بهترین وکیل کرج+مشاوره حضوری رایگان با بهترین وکلای سال ۱۴۰۲

معرفی وکیل متخصص در کرج

بهترین وکیل در کرج

 

 

با عرض سلام و ادب خدمت همراهان سایت خوب راه امید ،بنده ارادتمند شما حمیدرضا عظیمی هستم کارشناس حقوقی سامانه راه امید و در خدمت شما هستم ( البته اگر قابل بدونید!!!) ضمنا نویسنده مقاله بهترین وکیل کرج هم بنده هستم .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در کرج

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

 

هدف من از نوشتن این مقاله:
هرچند این دنیای فانی ارزش دعوا و ایجاد مرافعه و اینکه بخوایم شرایط رو برای هم نوعمون تنگ کنیم نداره ولی خب بعضی وقتا شرایط جوری ایجاب می کنه که با طرح دعوا با هم نوعمون شرایط رو برای ایشان سخت و از این طریق به حقمون برسیم و خب چیزی که بر کسی پوشیده نیست اینه که با وجود مراحل دادرسی سخت و طاقت فرسا و پیچیدگی قوانین شما باید شخصی رو در کنار خودتون داشته باشید که به مراحل رسیدگی آگاه و به قوانین تسلط کامل داشته باشه خب چه کسی بهتر از وکیل متخصص در خصوص پرونده شما؟

بنده هم سعی کردم با نوشتن مقاله بهترین وکیل در کرج، شما همراهان عزیز را در رسیدن به وکیل متخصص در پرونده خودتون همراهی کنم.

 

برای مشاوره حضوری رایگان با وکیل در کرج همین الان نوبت بگیرید

 

 

بهترین وکیل کرج را با لیست ۱۰ تایی بشناسید؟!

 

۱- خانم مژگان پیغامی نسبخانم مژگان پیغامی نسب

ایشان وکیل پایه یک داد

گستری و عضو مرکز قوه قضائیه شهرستان کرج می باشند. و دارای فوق لیسانس حقوق خصوصی و ۲۰ سال سابقه کار در پرونده های حقوقی ,خانواده, طلاق, ملکی, حضانت, استرداد جهزیه, نفقه, تمکین, الزام به تنظیم سند, فسخ معامله ,رفع تصرف عدوانی و غیره …. می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

۲- آقای غلامرضا صارمی آقای غلامرضا صارمی 

آقای غلام رضا صارمی با پروانه فعال در شهرستان کرج از مرکز وکلای قوه قضاییه با مدرک کارشناسی ارشد هستند.
ایشان مدرک تخصصی در اسناد تجاری (چک) از دانشگاه کار آفرینی دانشگاه تهران را نیز کسب کرده اند.
ایشان در حال حاضر به قبول وکالت در پرونده های حقوقی ، کیفری و ثبتی و همچنین ارایه خدمات حقوقی من جمله : مشاوره ، تنظیم دادخواست ، شکوائیه و لایحه می پردازند.
در صورتی که ((حق واقعا و شرعا))با شماست حاضر به پذیرش وکالت و ارایه خدمات حقوقی هستند.

 

 

 

۳- آقای محسن ابوفاضلیآقای محسن ابوفاضلی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای شهرستان کرج هستند. که توانسته اند پرونده های بسیاری را در امور ملکی و کلیه دعاوی حقوقی, کیفری ,خانواده را با استفاده از تجربه و دانش خود با موفقیت به پایان برسانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۴- آقای هادی علیزاده:

ایشان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز و دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشند .آقای علیزاده مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق جزا و جرم شناسی اخذ نموده اند و همچنین ایشان داری مدرک داوری حقوقی نیز هستند.

چند آقای علیزاده در پرونده های حقوقی مثل:چک،ملکی،ثبت و پرونده های کیفری مهارت دارند . اما تخصص ایشان و آنچه ایشان را مستحقه قرار گرفتن در لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل کرج می کند، قبول دعاوی خانواده از قبیل ارث،طلاق یک طرفه و توافقی در کوتاه ترین مهلت،حضانت،نفقه و مهریه می باشد.

 

 

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

معرفی بهترین وکیل کرج:

بهترین وکیل در کرج کسی است که پس از قبول در آزمون وکالت توانسته پرونده وکالت بگیرد و چندین سال که در کرج فعالیت می نمیاد. و نسبتا چهره شناخته شده ای دارد و با بهره گیری از تجربه و سوابق کاری خود در پرونده های حقوقی کیفری خانواده بتواند دلسوزانه به موکل خود کمک کند و باری از روی دوشش بردارد و دوباره آرامش را به او هدیه دهد.

ویژگی های یک وکیل خوب در کرج:

  • وکیل خوب باید امین و امانت دار باشد.
  • با قوانین و مشکلات جامعه بروز باشد.
  • پرهیز از بلوف و گفته های غیر قانونی
  • با دریافت هزینه کم بهترین راه حل را پیشنهاد بدهد.
  • رفتار محترمانه و داشتن فن بیان قوی
  • دلسوز و با دانش و علم کافی

وکیل متخصص حقوقی در کرج :

دعاوی مربوط به اداره کار که ناشی از اختلافات کارگر و کارفرما می باشد ، چون که این دعاوی از لحاظ مالی کم ارزش است در شورای حل اختلاف مطرح می شه ،درخواست اجرائیه اسناد رسمی و چک از اداره ثبت محل ،دعاوی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری که مردم عادی ناشی از تخلف از عدم انجام وظیفه کارکنان در شهرداری مطرح می کنند،

مراجع رسیدگی به اختلافات مالیاتی ، گمرگی مطرح کردن ادعا حقوقی و ثبت دادخواست در دادگاه حقوقی عمومی ، مثل مطالبات چک و سفته و اسناد عادی ، وصول مطالبات و الزام به انجام مورد خواسته ، احراز و اثبات وقوع معامله از قبیل بیع ، اجاره ،صلح ،قرض ، رهن و سایر عقود معین و غیر معین ،ضمان قهری و خسارت خارج از قرارداد پرداخته می شود.

 

لیست وکلایی که در کرج مشاوره حضوری رایگان می دهند

 

مقالات مرتبط با دعاوی حقوقی در کرج کلیک کنید:

  1. وکیل انحصار وراثت در کرج

  2. وکیل تصرف عدوانی درکرج

  3.  بهترین وکیل دعاوی ملکی در کرج

  4. وکیل خوب چک درکرج

وکیل متخصص خانواده درکرج :

خانواده رکن اصلی جامعه رو تشکیل میده و پایه و اساس هر خانواده والدین آن هستن، که اگر مشکلات به وجود آمده بین والدین حل نشه مسلما تاثیر مخربی بر زندگی و روابط فرزندان داره. از جمله اختیارات وکیل خانواده : دعاوی طلاق و طلاق توافقی  ، دعوای مطالبه مهریه ، دعوای مطالبه نفقه ، حضانت و سرپرستی فرزندان و پرداخت نفقه اقارب ،دعوای مهر المثل و مهر متعه ،فسخ نکاح ، دعوای تمکین ، اثبات نشوز ،اثبات یا عدم زوجیت ،دعوای تغییر جنسیت ، دعوای نفی ولد .

مقالات مرتبط با دعاوی خانواده در کرج کلیک کنید:

  1. وکیل طلاق توافقی در کرج
  2. وکیل خانواده در کرج

وکیل متخصص کیفری درکرج :

در جامعه برخی اعمال و رفتار افراد به عنوان جرم محسوب می شه و طبق قانون و مقررات کشور برای اون ها مجازات تعیین شده. از جمله اختیارات وکیل کیفری :  قتل عمد و غیر عمد، سرقت حدی و سرقت تعزیری، – محاربه و افساد فی الارض – جعل اسناد و یا استفاده کردن از اسناد جعل شده- کلاهبرداری ،خیانت در امانت ، تحصیل مال از طریق نامشروع ،قاچاق و حمل و نگهداری مواد مخدر و دارو های روان گردان ،  حمل سلاح ،استفاده از سلاح برای بر هم ریختن نظم و امنیت جامعه ، صادر کردن چک برگشتی ،قاچاق انسان.

مقالات مرتبط با دعاوی کیفری در کرج کلیک کنید:

  1. وکیل قتل در کرج

  2. وکیل رابطه نامشروع در کرج

  3. بهترین وکیل مواد مخدر در کرج

  4. وکیل کلاهبرداری در کرج

هزینه بهترین وکیل کرج چقدر است؟

وکلا بر اساس نوع پرونده و حساسیت آن مبلغی را به عنوان حق الوکاله دریافت می کنند که این در بین وکلا متغیر است. مثلا اگر موضوع چک برگشتی باشد درصدی از آن تعیین می شود. در نظر داشته باشید که هزینه هایی که وکیل دریافت می کند برای موفقیت صد درصدی در پرونده نیست بلکه برای راه طی کردن مسیر های قانونی برای پرونده است که در این بین وکیل نباید هیچ کوتاهی انجام دهد. و در کل دستمزد وکیل بر اساس توافق طرفین و نحوه پرداخت آن هم توافقی انجام می گیرد.

اصلا جای نگرانی نیست چون ما شما رو به منصف ترین وکیل کرج و با متخصص معرفی می کنیم.

گرفتن مشاوره با بهترین وکیل کرج:

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله گفته شد شما برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی، کیفری و خانوادگی خود به بهترین وکیل در گرگان با تجربه و متخصص که توانایی رسیدگی به تمام پرونده‌های حقوقی و کیفری را داشته باشد، نیازمندید, بدین منظور شما می توانید برای مشاوره با بهترین وکیل کرج بر روی مشاوره تلفنی در این مقاله کلیک نمایید.

 

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست به مدت ۴ ماه قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در کرج

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود