات رسیدگی کنه. پس از بررسی مدارک اولیه توسط بازپرس که در این راه ممکنه از آگاهی یا کلانتری – بسته به اهمیت موضوع- کمک گرفته بشه، ممکنه قرار بازداشت موقت تا صدور حکم برای متهم به آدم ربایی صادر بشه.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود