وکیل خوب در یزد | مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته لیست ۵ تایی با شماره وکیل

وکیل خوب در یزد

 

 

سلام دوست خوبم؛ میدونم درگیر یک مشکل حقوقی یا قضائی شدی که به دنبال وکیل خوب در یزد هستی، این اطمینان رو بهت میدم اینجا علاوه بر ویژگی های یک وکیل خوب، بهترین وکیل های حال حاضر استان یزد رو بهت معرفی کنم. پس حتما تا آخر همراه من باش.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل خوب در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

 

 

آیا می‌توان همزمان با دفتر وکالت، دفتر رسمی ازدواج تاسیس کرد؟

بر اساس ماده ۱۵ قانون دفاتر اسناد رسمی مشاغل زیر منافی شغل سردفتری و دفتریاری است: قضاوت و وکالت دادگستری و عضویت در موسسات دولتی و وابسته به دولت و شهرداریها ، ولی در مورد دفتر ازدواج ممنوعیتی مشاهده نشد.

آیا امکان اینکه وکیل از طریق پست اقدام به اعتراض کند وجود دارد یا خیر؟

بله امکان دارد. مهم این است که لایحه دفاعیه یا تجدیدنظرخواهی خود را با ذکر دقیق شماره پرونده و شعبه در موعد مقرر ارسال نماید.

چنانچه شخصی به دیگری وکالت بلاعزل برای فروش مالی بدهد، اما خودش آن مال را به فروش برساند ،این معا مله صحیح است ؟

برابر نظریه شماره ۷/۹۲۶۱  مورخ ۱۳۸۵/۱۲/۹ : تفویض وکالت بلاعزل مانع از آن نیست که موکل شخصا” مورد وکالت را انجام دهد. با عنایت به ماده ۶۸۳ قانون مدنی ، موکل میتواند عملی را که مورد وکالت است خود انجام دهد زیرا وکالت دادن نمایندگی در انجام امری به دیگری است و به معنی سلب حق و اختیار انجام آن امر به وسیله موکل نیست ، بلاعزل بودن وکیل نیز مانع از آن نیست که موکل شخصا” مورد وکالت را انجام دهد .

 

وکیل-خوب-در-یزد

 

اعتبار وکالت‌های بلاعزل محضری که برای افراد صادر می‌شود تا چه حدی است؟ آیا کسی می‌تواند روی مالی که از طریق وکالت به شخصی واگذار شده است ادعا بکند؟

وکالت بلاعزل قابل عزل نیست یعنی اقدامات وکیل نافذ است و مالی را که واگذار کرده باشد قابل استرداد نیست مگر اینکه ثابت شود که وکالت اعطائی باطل بوده است مثل اینکه در ضمن عقد واقع نشده باشد.

من با یک آقایی چت میکردم و بعد از یه مدت با این آقا صمیمی شدم و نمیدونم چرا اینکارو کردم ولی عکس های برهنه برای ایشون ارسال کردم، الان این آقا تهدید کرده که اگه ۲۰ تومن برام واریز نکنی عکسات پخش میکنم،نمیخوام خانوادم هم متوجه این موضوع بشن، نمیدونم باید چیکار کنم!؟

سلام دخترم، میتونی شماره و مشخصات اون آقا رو ببری پلیس فتا، اصلا هم بهت نمیگن چرا این عکسا ارسال کردی یا چت کردی، بهشون این قضیه رو بگو حتما پیگیری میکنن، اگر خیلی استرس داری به این شماره ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷ زنگ بزن خودم راهنماییت کنم.

 

پشنهاد ویژه: بهترین وکیل در یزد

 

طلاق توافقی چیست ؟

طلاق توافقی یا درخواست گواهی عدم امکان سازش است که در آن زوجین بر روی اصل طلاق ، مهریه و در صورت داشتن فرزند بر روی حضانت فرزند توافق کرده و درخواست گواهی عدم سازش را می دهند .

در این مقاله تیم وکیل نوین لیستی از بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد را به شما عزیزان معرفی میکند .

مدارک لازم جهت گواهی عدم امکان سازش (طلاق توافقی) فقط و فقط امضای وکالت نامه از طرف زوجین و کپی شناسنامه و سند ازدواج است و هم چنین برای خانم برگه تست عدم بارداری.

نحوه گرفتن طلاق توافقی زن از مرد و شرایط آن:

 برای گرفتن طلاق توافقی زن و شوهر بایستی در ابتدا مطابق با قانون به توافق برسند که بر اساس آن هر یک از طرفین بتوانند به حقوق خود برسند و یا بتوانند گذشت از حق داشته باشند که برای این قضیه بهتر است ابتدا با وکیلی مجرب در امور خانواده مشاوره داشته باشند ویا حتی در صورتی که یکی از طرفین بخواهد از حقوق خود بگذرد آن را سریعا ثبت کنند تا دو روز دیگر شخص متعهد خلاف عهد خود در روند طلاق توافقی عمل نکند .

پس از مشاوره بایستی به مرکز مشاوره در شهر مراجعه کنید تا پس از گذراندن ۵ جلسه مشاوره با مدت زمانی ۴۵ روز گواهی از مشاور را دریافت نمایید که با آن گواهی شما تازه میتوانید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و مطابق با قانون دادخواستی بر مبنای توافق تنظیم نموده که از طریق آن پرونده به دادگاه ارسال میگردد.

دادگاه به آنها تکلیف می‌کند هریک از زوجین داوری از میان بستگانشان معرفی کنند که باید با زوجین مذاکره و سعی در مصالحه کنند. اگر داوران به نتیجه نرسیدند گزارش خود را به دادگاه می‌دهند و دادگاه نیز براساس توافق زوجین جلسه رسیدگی را تشکیل ( شاید در چندین جلسه ) و پس از آن که شرایط را مطابق قانون ملاحضه کرد گواهی عدم امکان سازش صادر می‌کند.

( در این مرحله خیلی از موارد خانم و آقا به اختلاف بر میخورند که بعضی از موارد با ارجاع به کارشناسی و بعضی موارد رد دعوا صورت میپذیرد لذا توصیه میشود از ابتدا این روند را به وکیل بسپارید تا مطابق قانون رای را گرفته و دیگری نتواند خلاف توافقش عمل نماید ) پس از صدور رای  آنها می‌توانند با ارائه گواهی به دفترخانه طلاق، صیغه طلاق را جاری و ثبت کنند.

نکته قابل ملاحضه:

گواهی عدم امکان سازش به مدت ۳ ماه اعتبار دارد، یعنی اگر زوجین ظرف ۳ ماه آن را اجرا نکردند دیگر اعتباری ندارد. گفتنی است شوراهای حل اختلاف درخصوص اختلافات خانوادگی با توجه به تقاضای طرفین می‌توانند برای اصلاح ذات‌البین دخالت کنند، در حالی‌که در  طلاق توافقی افراد معمولا پیش از درخواست طلاق صحبت کرده و به توافق رسیده‌اند و اگر باز هم علاقه داشته باشند که جلساتی برای سازش و مذاکره بگذارند.

بالطبع به شورای حل اختلاف که فرصت دوباره‌ای برای سازش فراهم می‌کنند ارجاع می‌شوند. و باید اشاره نمود که برای گرفتن طلاق توافقی زوجین از هم نیاز به شرایط و دلایل محکمه پسندی نیاز نمی باشد.

در طلاق توافقی زن و شوهر باتوجه به شرایط و وضعیت خانوادگی خود به این نتیجه می‌رسند که دیگر نمی‌توانند با هم زندگی کنند و در مورد جدایی به توافق می‌رسند. بنابراین به طور مشترک در دادگاه خانواده حاضر می‌شوند و درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش برای اجرای صیغه‌ی طلاق توافقی را می‌نمایند.

تمام شرایط مالی و غیرمالی مربوط به عقد نیز با توجه به توافق زوجین منظور می‌گردد که حدود ۳۰ درصد از کل پرونده‌های طلاق در محاکم را شامل می‌شود.

 

بیشتر بدانیم: در صورت عدم توافق زوجین در ارتباط با حضانت فرزندان، مطابق قانون عمل خواهد شد.

 

وکیل-خوب-در-یزد

زمانی که حکم طلاق با درخواست توافقی زوجین صادر می‌شود اشکال مختلفی دارد که در ادامه می‌آید:

اگر زوجین هنگام صدور حکم طلاق توافقی، حق تجدیدنظر را از خود سلب کرده باشند، با توجه به لزوم اجرای احکام قانونی به درخواست محکوم‌له، در نتیجه اجرای حکم مانند احکام درخواست یک‌طرفه زوجین قابل اجرا است

اما اگر در رأی صادره طلاق توافقی این حق پابرجا باشد، هر یک از طرفین می‌تواند به آن اعتراض نموده و از ادامه‌ی کار انصراف دهد. با این کار پرونده مختومه و غیرقابل اجرا می‌شود. زیرا اثر توافق تا زمانی است که تواق زوجین مطرح باشد.

اما بعضی افراد به این نظریه معتقدند که اگر فرض خود را بر قطعی بودن رأی بگذاریم، چنانچه زوجه از اجرا منصرف شود، با توجه به این امر که اجرای طلاق حق شرعی و قانونی مرد است، این حکم به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا است. بنابراین با انصراف زن، زوج می‌تواند صیغه‌ی طلاق را اجرا کند. حتی اگر زن در دفتر ثبت طلاق حضور نیابد، دادگاه به جای او در محضر حاضر و دفتر را امضا می‌کند.

نکته :

باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اگر زن به هنگام توافق در زمان طلاق و تنظیم صورتجلسه، مالی را به مرد بخشیده باشد و طلاق نیز از نوع خلع همراه با بخشش باشد، در ایام عده می‌تواند به مال بخشیده شده رجوع و تمام حقوق مالی خود را بخواهد. اما اگر طلاق او عده نداشته باشد، با همان شرایطی که توافق کرده است، حکم اجرا می‌شود.

چنانچه مرد از اجرای حکم قطعی توافقی انصراف دهد، به دلیل این‌که حق طلاق با مرد و به صورت یک‌طرف است، در نتیجه زوجه بدون اثبات دلایل موجه که شامل عسر و حرج، تحقق شروط ضمن عقد می‌شود، نمی‌تواند طلاق بگیرد.

 مشکلات طلاق توافقی

معمولا پس از صدور حکم طلاق توافقی، شوهر هیچ اجباری برای آمدن به محضر ندارد و چون این طلاق با توافق طرفین صورت می‌گیرد. به لحاظ قانونی رفتن به محضر هم باید با توافق طرفین باشد و نمی‌شود توافق طرفین را با الزام همراه کرد، بنابراین برای حل این مشکل شاید بهترین راهکار این باشد که طرفین الزام رفتن به محضر را هم جزیی از تعهدات خود در دادخواست ذکرکنند تا در نهایت در حکم دادگاه منعکس شود. در این صورت می‌شود الزام شوهر را به آنچه خود تعهد داده است از دادگاه درخواست کرد.

 مزایای طلاق توافقی :

ــ عدم تشکیل پرونده‌های متعدد در دادگستری

 ـ جلوگیری از رجوع مکرر زوجین به محل دادگستری 

ــ دخالت طرفین در طلاق و صدور گواهی‌ عدم سازش

ــ کوتاه بودن زمان صدور گواهی مربوط برای جواز اجرای طلاق

ــ مدت‌دار بودن این گواهی در عرض ۳ ماه که سبب حفظ دوام عقد نکاح است در حالی‌که در حکم طلاق، که بدون مدت اجرایی است هر لحظه دوام زندگی تهدید می‌شود.

ــ درگیری کمتر و کاهش تنش بینابین خانواده‌های زوجین

ــ احتمال رجوع بیشتر زوجین در آینده به یکدیگر و تشکیل مجدد زندگی مشترک به دلیل مورد ششم

ــ کاهش استرس فرزندان

 رویه دادگاه خانواده در مورد طلاق توافقی:

در طلاق توافقی زوجین هر دو متقاضی طلاق بوده و در کلیه امور با یکدیگر توافق نموده اند که باید با مراجعه شخصی به دادگاه خانواده یا توسط وکیل خانواده خود، اعلام توافق خود را در اموری همچون وصول یا بذل مهریه، نفقه ایام عده، حضانت فرزند بعد از طلاق، ملاقات فرزند، شیوه استرداد جهیزیه و سایر حقوق دوران زوجیت را کتبا نوشته و به دادگاه جهت ضبط در پرونده تقدیم دارند.

برای اجرا شدن طلاق، اخذ گواهی عدم امکان سازش الزامی است، ضمن اینکه دادگاه پس از بررسی موضوع، مساله را به داوری ارجاع می دهد و پس از کسب نظر داوران مبادرت به صدور حکم می‌کند.

نظر دادگاه:

دادگاه به زوجین اعلام می دارد که داورانی از بین بستگان یا آشنایان مورد اعتماد خویش تعیین و به دادگاه معرفی نمایند. چنانچه زوجین نخواهند یا نتوانند داوری معرفی کنند،دادگاه راسا مبادرت به انتخاب داور می کند. داوران منتخب یا منصوب از ناحیه دادگاه باید مسلمان، متاهل، معتمد، دارای حسن شهرت و حداقل دارای ۴۰ سال تمام بوده و تا حدودی به وضعیت روحی زوجین آشنا باشند.

یا بعد از نصب در جریان زندگی و اختلاف آنان قرار گیرند داوران سعی در ایجاد سازش میان زوجین می نمایند و چنانچه موفق به این کار نشوند با اعلام مراتب به دادگاه خانواده، دادگاه مذکور درخواست گواهی عدم امکان سازش صادر می کند تا با مراجعه به یکی از دفاتر ثبت طلاق، حکم صادره اجرا و صیغه طلاق جاری شود و وارد شناسنامه زوجین شود.

اثبات در دادگاه:

دادگاه هنگام صدور گواهی عدم امکان سازش باید اطمینان حاصل کند که زوجه باردار نیست و رویه قضایی در این مورد آن است که زوجه برای معاینه و صدور گواهی به پزشک مورد اعتماد ( معمولا پزشکی قانونی) معرفی می شود و یا آن که دادگاه بر مبنای اقرار زوجه به باردار نبودن مراتب را گواهی می کند.

مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش سه ماه از تاریخ صدور است، و اگر تا پایان آن مدت، طرفین یا یکی از آن ها جهت ثبت به دفترخانه مراجعه نکند، گواهی مذکور از درجه اعتبار ساقط است.

ماده ۱۱۲۹ قانون مدنی : در صورت استنکاف شوهر از پرداخت نفقه و عدم امکان اجرای حکم محکمه و الزام او به دادن نفقه، زن می تواند برای طلاق به حاکم رجوع کند و حاکم شوهر را اجبار به طلاق می نماید.

منظور قانونگذار از اجبار طرفین به مراجعه دادگاه، تعیین داور و سرانجام تعیین مدت معین برای حل و فصل اختلافات، به ظاهر آن بوده که شاید طی این دوران زن و شوهر پشیمان شده و به سر خانه و زندگی مشترک خود بازگردند. از سوی دیگر، گفته می شود که به این ترتیب از اختیارات مرد برای استفاده از حق یک طرفه طلاق کاسته می شود.

حال اگر مردی با وجود صدور حکم عدم امکان سازش به دفترخانه مراجعه نکند، زن حق دارد به دفترخانه برود و دفترخانه موظف است احضاریه ای برای شوهر بفرستند و اگر شوهر حضور پیدا نکرد، زن باید برای گرفتن وکالت در توکیل (وکالت در توکیل در این جا بدین معناست که قاضی با انتقال این وکالت به زن به او حق می دهد که به جای شوهر نسبت به طلاق خود اقدام کند.

چون در قانون طلاق دهنده مرد است، زن بدین ترتیب می تواند به وکالت از شوهر این کار را انجام بدهد) به دادگاه مراجعه کند. با درخواست زن دادگاه می تواند همان موقع حکم عدم امکان سازش را صادر کند و به او وکالت در توکیل بدهد تا با مراجعه به دفترخانه و ارائه حکم عدم امکان سازش و وکالت نامه فوق الذکر خود را طلاق دهد. حال اگر زن از رفتن به دفترخانه خودداری کند، مرد شخصا با مراجعه به آنجا و ارائه گواهی عدم امکان سازش می تواند صیغه طلاق را جاری کند و دفترخانه به زن موضوع را ابلاغ خواهد کرد.

 

بیشتر بدانیم:حضانت فرزند در طلاق توافقی، اگر بین زن و شوهر در رابطه با حضانت و نگهداری فرزندان توافقی شده باشد، بر اساس توافق بین آنها دادگاه حکم خواهد نمود و اگر توافقی نشده باشد مطابق قانون خواهد بود. مطابق ماده ۱۱۶۸ قانون مدنی :نگهداری اطفال هم حق و هم تکلیف والدین است.

همچنین مطابق ماده ۱۱۶۹ قانون مدنی برای حضانت و نگهداری طفلی که پدر و مادر او جدا از هم زندگی میکنند، مادر تا سن هفت سالگی اولویت دارد و پس از آن با پدر است. و مطابق تبصره همین ماده بعد از هفت سالگی در صورت وجود اختلاف حضانت طفل با رعایت مصلحت کودک به تشخیص دادگاه می باشد.

 

وکیل-خوب-در-یزد

نکات مهم در طلاق توافقی:

در صورت مراجعه به وکیل باید این نکته را مد نظر داشت که یک وکیل نمی تواند از طرف زوج و زوجه هردو وکالت در طلاق را داشته باشد. اگر زوجه از زوج وکالت در طلاق را داشته باشد وکیل دادگستری، در واقع وکیل با واسطه ی زوج خواهد بود.

بنابراین حضور زوجه در دادگاه و امضای دادخواست و سایر مدارک از سوی او الزامی است. مگر اینکه زوج و زوجه هر کدام به دو نفر وکیل دادگستری برای انجام امور وکالت بدهند که در این صورت نیاز به حضور هیچ یک از زوجین در دادگاه نمی باشد و کلیه اقدامات حتی ثبت و انجام تشریفات طلاق بدون حضور آنها انجام می شود.

در طلاق توافقی نیازی به مراجعه به دادگاه هست؟

بله نیاز است. بر‌اساس قانون حضار جهت طلاق توافقی باید اقدام به اخذ حکم گواهی عدم امکان سازش از دادگاه نمود وسپس بر اساس این حکم نسبت به اجرای صیغه‌ی طلاق در دفترخانه اقدام نمود.

در طلاق توافقی باید نسبت به چه چیزهایی توافق کرد؟

در طلاق توافقی باید نسبت به مسائل مالی زوجه ( مهریه , نفقه , اجرت المثل , نحله و حق تصنیف دارایی) توافق نمود. همچنین نسبت به جهزیه ,  حضانت فرزندان , نفقه فرزندان , نحوه ملاقات فرزندان و وضعیت بارداری و باکره بودن زوجه توافق نمود.

حکم طلاق توافقی ( گواهی عدم امکان سازش ) چه مدت زمانی اعتبار دارد؟

سه ماه

اگر شوهرم برای جاری شدن حکم طلاق در مهلت سه ماه  به دفترخانه نیاید چه اتفاقی میفتد؟

مدت اعتبار حکم عدم سازش سه ماه هست و بعد از گذشت سه ماه حکم صادر شده معتبر نیست و در صورت تمایل مجدد به طلاق توافقی باید کلیه مراحل برای صدور حکم عدم امکان سازش دوباره انجام شود.

براساس ماده ۱۱۴۷ قانون مدنی: طلاق مبارات آن است که کراهت از طرفین باشد ولی در این صورت عوض باید زاید بر میزان مهر نباشد. در واقع در این طلاق هر دو طرف از هم کراهت و تمایل به طلاق دارند اما میزان بخششی که زن به مرد می دهد بیش از مهریه نیست.

از لحاظ ماهیت در طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عرض نکرده باشد بائن است یعنی اگر زن پس از طلاق خواهان مبلغی نباشد که برای گرفتن اجازه طلاق به مرد داده است طلاق بائن و رجوع ممکن نیست. زن در این نوع طلاق حق گرفتن نفقه ندارد و از شوهرش ارث نمی برد.

اما اگر زن خواهان مهریه اش باشد و بخواهد مالش را پس بگیرد ماهیت طلاق تغییر و تبدیل به طلاق رجعی می گردد لذا امکان رجوع مرد ایجاد شده و زن حق ارث و نفقه را دارد.

اگر مردی وکالت بلا عذل طلاق به زنش بدهد و ان زن وکیل اختیار کند واز وکالت بلا عذل طلاق.طلاق توافقی ازقاضی بخواهد ایا قاضی میتواند بدون شاهد و داور و موکل طلاق یک طرفه صادرکند وحکم قطعی بدهد وحق تجدید نظرخواهی را ازموکل بگیرد؟

بدون تعیین داور و اعلام نظر وی صدور رای طلاق غیر قانونی است اما حضور موکل و شاهد ضرورتی نداشته و بقیه موارد مورد سوال با توجه به وکالت اعطائی کاملا قانونی است.

با سلام بنده به همراه خانمم دادخواست طلاق توافقی کردیم و پس از دو جلسه در شورای حل اختلاف پرونده به دادگاه ارجاع شد وحالا از طلاق توافقی پشیمان شدم و از مراجعه به دادگاه خوداری میکنم ایا زوجه میتواند بدون زوج به دادگاه مراجعه وبه استناد همان دادخواست طلاق توافقی حکم طلاق را گرفته وسپس به دفتر طلاق مراجعه و خود را مطلقه نماید؟

خیر

بیشتر بدانیم: پرداخت مهریه توسط زوج به زوجه با طلاق توافقی ساقط نمی‌شود بلکه به توافق زوجین بستگی دارد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل خوب در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

15 نظرات
  1. رضاحاتمی زاده می گوید

    سلام.نیازبه وکیل‌درجه یک‌ دریزددرموردپرونده کیفری‌ نیازدارم‌ لطفاراهنمایی بفرمایید

    1. گروه وکلای نوین می گوید

      سلام باشماره ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸ آقای بهروش تماس حاصل فرمایید .

    2. صالحه رضائی می گوید

      سلام. شما میتونید با شماره های ۰۵۱۳۶۱۴۴۶۴۴ و ۰۵۱۳۶۱۴۴۵۵۲ تماس بگیرید تا هم مشاوره داشته باشید و هم به وکیل متخصص معرفی شوید.

  2. معصومه می گوید

    سلام ببخشید میشه بهم وکیل خوب درمورد رسیدگی ب پرونده دعوت نامه نروژ معرفی کنید و چند تا سوال مهم داشتم خواهش میکنم زود فقط جواب بدید

    1. صالحه رضائی می گوید

      سلام
      میتونید با شماره های ۰۵۱۳۶۱۴۴۶۴۴ و ۰۵۱۳۶۱۴۴۵۵۲ تماس بگیرید تا هم مشاوره داشته باشید و هم به وکیل متخصص معرفی شوید.

  3. سجاد ع می گوید

    با سلام
    من دو سال ازدواج کردم ولی در زندگی ام به خاطر دخالت دیگران رنج می برم و شغلی ندارم در واقع من دانشجو هستم و مخارج ام را خانواده ام تقبل می کردند و همسرم از اهرم مهریه استفاده کرده و مرا تهدید می کند. می خواستم بپرسم اگر طلاق انجام بشود و از من مهریه خواسته شود من اصلاٌ توانایی ندارم ( مال و درامدی ندارم) لطفاٌ راهنمایی ام کنید.
    با تشکر

    1. گروه وکلای نوین می گوید

      در مورد قسمت اصلی مشکلتان توصیه می کنم از خدمات موسسات مشاوره و روانشناسی کمک بگیرید اما در مورد سوالتان می توانید دادخواست تقسیط بدهید در صورت اثبات اعسار مهریه را قسطی پرداخت خواهید کرد

    2. صالحه رضائی می گوید

      سلام. میتونید دادخواست اعسار بدید و سپس دادگاه مهریه رو براتون تقسیط میکنند.

  4. مرتضی محمرضایی می گوید

    سلام ممنون بابت مشاوره تلفنی خوبتون

  5. محمد می گوید

    سلام میشه یه وکیل کارکشته در یزد معرفی کنید

    1. گروه وکلای نوین می گوید

      سلام با تماس به شماره اعلام شده و بیان پرونده خود بهترین وکیل متخصص در آن موضوع به شما معرفی میگردد

      1. محمد می گوید

        ممنونم از اینکه صبورانه به سوال بنده تلفنی پاسخ دادید
        انشاالله شنبه خدمت میرسم

  6. احمد رشاد می گوید

    ایا کسیکه درایران زندان باشدوافغان باشد جرمش ثابت نشده باشد امکان دارد که به افغانستان انتقال شود

    1. محمد باقر بهروش می گوید

      با سلام چنانچه بازداشت موقت بوده و تبرئه شده باشد و مدارک اقامتی او درست باشد جواب خیر است

    2. صالحه رضائی می گوید

      سلام. خیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود