وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد

وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد

 

وکیل الزام به تنظیم سند مقاله ای است که در ان سعی شده در خصوص موضوعات مرتبط با ثبت سند توضیحاتی به مخاطب داده و نیز سوالات انان را نیز پاسخ دهد 

 

ممکن است برای شما هم پیش بیاید !…..همه ما با اموالی چون اپارتمان ، ماشین و زمین سر و کار داریم و بسیار شده است که در حین معاملات انها با سند عادی فروشنده ملک را ملزم به تنظیم سند در حق خود کرده باشیم ، اما در زمان اجرای تعهدات وی از انجام ان خودداری کند .

گاهی با توافق قبلی تنظیم سند را شرط پرداخت باقی مانده طلب کرده اید ، و فروشنده از انجام تعهد قانون خود که تنظیم سند رسمی در حق شماست خودداری می کند ، مواردی متفاوت هرچند در ماهیت شباهت هایی نیز دارند ، حال چاره چیست ؟ 

 

بذارید عنوان کنیم . وکیل برای الزام به تنظیم سند در مشهد شمارا یاری می کند تا بتوانید به حقوق خود برسید و دیگری را الزام کنید که در حق شما در دفاتر اسناد رسمی تنظیم سند را انجام بدهد .

اگر ملک خود را مورد خطر و سوء استفاده دیگری میبینید با فرم پایین و پر کردن مشخصات وکیل الزام به تنظیم سند با شما تماس خواهد گرفت

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

چرا ثبت مهم است ؟ 

 

پاسخ وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد این می باشد که با توجه به قواعد فقهی ما از ابتدا معاملات به نحوه ساده و با مبایعه نامه ها اتفاق می افتاد و این موضوع موردی برای استفاده سود جویان گشته و این موضوع تا امروز ادامه داشته است ، زیرا از منظر حقوقی با ایجاب و قبول میان فروشنده و خریدار معامله واقع می شود .

قانون گذار بعد از وجود اسناد موخر و مقدم و معارض در یک املاک اقدام به ثبت پلاک ثبتی املاک ثبت عمومی و عادی نمود و مردم را تشویق نمود املاک خود را ثبت کنند . این موضوع اثار خاصی را در بر دارد که تمامی انان توسط وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد جزء به جزء به افرادی که با وی ارتباط می گیرند گفته می شود . 

زیرا وکیل در مسائل ثبتی و ملکی ماهر بوده و در این موارد می تواند از موکل خود دفاع کرده و وی را به حق خود برساند 

 

 

چرا ثبت ملک مهم است ؟ ایا در صورت عدم ثبت ممکن است شخص نتواند مالکیت خود را اثبات کند ؟

 

توجه شما را به ماده ۲۲ قانون ثبت جلب می نمایم : همین که ملکی مطابق قانون در دفتر املاک به ثبت رسید دولت فقط کسی را
که ملک به اسم او ثبت شده و یا کسی را که ملک مزبور به او‌منتقل گردیده و این انتقال نیز در دفتر املاک به ثبت رسیده یا اینکه ملک مزبور از مالک رسمی ارثاً به
او رسیده باشد مالک خواهد شناخت. ‌در مورد ارث هم ملک وقتی در دفتر املاک به اسم وراث ثبت می‌شود که وراثت و انحصارآنها محرز و در سهم‌الارث بین آنها توافق بوده و یا در صورت‌اختلاف حکم نهایی در آن باب صادر شده باشد.


‌تبصره – حکم نهایی عبارت از حکمی است که به واسطه طی مراحل قانونی و یا به واسطه
انقضاء مدت اعتراض و استیناف و تمیز دعوایی که‌حکم در آن موضوع صادر شده از دعاوی
مختومه محسوب شود.

 

مختصر بگویم که نظر قانون گذار این بوده است که مالک کسی شناخته می شود که سند رسمی به نام وی می باشد و به این بحث اصل اصالت اسناد رسمی گفته می شود که افراد زیادی را درگیر پرونده های قضایی کرده است 

نگران نباشید وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد با علم به قانون و موضوع دعوای شما پشتیبان شما خواهد بود . زیرا این ماده دارای شبهات و اختلافاتی است که یک حقوقدان خبره از ان اگاهی دارد و می داند چطور ان را ابطال کند و یا دیگری را در حق شما ملزم کند در دفتر اسناد حاضر و اقدام به تنظیم سند برای شما نماید . 

شماره تماس : ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷   

 

 

 

 

با سلام میخواهم دعوای الزام به تنظیم سند خانه را بدهم چقدر هزینه دادرسی دارد ؟ با سلام برای ابتدا و بدوی مبغل ۳.۵ درصد ارزش منطقه ای را می بایست پرداخت نمایید . 

 

الزام به تنظیم سند بدون پرداخت تمام سند ممکن است ؟ بله اگر شرطی در خصوص تاریخ تنظیم سند نیامده باشد طرف مقابل می تواند الزام شما را به تنظیم سند از دادگاه بخواهد . 

 

یک ملک را معامله کرده ام و فروشنده با مبایعه نامه عادی ملک را به من فروخت و شاهدین نیز ان را امضا نموده اند . اما ایشان سند را به نام من نزد و به نفر دیگری ملک را فروخت و در حال حاضر اقدام به تنظیم سند برای اون شخص کرده است ایا امکان این هست که فرد را ملزم به تنظیم سند کنم ؟ 

ایشان مرتکب تخلفات بسیاری شده اند و میتوان هم به علل کیفری و هم حقوقی علیه ایشان طرح دعوی کرد و با باطل کردن سند صادره الزام شخص به ثبت سند را خواستار شد . اما پیچیده است و نیازمند بررسی دقیق تر 

با شماره ۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷  تماس بگیرید . 

 

یک ماشین ال ۹۰ خریده ام پولش را پرداخت کرده ام ولی برای من سند تنظیم نمیکند میتوانم شکایت کنم؟

بله میتوانید از طریق دادخواست الزام به تنظیم سند به طرفیت او بدهید و پس از اخذ رای توسط نماینده دادگاه تنظیم سند را انجام دهید البته توصیه ما این است که یک نوبت با وکیل متخصص تنظیم سند وکیل نوین در مشهد صحبت داشته باشید چرا که هر گونه دفاع نادرست شاید منتج به عدم اخذ رای مناسب شود . 

 

 

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص الزام به تنظیم سند در مشهد اینجا کلیک کنید

 

 

من یک سال و نیم پیش ماشین پراید کم کار بطور اتفاقی از یکی از اشناها خریدم و چون به ایشون اعنماد داشتم سند نزدم برگ سبز و سند برای مدتی برای مدتی دست ایشون ماند .

روزی که ماشین از جلوی بیمارستان به پارکینگ منتقل شد من بهشون زنگ زدم و تقاضای برگ سبز و سند را داشتم تا ماشین رو ازاد کنم .

مثل اینکه ایشون قبل از اینکه ماشین را به من بفروشد برگ سبز رو گم کرده بودند. الان نه وکالت میدهد و نه ماشین را ازاد میکند حدود ۲ماه هم هست که پدرشون فوت کرده و ماشین هم بنام پدرشون بوده ازکجا اقدام کنم برای سند؟

جهت تنظیم سند و تحویل ماشین میتوانید علیه ایشان دادخواست بدهید و از این طریق ماشین و سند خود را دریافت کنید

ماشینی از نمایشگاه اتومبیل در کرج خریداری شده و مراحل تعویض پلاک را انجام دادم و برگ شبز سند را هم گرفتم اما فروشنده میگوید همه مدارک را به من تحویل دهید تا من سند قطعی بزنم ایا درسته همه مدارک را بدم به ایشون ؟

خیر ایشان باید همراه شما اقدام کند برای تنظیم سند

 

 

 

 

زمینی در شهرستان داریم که سال ۵۹ خریداری شده و تنها دارای بنچاق است و کاربری کشاورزی دارد که در ان سهم هرنفر بصورت دانگ مشخص شده است اما محدوده برای هر شخص مشخص نشده که کدام قسمت ملک متعلق به چه کسی است و ما ۵ شریک هستیم حال چطور میتوان برای تفکیک و گرفتن سند ۶ دانگ برای هر سهم از شرکا اقدام نمایید؟

میتوانید یک تقسیم نامه با توافق تمام شرکا تهیه کنید مطابق آن اقدام کنید درصورت عدم توافق باید به دادگاه جهت تقسیم اقدام نمایید.

پنج سال پیش در منطقه شهرک رضویه خانه ای خریداری کردم که قولنامه در بنگاه معاملات ملکی ثبت و ۲۰ میلیون از پول باقی ماند برای روز انتقال سند که قرار بود فروردین ماه جاری سال پیش پرداخت بود متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و با هربار پیگیری از مالک فقط زمان تلف شده راه حل چیست؟

اظهارنامه ارسال کنید جهت تنظیم سند و سپس دادخواست علیه ایشان به دادگاه تقدیم کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی