وکیل طلاق توافقی در تهران+مشاوره حضوری رایگان۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

معرفی بهترین وکیل خانواده در تهران

وکیل طلاق توافقی در تهران

 

با سلام خدمت تهرانی های عزیز،ماریا محمدرضائی هستم کارشناس حقوقی موسسه بین المللی حقوقی راه‌ امید، میدونم خیلی از شما عزیزان با جستجو کردن وکیل طلاق توافقی در تهران به دنبال یک راه مطمئن و آسان برای پایان دادن به یک رابطه اشتباه هستید. بنابراین این وعده رو به شما میدم که با خواندن کامل مقاله وکیل طلاق توافقی در تهران بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید و راحت ترین راه ممکن رو انتخاب کنید.

چرا که تیم ما با داشتن وکلای متخصص در موضوعات مختلف، در زمینه‌ی های حقوقی ،کیفری و خانواده به خصوص وکیل طلاق توافقی در تهران سعی در هر چه بهتر و سریع‌تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

مشاوره حقوقی حضوری رایگان و تلفنی در تهران:

موسسه حقوقی راه امید این امکان رو فراهم کرده که شما تهرانی های عزیز در هر منطقه از تهران بزرگ که باشی بتونی با وکیل متخصص خودت در نزدیک ترین منطقه ای که هستی با وکیل طلاق توافقی در تهران به صورت رایگان و حضوری مشاوره بشی و اگر میخوای در وهله ی اول تلفنی مشورت بگیری با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان با وکیل طلاق توافقی در تهران به صورت تلفنی صحبت کنی و بعد مراجعه کنی به دفترش و حتی میتونی به صورت انلاین از طریق مشاوره متنی سوالاتتو از وکیل بپرسی کافیه رو دکمه مورد نظرت در زیر کلیک کنی :

وکیل طلاق در تهران :

ابتدای کار باید بدونیم طلاق چی هست؟ آیا همون فسخ نکاح هست یا نه؟ وکیل طلاق در تهران کدوم یک از این دو مورد رو انجام میده؟

طلاق گرفتن، خودش یکی از راه های فسخ نکاح هست، یک حقی که قانون گذار برای مرد در نظر گرفته، اما این بدین معنی نیست که خانوم ها نتونن طلاق بگیرن، بلکه در هنگام عقد در عقدنامه خانم میتونه از آقا وکالت در طلاق بگیره، یعنی بدون اینکه نیازی به حضور آقا برای طلاق دادن باشه، بتونه از آقا جدا بشه.

دعاوی خانواده در تهران:

 

رایج ترین دعاوی خانواده در تهران:

نفقه:یعنی تمام نیاز های متداول و در خور با وضعیت زن مانند:خانه و اثاث آن،خوراک و پوشاک،هزینه خدمتکار در صورت عادت یا نیاز(در شرایطی که زن دچار نقصان و یا بیماری میشه).

نکته: مرد فقط در ازدواج دائم و در شرایطی که قانون مشخص کرده موظف به پرداختن نفقه می باشه.

الزام به تمکین:الزام به تمکین یکی از دعاوی رایج خانوادگیه که از سوی مردان مطرح میشه.در حقیقت زمانی که زن به دلیل اختلافات موجود،زندگی مشترک رو ترک می کنه مرد جهت ملزم کردن زن برای ایفای وظایف زناشویی اقامه دعوی می کنه.همین جا باید اشاره بشه که طبق مواد۱۱۰۲و ۱۱۰۳قانون مدنی اگر مرد نیز به وظایف زناشویی خود عمل نکند و یا در انجام آن کوتاهی کنه امکان اقامه دعوی برای زن نیز وجود داره.

استردادجهیزیه:عبارتست از اینکه زن قصد داشته باشه،اموال منقولی رو که تحت عنوان جهیزیه در اوایل ازدواج، شروع زندگی مشترک به منزل همسر خود برده،مسترد نماید.استردادجهیزیه به دو شیوه ممکنه:یکی با توافق و دیگری از طریق اقامه دعوا در دادگاه،با ارائه دادخواست استرداد جهیزیه بر اساس نمونه دادخواست آن.

حضانت فرزند:حضانت فرزند تا سن هفت سالگی با مادرشه و پس از آن مسئولیت حضانت بچه با پدر خواهد بود.برای حضانت و نگهداری طفلی که ابوین او جدا از یکدیگر زندگی می کنن،مادر تا سن هفت سالگی اولویت داره و پس از آن با پدره و نتیجه اینکه اگر توافقی برای حضانت شده باشه فقط در صورت اثبات مصلحت طفل سلب حضانته.می توان نگهداری را از مادر یا پدر سلب کرد.

موجباتی که قانون مدنی برای طلاق ذکر کرده:

 

۱-طلاق از سوی مرد: 

مرد می تونه برابر مقررات قانون مدنی با مراجعه به دادگاه زن خودشو طلاق بده.

۲-طلاق از سوی زوجه:

مواردی که طبق قانون مدنی زوجه (زن)میتونه از دادگاه تقاضای طلاق کنه:

۱-غیبت زوجه:

اگر زوج (مرد) به مدت چهار سال غایب مفقود الاثر باشه زن او می تونه تقاضای طلاق کنه.

۲-عدم پراخت نفقه از سوی همسر:

در صورتی که شوهر نفقه رو پرداخت نکنه و اجرا و الزام زوج امکان پذیر نباشه زن می تونه نسبت به درخواست طلاق اقدام کنه.

۳-عسر و حرج زن:

در صورتی که دوام زوجیت موجب عسر و حرج زوجه باشه، وی میتونه به دادگاه مراجعه کنه و تقاضای طلاق کنه،چنانچه عسر و حرج مذکور در دادگاه ثابت بشه،دادگاه می تونه زوج رو اجبار به طلاق کنه در صورتی که اجبار میسر نباشه زوجه به اذن قاضی دادگاه طلاق داده میشه.

۴-شروط دوازده گانه ضمن عقد ازدواج:

شروط مندرج در عقدنامه که در صورت تحقق هر کدام از آنها،زن می تونه دادخواست طلاق بده.توسل به شروط ضمن عقد نکاح به عنوان دلیل برای طلاق به درخواست زوجه،ظرایف و پیچیدگی هایی داره که مراجعه و مشاوره با وکیل متخصص طلاق رو ضروری میکنه.

۵-وکالت بلاعزل در طلاق :

به عنوان شرط ضمن عقد ازدواج یا براساس عقد لازم دیگر مرد به زن وکالت برای طلاق میده.

۱۰ تا از بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

وکیل امیر حسین وفایی

۱-وکیل آقای امیرحسین وفائی

وکیل پایه یک دادگستری/ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (شهر تهران) کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی/ فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران/ مشاور حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه/ مشاور حقوقی بانک ها، شرکت ها و موسسات تجاری و…

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

آدرس:تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از سه راه زعفرانیه-برج فردوس-طبقه ۴-واحد ۲۳

۲-رضا علوی:

ایشان رضا علوی وکیل پایه یک دادگستری مشاوره و وکالت در تمام امور حقوقی و کیفری  و دعاوی خانواده – دعاوی ملکی ، فسخ و انفساخ ,بطلان معاملات , چک و سفته ، تصرف عدوانی , تحصیل مال نامشروع و دعاوی شهرداری و  دعاوی دیوان عدالت اداری را انجام می دهند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۱۰۳۳۵۰۷

آدرس:- خیابان اعجازی (آصف) – پلاک ۶ : سه راه پیام – جنب بانک تجارت – هادیان -واحد۲

۳-نرگس همتی:

وکیل پایه یک دادگستری – کارشناس ارشد حقوق تجارت الکترونیکی – فارغ التحصیل از دانشگاه تهران و دانشگاه علم و فرهنگ – سابقه بیش از ده سال وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی – سابقه همکاری در بخش دعاوی و تنظیم قرارداد و مشاوره با شرکتهای مهم و شناخته شده در سطح کشور می باشند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۴۳۵۶۰۲۲

آدرس:خیابان مفتح – جنب ایستگاه متروی شهید بهشتی – ساختمان اداری نسرین – واحد ۴۰۷

۴-هادی شفیعی:

وکیل پایه یک داد گستری عضو کانون وکلاپنج سال سابقه فعالیت در معاونت حقوقی شهرداری و پنج سال نیز کارشناس دعاوی بنیاد مستضعفان دارای مدرک ان ال پی و ام بی ای می باشند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۵۸۵۵۰۷۳

آدرس:سعادت آباد خیابان قره تپه ای(٢۵ ام) پلاک ٨٩ طبقه ٣ واحد ۵

۵-حامد رشید آبادی:

وکیل پایه یک دادگستری مشاور اداره اوقاف استان خراسان رضوی کارشناس شرکت عملیات انتقال گازدارای گواهینامه تخصصی ملک و ثبت دارای گواهینامه تخصصی جرائم سایبری مشاور شرکتهای خصوصی و عمومی غیر دولتی و اتحادیه ها

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۵۷۶۴۸۵۴۸

آدرس:خیابان مطهری پلاک ۴۰۰

وکیل گلناز آریاپور

۶-گلناز آریا پور:

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی/عضو کانون وکلای دادگستری مرکز/کارشناس ارشد حقوق خصوصی/با بیش از دوازده سال سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه وکالت در زمینه های حقوقی و کیفری و ثبتی با صدها مورد پرونده حل شده به نفع موکلین در دادگاه های سراسر کشور می باشد.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۶۲۷۷۷۶۷

آدرس:تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک ۱۶۸، طبقه ۵، واحد ۱۰

۷-فاطمه حیدری:

فاطمه حیدری کارشناس ارشد حقوق خصوصی وکیل پایه یک دادگستری پذیرفته شده در آزمون کانون وکلا با رتبه تک رقمی ۵ و در خصوص سابقه وکالت، بیش از ۹۰ درصد موفقیت و رای مثبت در پرونده های مطروحه داشته اند یکی از روش های وکالت ایشان صلح و سازش با رعایت حق وحقوق اصحاب دعوی قبل از ثبت هر نوع دعوی حقوقی،کیفری،خانواده و…میباشد .

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۲۸۴۹۱۱

آدرس:تهران, میدان هفت تیر ,ابتدای خیابان بهار شیراز ,پلاک ۲۰۹

۸-مرتضی احمدی:

کار آموز وکالت عضو کانون وکلا تخصص در امور قرارداد ها ،مطالبات شرکت ها ،مطالبه اسناد تجاری ،کلیه دعاوی مربوط به اسناد و املاک ،دعاوی و جرایم تغییر امور کاربری اراضی می باشد.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۵۰۲۳۳۸۳

آدرس:تهران_خیابان شهید بهشتی(عباس‌آباد)_خیابان پاکستان_کوچه چهارم_پلاک۲۲_واحد۱۴_طبقه۴

محمد جواد قاسمی

۹-محمد جواد قاسمی:

وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلا ،وکیل و مشاور حقوقی شرکت خانه سازی وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی شرکت مدیریت طرح و اجرا وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون کل استان تهران وکیل و مشاور حقوقی پست بانک مدیریت شعب غرب استان تهران می باشد. 

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۳۹۳۲۹۶۲

آدرس:میدان مادر خیابان سنجابی ساختمان امیر پلاک ۱۷ طبقه ۴ واحد۴۲

۱۰-شهرام اصغری:

وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلا،متخصص در حوزه حقوقی و املاک ،مطالبه اسناد تجاری،دعاوی و حل اختلافات امور شهر داری و فروش مال غیر،معامله معارض،کلاهبرداری و سرقت می باشد.ایشان باتجربه ای که دارند در اکثر پرونده ها موفق هستند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۱۶۶۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۴۹۳۷۲۲۵

وکیل طلاق توافقی در تهران:

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که خانم و آقا هر دو نفر راضی به جدایی هستند سر موضوعاتی مثل مهریه،نفقه،حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیدن. اولین نکته ای که در زمان طلاق به صورت توافقی باید به آن توجه داشته باشیم،رضایت هر دو نفر برای انجام این کاره.در واقع در صورت عدم رضایت یکی از طرفین برای جدایی طرف مقابل باید برای طلاق یک طرفه اقدام کنه.

وکیل طلاق توافقی در تهران،وکیلیست که در زمینه انجام دعاوی خانواده تخصص داره و می تونه طلاق رو در کمترین زمان ممکن انجام بده.وکیل طلاق باید حتما وکیل پایه یک دادگستری باشه تا بتونه تمامی مراحل بدوی،تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی رو انجام بده.

 

طلاق توافقی چیست ؟ 

در هر ازدواجی ممکن است طلاق صورت بگیرد بعد از جاری شدن صیغه طلاق جدایی به صورت قانونی و شرعی صورت می گیرد.طلاق توافقی به این صورت است که زن و مرد با هم بر سر همه مسائل از جمله مهریه ، نفقه ، استرداد جهیزیه،در صورت دارا بودن فرزند حضانت توافق میکنن.

چند شاهد برای طلاق لازم است ؟

زمانی که دادگاه حکم طلاق را صادر کرد لازمه دو نفر شاهد برای هریک از طرفین که باید دو مرد عادل باشند که به دفترخانه ثبت طلاق و ازدواج مراجعه کنند و صیغه طلاق را جاری کنند.

شرایط شاهدان طلاق :

  1. مرد بودن : شاهدان حتما باید مرد باشند و به سن قانونی یعنی ۱۸ سال رسیده باشند.
  2. عادل باشند : فرد عادل کسی است که گناه کبیره انجام نداده باشد و اصراری به انجام دادن گناه کبیره نداشته باشد و گناه صغیره هم انجام ندهد.
  3. زن و مرد را بشناسد:البته شناخت دقیق مورد نظر نیست بلکه نام زن و شوهر را بداند و بتواند انها را از هم تفکیک کند.

مراحل طلاق توافقی در تهران:

مرحله اول مراجعه به سامانه نوبت دهی طلاق 

یکی از زوجین ( مرد یا زن ) به سامانه ثنا مراجعه کنند و مشخصات شخصی خود را کامل وارد نمایند.

مرحله دوم انتخاب مرکز مشاوره

مرکز مشاوره که زیر نظر بهزیستی و دادگستری هستند کارشناسان این مراکز حکمی صادر میکنند که در پیشبرد فرایند طلاق تاثیر دارد.کارشناسان این مراکز وظیفه مشاوره دادن و حتی کمک به سازش طرفین را دارند. مدت زمان جلسات مشاوره بازه زمانه ۵۰ روزه است که بین ۱ الی ۵ جلسه میباشد.

مرحله سوم:اخذ گواهی

جهت طلاق توافقی گواهی عدم امکان سازش باید صادر بشه که این مراکز وظیفه دارند گواهی مبنی بر عدم انصراف از طلاق را صادر کنند.

مرحله چهارم:ارسال دادخواست

دفاتر خدمات قضایی دادخواست طلاق را به دادگاه خانواده ارسال می کنند.

مرحله پنجم:صدور حکم طلاق

بعد از فرستادن دادخواست طلاق به دادگاه خانواده مبنی بر عدم سازش طرفین ، حکم طلاق صادر میشود.

مرحله ششم:ثبت طلاق

بعد از اینکه طلاق صادر شد زوجین می توانند ظرف مدت ۱ الی ۳ ماه به یکی از دفاتر ثبت طلاق مراجعه کنند و طلاق خود را ثبت کنند مدت زمان آن بین ۱ الی ۳ ماه براورد شده است.

طلاق گرفتن از طریق وکیل طلاق توافقی در تهران:

از اونجایی که ساده ترین شکل طلاق زمانی می باشد که زوجین بر مسئله طلاق با یکدیگر توافق داشته باشن، و دیگر تمایلی به ادامه زندگی با یکدیگر نداشته باشن، که در عرف به این گونه طلاق، طلاق توافقی می‌گوییم که از اختیار مرد در طلاق ناشی میشه، بعضا در این نوع طلاق که اصولا باید درحضور وکیل طلاق توافقی در تهران صورت بگیره بر سر مقدار مهریه (کم بشه یا کلا مهریه بخشیده بشه) بحث و گفت و گو صورت میگیره تا مرد راضی بشه خانم رو طلاق بده.

 نوع دیگر طلاق ، طلاقی می باشد که تمام ریش قیچی به خواست و اراده مرد هست، یعنی مرد ناراضی از زندگی مشترک هست ولی خانم تمایلی به جدایی ندارد، در این مورد علاوه بر اینکه مهریه تمام کمال به خانم باید پرداخت بشه، اگر در عقدنامه شرط تنصیف اموال وجود داشته باشه زن میتونه نصف دارایی که مرد در مدت زمان زندگی مشترک بدست آورده رو طلب کنه.

و نوع سوم هم طلاق از طرف زوجه مطرح میشه، این نوع طلاق تنها در صورتی است که زوجه یکی از شروط ضمن عقد که اصطلاحاً بهش حق طلاق میگن ولی درستش وکالت در طلاق هست رو داشته باشه.(یعنی مرد به خانمش این حق رو داده به جای من خودت رو طلاق بده، چون حق طلاق متعلق به مرد هست ولی میشه وکالت در اجرای این حق داد)

وکیل-طلاق-توافقی-در-تهران

طلاق توافقی به چه صورتی است ؟

هنگامی که مرد و زن بعد از گذشت یه مدت از زندگی مشترک شان ادامه این زندگی را به صلاح هم تشخیص ندانند، میتوانند با توافق در خصوص حضانت فرزند و مهریه و نفقه و اجرت المثل برای طلاق توافق کنند، این امر از آنجایی که طرفین رو در گیر راهرو های پر پیچ و خم دادگاه خانواده نمیکنه روند سریع تری رو طی خواهد کرد اما با این حال بهتر که این توافق در حضور وکیل طلاق توافقی در تهران انجام بشه تا از ضمانت اجرای کاملی برخوردار بشه ( یعنی فردا یکی پشیمون نشه بزنه زیرش ).

طلاق از طرف مرد باشد به چه صورتی است ؟

معمولا حق طلاق با مرد است و مرد این حق را دارد که هر زمان که خواست برای طلاق اقدام کند ولی این به آن منظور نمی باشد که حقوقات خانم ضایع شود، مرد زمانی میتواند همسر خود را طلاق دهد که حقوقاتش را بپردازد که این حق و حقوق اصولا ( بستگی به شرایط اون خانم داره ) عبارتند از: نفقه ، مهر المثل، اجرت المثل، مهر المسمی .

اگردادخواست طلاق از سوی مرد صورت گیرد و این طلاق مربوط به نشوز (بدرفتاری) زن نباشد ، در این صورت زوج موظف است که نصف اموالی را که بعد از عقد نکاح حاصل شده است را باید طبق دستور دادگاه به زن پرداخت کند (البته اگر در عقدنامه این شرط تنصیف دارایی امضاء شده باشه).

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق توافقی در تهران 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

هزینه وکیل طلاق توافقی در تهران چقدر است؟

هزینه وکیل طلاق توافقی در تهران به دو قسم تقسیم می شود یکی هزینه های ثابت پرونده و دیگر هزینه های حق الوکاله می باشدشماباید علاوه بر هزینه های ثابت که مربوط به روند اداری پرونده مثال هزینه دادرسی و… را بپردازید اما هزینه وکیل طلاق توافقی در تهران با توجه به سابقه و مدت زمان انجام کار توسط وکیل متفاوت است.ممکن است یک وکیل ، طلاق توافقی را در یک ماه و وکیل دیگر در ۴ماه انجام دهد بدین ترتیب هزینه پرداختی متفاوت است.

اگر شما تمایل دارید از هزینه وکیل طلاق توافی در تهران آگاه شوید، می توانید با وکلای راه امید مشورت بگیرید و با توضیح مختصر از پرونده خود بتوانید از مبلغ دقیق حق الوکاله آگاه شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود